'NIALL BLIJF STAAN' gilt lisa. Niall komt lachend langs me gerent en niet veel later komt ook lisa voorbij. ze heeft een blauwe verf veeg op haar wang en lacht hard. 'NIALL JAMES HORAN' gilt ze nog een keer. je hoort Niall hard lachen en hij komt de hoek weer om die hij net ook om ging. hij opend lachend zijn armen en sluit zijn vriendin erin. 'ik krijg jou nog wel' lacht lisa voordat ze haar lippen op die van Niall plaatst. ik lach en voel hoe er opeens 2 armen van achter om me middel glijden. 'babe' klinkt de vertrouwde stem van Zayn. ik begin nog harder te glimlachen en draai me om. 'Heey' zeg ik en ik plaats ook mijn lippen op die van hem. ik voel Zayn glimlachen tegen mijn lippn dus ik trek terug. 'hoe voel je je' vraag ik als ik met 1 hand door zijn haar ga. 'prima' zegt hij. ik glimlach en draai me om als ik lisa opeens heel hard hoor lachen. ik lach ook als ik zie dat Niall nu ook een verf veeg op zijn wang heeft. 'babe' roept hij. lisa rent weg maar word al snel weer vast gepakt door Niall die haar "dreigend" aan kijkt. ik hoor Zayn naast me ook lachen en hij pakt dan mijn hand. ik voel dat ik mee getrokken word en niet veel later sta ik op het toekomstige balkon van Niall en lisa. 'Het is hier echt prachtige' zeg ik. Lisa en Niall hebben een prachtige appartement gevonden. nou appartement. het is echt super groot. lisa is er echt helemaal verliefd op geworden. Zayn en ik staan nu op het balkon van de masterbedroom. die uitzicht geeft over de Theems. Zayn slaat een arm om me middel en knikt. 'ik wens lisa en niall zo veel geluk samen' zeg ik. Zayn glimlacht en kust je wang. Ik kijk naar hem en glimlach. het is alweer 1 week geleden dat zayn uit het ziekenhuis werd ontslagen en dat betekent dat hij alweer 2 weken wakker is. alweer 2 weken kan ik in zijn ogen kijken. en alweer 2 weken heb ik weer een bigsmile op mijn gezicht. Zayn maakt me zo ontzettend gelukkig. Wat had ik gemoeten als hij hier niet meer was. 'babe' klinkt de stem van Zayn. ik kijk op en glimlach. 'mmm' zeg ik. Zayn pakt nu ook mijn andere hand en plaatst even snel zijn lippen op die van mij. 'ik wil je wat vragen' zegt hij. opeens zie ik iets vreemds in zijn ogen. zenuwen ofzo. 'Ik...' zegt hij. ik kijk hem raar aan en knijp in zijn handen. 'wat is er' vraag ik. Zayn kijkt in mijn ogen en zucht. 'Ik hou zo veel van je, ik..' Zayn stopt weer en kijkt even naar zijn voeten. ik maak me handen los uit die hem en plaatst ze op zijn wangen. 'Zayn wat is er' vraag ik. ik ken hem nu al zo lang. ik weet echt wel waneer er iets is. Zayn legt zijn hand op die van mij en kijkt me weer aan. zijn prachtige ogen. je kan er gewoon in verdrinken. 'Ik wil je nog dichter bij me hebben, elke dag, elk uur en elke seconde, je maakt mijn leven compleet jade. Ik heb nog nooit zo veel voor iemand gevoeld. ik kan niet zonder je. ik wil elke dag bij jou zijn. ik wil met jou in mijn armen in slaap vallen elke dag, ik wil Miley in bed kunnen leggen elke dag en ik wil dan weer met jou in mijn armen wakker worden elke dag' Zayn stopt even en kijkt me aan. Ik voel hoe er een traan over mijn wang glijd maar ik laat hem gewoon lopen. Zayn mag weten dat hij me geraakt heeft. hij mag weten hoeveel ik van hem hou. 'we zijn er klaar voor jade, we zijn klaar voor de volgende stap. wij hebben zo veel mee gemaakt samen, leuke en minder leuke dingen. we verdienen dit en dan voor jij. jij verdient alle liefde die er is op deze wereld is en ik hoop dat ik je die geef' ik knik en voel meer tranen opkomen. tuurlijk geeft hij me al die liefde. Zayn is alles, Zayn is deze wereld. 'wil je samen met mij een nog mooier huis gaan vinden' vraagt zayn en hij kijkt me diep in me ogen. 'Wil je met me gaan samen wonen' maakt hij zijn zin af. hij heeft het gevraagd. hij heeft het gevraagd. De volgende stap voor mij en Zayn. Samen in één huis. elke ochtend en elke avond. 'is het te snel' vraagt Zayn en hij haalt zijn hand van mijn hand die nog steeds op zijn wang ligt. ik schud heel snel mijn hoofd en plant dan mijn lippen op die van hem. te snel, hoe komt hij daarbij. dit is de vraag waar ik al zo lang op gewacht heb. de gebeurtenis die ik al zo vaak in me hoofd heb afgespeelt. Ik trek terug en kijk in zayn's prachtige ogen. 'ik wil het Zayn, ik wil elke dag in je armen in slaap vallen en zo ook weer wakker worden. ik wil niks liever' zeg ik. Zayn's glimlach wordt nog groter en hij plaatst zijn lippen weer op die van mij. ik leg mijn armen om zijn nek en trek hem nog dichter tegen me aan. Het is eigenlijk ijskoud hier in Londen maar ik merk het gewoon niet meer. Zayn geeft me zo veel warmte. 'Eigenlijk wilde ik het je met Kerstmis vragen maar ik kon niet meer wachten' zegt Zayn als hij terug trekt. ik lach en veeg een traan uit Zayn's ooghoek. over 3 dagen is het kerstmis. Zayn en ik gaan vanavond lekker cadeautjes shoppen voor iedereen. 'i love you' zeg ik. Zayn glimlacht en trekt me in een knuffel. Ik begraaf mijn neus in zijn trui en glimlach. mijn leven is zo perfect. na alles wat we hebben mee gemaakt. We hebben zo veel geluk gehad. iedereen heeft geluk gehad. 'kom we gaan naar binnen' zegt Zayn. ik knik in Zayn's schouder en trek me terug.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...