Ik draai me om en dan zie ik dat 5 super knappe jongens staan. ik krijg gelijk een super grote glimlach op mijn gezicht als ik de prachtige bruine ogen van mijn vriendje zie. ik spring op en val hem om de hals. zijn sterke armen klemmen zich om mijn lichaam en ik voel zijn adem weer in mijn nek. Dit heb ik zo ontzettend gemist. hij trekt zich terug uit de knuffel en kijk me aan met zijn prachtige bruine ogen. Zijn glimlach word nog groter en in zijn ogen begint weer iets te glimmen. mijn glimlach word ook nog groter en dan plaatst hij zijn lippen op die van mij. Zijn prachtige zacht lippen zitten op die van mij en ik wil dat dat ook nog even zo blijft. maar ik heb pech want hij trekt zich terug en kijk me nog is aan. 'Heey babe' zegt hij. volgens mij is mijn glimlach nog nooit zo groot geweest. 'Heey' zeg ik. Hij lacht en plaatst dan zijn lippen weer op die van mij.
Ik zit op de bank en wacht op Zayn. hij is Miley naar bed aan het brengen en zou daarna weer terug komen. ik klik de tv aan en zapp wat door. opeens kom ik op een zender waar een interview word gehouden met one Direction. Ik zit hem wat harder en ga op de bank liggen. de man vraagt aan iedereen wat vragen. dan komt hij aan bij Zayn. 'Zayn wat is het beste dat jou is overkomen' vraagt de man. ik zie Zayn lachen en daardoor krijg ik ook een glimlach op mijn gezicht. 'jade' zegt hij. ik schrik en ga weer recht op zitten. wat, zei hij nou jade. 'dat is heel erg lief van je Zayn' zegt de man. Zayn lacht weer en kijkt even naar zijn schoenen. ik kijk met tranende ogen naar de tv. hij zei het echt. hij zei dat ik het beste was dat hem ooit was overkomen. Ik knip de tv uit en veeg de tranen van mijn wangen. daarna sta ik op en loop ik de hal op. ik duw zachtjes de deur van miley's kamer open. er verschijnt een hele grote glimlach op mijn gezicht als ik zie dat Zayn in slaap is gevallen. ik loop er zachtjes naar toe en trek de deken over hun heen. Miley ligt in Zayn armen en ademt rustig. Ook Zayn ademt rustig en hij heeft zijn neus in de haren van Miley. ik lach zacht en haal mijn mobiel uit mijn broekzak. ik klik op camera en maak een foto. daarna loop ik weer zachtjes de kamer uit en loop weer terug naar de woonkamer. daar doe ik alle lichten uit en loop dan naar de keuken. Ik trek de koelkast open en schenk nog snel een glas koud water in. Ik ga op de bar kruk zitten en drink het op. Ik sluit mijn ogen en bedenk me dan dat ik echt super blij moet zijn met mijn leven. een schat van een dochter, ontzettend lieve vrienden en een geweldig vriendje. een vriendje die ik nooit maar dan ook nooit meer kwijt wil raken en ik zou er alles aan doen om hem bij me te houden. ik open mijn ogen weer en sta op. ik zet mijn glas op het aanrecht en doe ook hier alle lichten uit. daarna loop ik naar mijn slaapkamer en trek mijn kleren uit. Ik loop naar de douche en ga er onder staan. hopelijk word Zayn nog even wakker. Dan kan hij bij mij komen liggen. ik heb me daar wel weer op verheugd na 3 maanden. in 2 stevige armen in slaapvallen en daarin ook weer wakker worden. na 10 minuten draai ik de douche weer uit en sta er onder uit. ik pak een handdoek en droog me af. daarna sla ik hem om mijn lichaam en loop de slaapkamer weer in. als ik daar aan kom zie ik opeens een gedaante in bed liggen. Hij is dus wakker geworden. 'heey slaapkop' zeg ik en ik geef hem snel een kusje. 'sorry' lacht hij. ik lach ook en trek mijn pyjama aan. Daarna loop ik naar de spiegel en borstel mijn haar. ik zie via de spiegel dat Zayn naar me kijkt en ik lach. ik draai me om en loop op het bed af. ik kruip onder de dekens en voel gelijk Zayn's arm om mijn middel glijden. Ik draai me om naar hem en kijk hem recht in zijn ogen. 'ik heb je gemist babe' zegt hij. ik begin te blozen en geef hem snel een kusje. na al die jaren bloos ik nog steeds om al zijn lieve en flirterige opmerkingen. 'ik jou ook' zeg ik en niet veel later voel ik zijn zachte lippen op die van mij.
Ik word wakker door een gewicht dat op me springt. ik open langzaam me ogen en zie Miley op het bed heen en weer springen. ik kijk naast me en zie dat Zayn ook bezig is om wakker te worden. 'Opstaan' roept ze. ik kreun en draai me om. 'mama, wakker worden' roept Miley. 'Nee nu nog niet' mompel ik onverstaanbaar. Opeens voel ik Zayn's adem in mijn nek. 'je hoort het schat, opstaan' lacht hij. 'Ik ben zo moe' mompel ik. Miley springt van het bed af en rent de hal op. 'pancakes' roept ze. ik lach en draai me om naar Zayn. 'hoe sliep het' vraag ik. hij lach en kruipt dichter naar me toe. 'super fijn, want ik sliep naast de mooiste vrouw van de wereld' zegt hij. ik lach en kus snel zijn lippen daarna trek ik de dekens van mijn lichaam en loop naar de spiegel. daar doe ik mijn haar in een knot en weer zie ik via de spiegel dat Zayn naar me kijkt. ik lach en loop dan de kamer uit. 'je hoort het Zayn, opstaan'. Roep ik nog voordat ik de keuken in loop. Ik hoor nog met de lach van Zayn en daarna klinkt het gekletter van pannen die op de grond vallen. Ik kijk geschrokken naar Miley die beteuterd naar alle pannen kijkt die op de grond liggen. ik lach en raak de pannen op. 'zou ik je even helpen' zeg ik. Miley knikt en pakt vast de spullen die we nodig hebben uit de koelkast. 'Wil je ook een pancake' vraagt Miley aan Zayn die in zijn jogging broek en blote bast de keuken in komt lopen. Zayn knikt enthousiaties en loop op Miley af. hij tilt haar op en zet haar op het aanrecht. 'als jij een pancake voor me maakt dan neem ik jullie mee naar de dierentuin, vind je dat een goede deal' zegt hij. Miley knikt heftig met haar hoofd en springt dan van het aanrecht af. 'mam, de pancake moet wel heel lekker worden want anders neemt Zayn ons vast niet mee' lacht ze. ik lach ook en kijk hoofdschuddend naar Zayn. Hij lacht ook en gaat aan de keuken tafel zitten.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...