'slaaplekker' zeg ik en dan sluit ik de deur van de logeer kamer. ik loop terug naar de woonkamer en glimlach als ik jade nog steeds op de bank zie zitten. we zijn nog steeds bij mij en daarom ligt Miley nu ook in de logeer kamer. eigenlijk is het een soort van haar kamer geworden omdat er heel veel speelgoed staat en in de kast hangen wat kleren van haar. ik plof naast jade neer en gelijk kruipt ze dicht tegen me aan. ik moet haar nog steeds vertellen dat we een week langer op tour gaan maar ik durf het niet maar ik moet het doen want we gaan over een week al weg. 'babe' zeg ik en ik zorg dat ze weer recht op gaat zitten. jade knikt en kijkt me glimlachend aan. ik zucht en slik. 'het spijt me echt maar' ik stop even maar ga al snel weer door. 'we hebben vandaag te horen gekregen dat we een week eerder weg gaan' zeg ik dan maar snel.
pov jade
hier sta ik dan. op het vliegveld. om mijn vriendje uit te zwaaien. naast me staat Miley die mijn hand stevig vast heeft en met grote ogen naar alle schreeuwde fans kijkt. nog steeds vind ze het raar dat al die mensen zo ontzettend benieuwd zijn naar Zayn en eigenlijk ook om haar. ik lach naar al de fans maar eerlijk gezegd ben ik op dit moment helemaal niet vrolijk. Zayn staat iets verder op allemaal handtekeningen uit te delen en kijkt de hele tijd mijn kant op. ik glimlach dan maar hij weer dat ik helemaal niet blij ben. toen hij me vertelde dat hij op tour ging miste ik hem gelijk al. 2 weken zou ik hem niet kunnen zien. dat kan ik nu nog echt niet aan. ik weet dat ik het een keer 3 maanden het vol gehouden maar het is nu anders. ik moet alles in halen wat ik heb gemist de tijd dat ik bij hem weg was maar nu kan dat niet. en toen hij die dag er na vertelde dat hij een week eerder vertrok. toen wist ik het echt even niet meer. ik heb toen niks gezegd en ben toen maar naar bed gegaan. ik was moe en ik wilde even alleen zijn. na denken hoe ik die 3 weken zonder hem kon leven maar ik kwam er maar niet uit. de volgende dag ben ik maar gewoon naar school gegaan en heb daar ook nog zitten na denken maar het leverde niks op. ik kan niet zonder hem. die lieve bruine ogen en die vreselijke lieve glimlach. ik kan hem niet 3 weken missen. maar ik moet hem laten gaan. het is zijn werk en werk moet nou eenmaal gedaan worden. ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen en ik weet ook dat Zayn zich heel erg schuldig voelt omdat hij me nu moet vertalen maar Zayn moet ook weg en hij moet er ook van genieten. daarom heb ik besloten dat ik blij moet zijn. dat ik hem gewoon moet laten gaan met een glimlach op mijn gezicht. dan voelt hij zich ook een stuk gelukkiger. hij gaat al zijn lieve fans van Amerika weer zien en ik weet dat hij er stiekem heel veel zin in heeft omdat hij al lang niet meer heeft opgeteerd maar ik weet ook dat hij me ontzettend gaat missen en ik hem ook. 'oké jongens tijd om te gaan' hoor ik Paul roepen. ik schrik op uit mijn gedachten en zie Zayn al mijn kant op lopen. ik glimlach en gelukkig doet hij dat ook. 'nog 5 minuten' roept Paul weer. nog maar 5 minuten kan ik Zayn zien. nog maar 5 minuten kan ik hem vast houden en nog maar 5 minuten kan ik in zijn prachtige ogen kijken. Zayn stopt met lopen als hij voor Miley staat en hij tilt haar op. Miley glimlacht en knuffelt hem. Miley weet ook dat Zayn 3 weken weg gaat en ze was ook heel erg verdrietig maar ze kan er veel beter tegen dan ik. ik kijk naast me en ik zie dat al de fans hun iphone vast hebben en maar door flitsen. en nu helemaal omdat Zayn een klein meisje knuffelt. mijn dochter en eigenlijk vind ik het vreselijk dat er zo veel foto's van haar worden gemaakt maar Miley vind het helemaal niet erg. ze geniet er juist van. ze word er soms wel bang van maar meestal vind ze het geweldig. 'ik ga jouw ook missen' hoor ik Miley zeggen. ik kijk weer terug en zie dat Zayn Miley nog steeds in een knuffel heeft. 'zorg je goed voor mama' zegt hij als Miley hem los laat. Miley knikt heftig met haar hoofd en glimlacht naar mij. ik glimlach ook en dan zet Zayn haar weer neer. hij kijkt op naar mij en glimlacht. hij komt naar me toe gelopen en slaat zijn armen om mijn middel. ik kijk in zijn prachtige ogen en voel de eerste tranen al opkomen. ik kan deze ogen 3 weken niet zien in het echt. via Skype, face time en al dat soort dingen is zo ontzettend anders. niet huilen jade alsjeblieft. je had het jezelf belooft. laat Zayn vertrekken met een glimlach op je gezicht. 'ik ga je echt missen' zegt zayn en hij komt dichter bij. ik voel zijn adem en kan het niet laten om een traan uit mijn oog te laten ontsnappen. zayn veegt hem weg en trekt me dan in een knuffel. ik begraaf mijn hoofd in zijn schouder en doe zijn geur op. over 3 weken is hij weer bij me. daar moet ik aan denken. ik moet niet sip gaan doen maar ik moet gewoon denken aan de dag dat hij weer terug komt. ik voel dat Zayn zijn greep verzwakt en hij trekt zich terug. nu kijkt hij me weer in mijn ogen en gelukkig zit er nog steeds een glimlach op zijn gezicht. ik glimlach ook en dit is geen neppe. ik ben gewoon zo blij dat ik hem mijn vriendje mag noemen. Zayn Malik. de jongen die alle meisje van de wereld kan krijgen maar dat doet hij niet. hij kiest mij en ik kan je niet vertellen hoe gelukkig je dat maakt. de knappste jongen van de wereld is van mij en dat zou nooit meer stoppen. 'nog 1 minuut jongens' hoor ik Paul nog is roepen. ik zucht en slik. nu komt dan echt het afscheid. Zayn komt dichter bij en dan raken zijn lippen de mijne. ik sluit mijn ogen en geniet van de laatste zoen die ik in 3 weken zou krijgen. Zayn's lippen voelen zo zacht. waarom moet hij dan ook mijn hart hebben gestolen. waarom deze jongen. deze jongen betekend gewoon te veel voor mij. gewoon te veel om te missen. 'oké het is nu echt tijd jongens' zegt Paul weer. ik moet nu terug trekken maar ik wil het niet. ik kan het niet. ik kan hem niet laten gaan. Zayn pakt me steviger vast en stopt niet. ik glimlach en geniet nog voor de laatste keer. 'Zayn' klinkt de stem van Paul nog is. ik lach tegen Zayn's lippen aan en wil terug trekken maar Zayn houd me te goed vast. 'Zayn het is nu echt tijd' zegt Paul voor de zoveelste keer. ik voel Zayn nu ook lachen en hij trekt terug. hij kijkt lachend in mijn ogen en dan verzwakt zijn greep. zijn armen glijden langzaam van mijn heupen naar mijn handen en voor ik het weet heeft Zayn mijn handen stevig vast gepakt. 'voor je het weet ben ik weer terug' zegt hij. ik knik en probeer een glimlach op te zetten. Zayn's hand glijd nu langzaam uit mijn hand en voor dat ik het weet voel ik Zayn niet meer. een ander handje pakt mijn hand maar ik kijk niet wie het is. ik kan alleen maar kijken hoe Zayn heel langzaam de douane bereikt. hij kijkt de hele tijd om en zwaait. ik kan alleen maar kijken en ik voel een traan over mijn wang glijden. 'bye babe' schreeuwt Zayn nog en dan verdwijnt hij uit mijn zicht. ik zucht en sluit mijn ogen. hij is weg. voor 3 weken. het klinkt helemaal niet lang maar dat is het wel. ik voel een hand op mijn schouder en kijk op. Eleanor staat liefde vol naast me en trekt me in een knuffel. 'we gaan er een gezellige meiden tijd van maken' glimlacht ze. ik glimlach ook en knik.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...