Eigenlijk zou ik jade nu moeten tegen houden maar ik kan het niet. Het lijkt wel of ik het goed vind wat ze doet. Eigenlijk wil ik mee. Zonder iets te zeggen loop ik ook de kamer uit. Ik kom op de gang en zie nog net jade om de hoek verdwijnen. Ik begin te rennen maar als ik die zelfde bocht om ren zie ik niemand meer. De hele gang is leeg. Ik begin harder te rennen maar er valt nergens meer iemand te bekennen. Ik kijk het raam en voel nog meer tranen over me wangen rollen. Ik moet Miley vinden. ik moet het doen. Ook al word dit gevaarlijk voor me. Ik moet Miley redden. Ik kan niet leven met
het beeld dat ik nu voor me zie. De 2 huilende ogen van Miley die super snel voor bij flitste.
Jade pov
'MILEY' tranen stromen nog steeds over mijn wangen. ze zijn sinds 3 uur geleden niet meer gestopt. Ik loop nu alweer anderhalf uur te zoeken naar Miley maar nergens kan ik haar vinden. ik laat me zaken tegen een muurtje en veeg wat tranen weg maar het geen zin. Ze blijven maar komen. Steeds spoken er dingen door mijn hoofd die er nu op dit moment kunnen gebeuren. Vreselijke dingen. verschrikkelijke dingen. mijn miley. mijn dochter. als er iets met haar gebeurd. Ik schrik op als ik opeens mijn naam hoor. in de verte zie ik iemand aan komen rennen maar ik kan niet zien wie. mijn ogen zijn daar veel te wazig voor door al die tranen. als die iemand dichter bij is herken ik de lange bruine haren en die lange benen. het is Eleanor. Ik zei tranen in haar ogen en een voor een lopen ze over haar wangen. 'jade' zegt ze hijgend. ik sta op en loop zonder iets te zeggen in haar armen. 'waarom, waarom' snik ik. Eleanor wil nog wat zegen maar ze houd haar mond. Ik hoor haar zachtjes snikken en daarom laat ik haar los. ik kijk in haar glazige ogen en zie ontzettend veel angst. 'we moeten haar vinden jade' huilt ze nu. ik begin ook te huilen en knik. 'ik moet Zayn bellen' zeg ik tenslotte. ik heb er over nagedacht. Nou ja het lukte niet echt want Miley spookte alleen maar door me hoofd maar ik heb Zayn nodig. Zayn moet terug komen. hij moet me helpen. Miley gaat zeker weten voor die stomme tour. eleanor knikt en haalt haar mobiel uit haar jas zak. ze tikt want op haar scherm met trillende vingers en geeft dan haar mobiel aan mij. met trillende handen pak ik hem aan en breng hem naar me oor. ik sluit mijn ogen en wacht totdat er word op genomen. 'el' klinkt er na een tijdje. gelijk als ik zayn's blije stem hoor breek ik echt. de tranen beginnen nog harder te stromen en ik hou het niet meer. ik zak alweer door me benen en begin hard te huilen. heel hard. al het verdriet van de afgelopen dagen komt eruit. ik hoor niks meer. ik wil niks mee horen. Alleen de stem van miley die mijn hand vast heeft en vrolijk verteld over wat ze wel niet weer op school heeft uitgehaald met elise of Zayn die me nu in zijn handen heeft en me lieve woordjes toe fluistert. alleen die 2 wil ik nu bij me hebben. ik voel dat iemand naast me neer zakt en de mobiel die ik nog steeds vast heb uit mijn handen trekt. Daarna voel ik dat die gene weer opstaat maar voor de rest weet ik het niet. het boeit me ook niet. Het enige wat me nu boeit is Miley. waar is ze. is ze oké. ze moet oké zijn. Ze moet veilig zijn. dit moet een droom zijn. wat doe ik hier eigenlijk op de grond. ik moet Miley reden. ik moet weten waar ze is. ik kan hier toch niet een beetje zielig op de grond blijven zitten. Ruw veeg ik mijn tranen weg en sta op. ik kijk om me heen en zie Eleanor ook ingezakt op de grond zitten. Ze huilt ook hard maar heeft nog wel haar mobiel tegen haar oor. ik kijk om me heen en mijn oog valt na een tijdje op een zwarte luxe bmw. er zit iemand in dat zie ik maar meer zie ik niet. ik begin te lopen. richting de zwarte bmw maar als ik er bijna ben geeft de auto gas en rijd weg. Verslagen kijk ik hem na. Op de een of andere manier zijn zwarte bmw altijd verdacht in mijn gedachtes. maar het slaat negens op. het was vast gewoon iemand die keek waarm 2 meisjes huilend op de grond zaten. opeens voel ik een hand op mijn schouder. ik verwacht weer die bruine lange haren voor me te zien maar dit keer is het een man. een man in een politie pak. hij kijkt me bezorgt aan en haalt zijn hand daarna weer van mijn schouder. 'gaat u mee' zegt hij. ik kijk over zijn schouder en zie eleanor ook met een politie man praten. 'waarheen' snik ik. 'naar het politie bureau' ik schud mijn hoofd en wil weg lopen. ik wil niet naar het politie bureau. wat moet ik daar. wachten totdat ze me komen vertellen dat ze niet weten waar mijn dochter is. dat ze de zoektocht moet afsluiten omdat ze het echt niet meer weten. misschien is bob wel naar een heel ander land gegaan misschien zit miley nu wel opgesloten ergens in een kelder. Misschien.. nee hier moet ik niet aan denken. dit mag niet. we gaan Miley vinden. dat weet ik zeker. over een paar uur zit ze gewoon weer in mijn armen en kan ik haar vertellen hoe trots ik op haar ben. 'Mevrouw' weer legt er iemand een hand op mijn schouder. 'Het is echt het beste als u mee gaat. u loopt zo veel te veel gevaar' ik snik en draai me om. 'het is mijn dochter' zeg ik zacht en bijna onverstaanbaar. 'dat weten we en we stoppen niet totdat we haar hebben gevonden' zegt de politie man. ik veeg nog wat tranen van mijn wangen en knik. de politie man knikt ook en lijd me dan naar de politie auto die iets verder op staat. ik zie el ook al zitten. Ze kijkt mijn kant op en er lopen nog steeds tranen over haar wangen. zou ze gepraat hebben met Zayn. of zou ze ook alleen maar gehuild hebben. Ik heb Zayn nodig. hij moet terug komen. ik weet dat ik er eerst echt niet wilde maar nu. nu is Miley ontvoert. weer lopen er tranen over mijn wangen. mijn kleine meid, ontvoert. 'Gaat u zitten' zegt de politie man als hij de deur voor me open houd. Ik stap in en gelijk voel ik de hand van Eleanor op mijn knie. 'Het komt goed jade' zegt ze zacht. ik kijk naar mijn voeten en zeg of beweeg niet. ik weet niet of het goed komt. bob kan overal zijn. mijn dochter kan overal zijn. ik ben een slechte moeder. een hele slechte. eigenlijk wist ik dat allang maar ik wist niet dat het nog erger kon. Blijkbaar wel. je kind is ontvoert hoe erg moet je dan zijn. de deur word dicht gegooid en Eleanor hand verdwijnt weer van me knie. Wat heb ik haar aangedaan. ik jade Rose heeft haar dochter Miley Rose ontzettend slecht opgevoed. beleefd is ze zeker maar als ik beter op haar had gelet was dit allemaal niet gebeurd. tranen lopen als water vallen over mijn wangen en stoppen doen ze niet meer.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...