'tuurlijk' mompel ik. 'jade is het beste wat me ooit is overkomen, ze betekend zo veel voor me. Ik kan me geen leven zonder haar voorstellen' zeg ik nu half huilend. 'ik hou van haar' is het laatste wat ik zeg en daarna sta ik op. ik loop weg. weg van deze ruimte. weg van de man die me graag aan het huilen maakt. ik loop de deuren door waar ik ook net door heen kwam met ontzettend veel tegen zin en daarna loop ik zonder iets te zeggen langs al mensen die zeuren dat ik weer terug moet. uiteindelijk kom ik aan bij de wc's. ik loop naar binnen en gooi wat water in mijn gezicht. 'Jade' snik ik. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. ik kijk in de spiegel en zie Niall achter me staan. 'Sorry' mompel ik maar hij weet ook dat ik het niet meen.
Jade pov.
Ik zit met tranende ogen voor de tv. 'jade is het beste wat me ooit is overkomen, ze betekend zo veel voor me. Ik kan me geen leven zonder haar voorstellen' dit zei Zayn net en toen daarna liep hij de studio uit. gewoon weg. over zijn wangen gleden en paar tranen en hij mompelde nog wat. ik kon het niet helemaal verstaan maar volgens mij zei hij 'i love you' ik veeg mijn tranen weg en klik de tv uit. ik heb geen zin om verder te kijken. het is pauze en ze zouden zo weer verder gaan met het interview. ook zouden ze nog gaan zingen maar ik heb gewoon geen zin en puf meer om te kijken. ik ga op de bank liggen en sluit mijn ogen. Waarom kan ik Zayn nu niet gewoon vergeven. Waarom kan ik nu niet gewoon zeggen dat ik heel van hem houd. ik zou het zo graag willen maar ik kan het niet. hij heeft me zo ontzettend veel pijn gedaan. Elke keer als ik Zayn mooie gezicht weer voor me zie, zie ik ook die foto van die zoen voor me. zou die foto ooit nog uit mijn geheugen verdwijnen. zouden Zayn en ik überhaupt ooit nog bij elkaar komen. Ik weet ook dat ik de gene ben die dat moet beslissen want ik weet dat Zayn nog ontzettend veel van me houd maar ik weet niet of ik hem ooit nog mijn vertrouwen kan terug geven. ik voel nog wat tranen over mijn wangen glijden en dan val ik in slaap.
'Mam, mam, wakker worden' hoor ik een zacht stemetje naast me zeggen. ik open langzaam mijn ogen en zie het gezichtje van miley glimlachend boven me hangen. ik glimlach ook even. tenminste dat probeer ik en dan ga ik recht op zitten. 'Lekker geslapen' vraag ik nog half gapend. Miley knikt en huppelt daarna de keuken in. Ik gaap nog is en dan sta ik ook op. ik pak snel mijn mobiel, stuur een berichtje naar Lauren dat ze Miley niet naar school hoeft te brengen omdat ik het zelf doe en daarna loop ik ook de keuken in. Miley zit al aan de ontbijt tafel en werkt een broodje naar binnen. Ik glimlach en pak ook een broodje. 'ga je nog wat leuks doen' vraag ik terwel ik mijn broodje met boter besmeer. Miley knikt en slik haar brood door. 'we gaan dansen voor de hele school' zegt ze lachend 'ja mag komen kijken' ik knik en sta op om water in de water kokker te doen. 'is goed, ik kom wel kijken' zeg ik. Ik zie dat er op Miley's gezicht nog een grote glimlach en ze staat op. ze komt op me afgelopen en geeft me een knuffel. 'ik ben blij dat je weer lacht' zegt ze. ik knuffel haar terug en glimlach. 'dat komt allemaal door jouw schat, zonder jouw had ik dit nooit gekund' Miley trek zich terug en geeft me een kus op mijn wang. daarna loopt ze weer terug naar haar stoel en gaat ze weer zitten. ik draai me weer om naar de water kokker en schenk het water in de theekan. 'mam je mobiel gaat volgens mij af' zegt Miley. ik kijk op en luister is goed. Als ik hem inderdaad hoor af gaan. ren ik naar de woonkamer en kijk ik wie er beld. Een grote foto van Lauren verschijnt in beeld en ik neem op. 'Heey lau' zeg ik. 'Heey jade' zegt lauren. 'weet je zeker dat je Miley zelf naar school wil brengen' ik knik en loop terug naar de keuken. 'ja ik wil weer verder met mijn leven lau, ik doe het voor Miley dus ik breng haar gewoon naar school en ik haal haar ook gewoon weer op' zeg ik en ondertussen pak ik 2 mokken uit het keuken kastje. 'ik ben zo trost op je schat' hoor ik Lauren zeggen. ik glimlach en schenk de thee in. 'dankje lau, maar zonder jullie 4 had ik het ook nooit gered hoor' zeg ik. 'We zijn er nog steeds voor je hè, dat weet je, zou ik vanmiddag anders nog even langs komen' vraagt ze. 'Ja heel graag' zeg ik en ik zet een kop thee voor Miley neer. 'oké dan zie ik je vanmiddag' zegt Lauren en ik hoor haar iets tegen Niall roepen. 'oke bedankt' zeg ik. 'bye' 'bye' zeg ik nog en dan hang ik op. ik hou zo ontzettend van mijn vriendinnen ze steunen me zo ontzettend en ze willen me echt heel graag helpen. ik moet zeggen dat ik die hulp ook wel heel erg nodig heb. ik ga weer zitten en neem een slok van mijn thee.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...