Hoofdstuk 12

965 26 10
                                    

Louis pov

ik weet zeker dat jade het prachtig gaat vinden. 'oke tot snel' zegt Doniya en dan loopt ze de deur uit. Ik kijk haar na en doe de deur dan weer dicht. Doniya kwam even langs voor Zayn en dat was eigenlijk precies op het goede moment want dan kon ik haar het stikje mee geven. 'Heey zayn ik ga ook naar huis oké, el wacht op me' zeg ik als ik mijn jas van de kapstok vis. Zayn kijkt even op maar kijkt dan weer weg. 'ja ga maar' zegt hij. 'morgen wel op tijd hé' zeg ik. Zayn knikt en volgens mij heeft hij niet echt zin om meer te praten dus ik ga er maar van door. ' doei' zeg ik en ik loop de deur uit. ik hoop dat jade het liedje eerder hoort dan dat het op de radio komt. Zo weet ze dat het liedje echt voor haar is geschreven en ik hoop dat ze dan haar keuze dan iets makkelijker kan maken of ze wel door wil met Zayn of niet.

Jade pov

Hij is het. deze jongen is mijn alles. die prachtige bruine ogen en die prachtige stem. ik zit achter de computer en slik de tranen weg. Dit lied is prachtige. Voor de 2e keer luister ik het nu en ik ga kapot. zo mooi en zo ontzettend gevoelig. 'i'm half a Heart without you' zingt harry als laatste en dan stopt de muziek weer. ik klik op replay en de muziek begint weer te spelen. zou Zayn dit geschreven hebben. Zo mooi en zo gevoelig. het past zo ontzettend goed bij onze situatie. ik mis Zayn. Er is iets weg uit mijn hart. een groot stuk. Een stuk die nooit iemand anders kan vullen behalve Zayn. de jongen van wie ik hou en de jongen die ik zo snel mogelijk weer terug wil. Die prachtige tekst en dan die prachtige 5 stemmen die het zingen. zayn komt het meest aan bod en ik zie dat er tranen over zijn wangen lopen als hij zij couplet zingt. 'jade' klikt er achter me. ik draai me om en zien Trisha in de deur opening staan. ze komt de kamer ingelopen en gaat op het bed zitten. ze klopt naast haar neer en glimlacht lief. ik knik en klik op pauze. daarna sta ik op en ga ik naast haar zitten. 'ik ga terug' zeg ik en er rolt een traan ver mijn wang. ik weet niet of het van verdriet of van geluk is. ik voel me vreselijk zonder Zayn. ik ben verdrietig zonder hem en dit liedje maakt zo'n warm gevoel in mijn buik dat ik er blij van word Maar al die dingen die er afgelopen tijd zijn gebeurd. Ik zie de ene foto nog steeds voor me. ik wil hem weg doen. verwijderen uit mijn gedachten maar het lukt me niet maar ik ben er uit. ik ben eruit en ik ga terug. Terug naar londen. terug naar mijn kleine meid en terug naar mijn jongen. S'avonds in slaap vallen in zijn armen en er s' ochtends ook weer wakker worden. die lieve glimlach weer voor me zien. ik weet dat ik moet door zetten en ik weet dat ik zayn's vertrouwen kwijt ben maar dat gaat goed komen. het word nog niet gelijk zoals vroeger, dat weet ik ook maar ooit zou het zo weer worden. beter zelfs. veel beter, dat kan ik je nu al vertellen. Trisha kijkt me blij aan en trekt me dan in een knuffel. 'weet je het zeker' ik knik en trek me terug. 'Ik weet het zeker, ik mis die prachtige ogen en die glanzende haren. ik weet nu dat ik echt verder wil met hem' zeg ik en ik kijk naar het beeldscherm die op pauze staat waardoor Zayn's hoofd groot in beeld is. Ik denk dat iemand het had gefilmd tijdens het opnemen. zo te zien weet zayn niet wat het gebeurd want hij kijkt alleen maar zijn microfoon met tranen in zijn ogen en een ontzettend verdrietig gezicht. 'ik ben trost op je' zegt Trisha. ik glimlach en kijk de kamer rond. 'Bedankt dat je me hier opving' zeg ik. Trisha knikt en trekt me nog is in een knuffel. 'ik doe alles voor het meisje dat mijn zoon gelukkig maakt' zegt ze. ik glimlach en trekt me terug. 'wees maar niet bang, Zayn gaat er alles aan doen om je weer gelukkig te maken' maakt ze haar zin af. ik kijk haar aan en ik weet zeker dat ze gelijk heeft. Zayn houd van me dat weet ik zeker. Hij maakt me gelukkig. dat heeft hij altijd gedaan en nu gaat hij het weer doen. ik moet naar hem toe en zo snel mogelijk. 'waarnemer wil je terug' vraagt Trisha als ze ook de kamer rond kijkt. op zich is het best wel netjes. ik ben niet echt iemand die alles maar overal neer gooit. 'Zo snel mogelijk' zeg ik. Trisha knikt en staat op. 'ik help je wel met inpakken' ik glimlach en sta ook op.

Met trillende handen zit ik naast Trisha in de auto. Ik ben ontzettend zenuwachtig maar ik heb geen idee waarom. zo meteen kan ik Zayn weer vast houden en ik kan niet meer wachten. na dat ik het liedje had gehoord en had besloten om terug te gaan, ben ik gelijk gaan inpakken. die ochtend daarna zijn we gegaan en nu duurt het nog maar een kwartier voordat we in Londen zijn. Zayn is niet thuis. Hij is in de studio samen met andere jongens en ik ga daar zo ook heen. alleen Louis weet dat ik terug kom. ik had hem gister avond aan de lijn en hij kon niet wachten om me te zien zei hij. 'babe' klikt de stem van Trisha. ik schrik op uit mijn gedachten en kijk haar aan. 'ja' Trisha wijst naar de radio en er zit een grote glimlach op haar gezicht. ik kijk er ook naar en dan pas hoor ik een prachtige lied spellen.

from till i wake upWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu