'Heey baby' zegt hij. Mijn glimlach word nog groter en ik plaats mijn lippen op die van hem. ik voel hem glimlach door de kus heen en ik trek me terug. 'Heey babe' zeg ik. hij glimlacht en legt weer een hand op mijn boven been. 'fijne dag gehad' zegt hij. ik schud mijn hoofd en kijk naar buiten. 'waarom niet, heeft het met die Ayla te maken' zegt hij en hij kijkt naar Ayla die nog steeds op de zelfde plek staat. weer schud ik mijn hoofd en ik kijk weer naar Zayn. 'pip en Harry' zeg ik. Zayn knikt. 'Was het leuk bij je ouders' vraag ik als Zayn de auto heeft gestart en alweer op de grote weg rijd. 'ja het was heel gezellig, het was zo ontzettend fijn om ze weer te zien, Safaa was trouwens nog boos op me omdat ik jou en Miley niet had mee genomen' lacht hij. Ik lach ook en laat mijn hoofd achter over tegen de leuning vallen. Zayn pakt mij hand vast en knijpt er zachtjes in. ik kijk er naar en eigenlijk kan ik alleen maar glimlachen.
Kreunend sta ik op uit bed en trek mijn ochtend jas aan. ik loop de hal op sjok naar de deur. wie belt er nou zaterdag ochtend om 8 uur aan. ik leg mijn hand op de deur klink en trek de deur open. Zaterdag ochtend, het moet niet gekker worden. ik kijk raar op als er een blond meisje in de deur opening staat. ze lacht lief en steekt haar hand uit. ik kijk haar raar aan en pak haar hand vast. 'Heey, ik ben Lindsey je nieuwe buurvrouw' zegt ze en schud mijn hand. ik glimlach en knik. Simon had inderdaad gisteren aan de telefoon gezegd dat er iemand nieuw kwam wonen. 'Jade' zeg ik. ze lacht en laat mijn hand weer los. 'leuk je te ontmoeten jade' zegt ze. ik kijk haar met een nep lach aan en volgens mij merk ze het want ze begin een beetje arrogant te kijken. Opeens voel ik iemand ademen in mijn nek en ik kijk op. achter me staat Zayn en hij kijkt benieuwd naar Lindsey. hij steekt ook zijn hand uit en Lindsey pakt hem aan. ik kijk naar haar en ze begint opeens te blozen. 'Zayn' zegt Zayn en hij lacht. 'Lindsey' zegt Lindsey en ze kijkt Zayn met grote ogen aan. ik voel me niet echt op mijn gemaak nu. Zayn wil zijn hand terug trekken maar zij laat hem niet los. ze kijkt hem recht in de ogen en ik zie dat ze weer begint te blozen. 'uhm' zeg ik en ik kijk naar Zayn. hij trekt zijn hand wat harder terug en gelukkig laat Lindsey hem nu wel los. ik kijk haar een beetje boos aan en zeg haar dan gedag. daarna ik gooi de deur dicht en loop naar de woonkamer. Zo te horen volgt Zayn me en hij lacht zacht. ik ga op de bank zitten hij komt naast me zitten. 'waarom lach je' vraag ik na een tijdje als hij nog steeds niet gestopt is. 'leuk dat je haar zo aardig verwelkomde' zegt hij sarcastisch. ik zucht en kruip dichter tegen hem aan. 'sorry maar ze maakte me om 8 uur wakker op zaterdag en zag je niet hoe ze naar je keek' zeg ik. Zayn lacht en slaat een arm om me heen. ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en sluit mijn ogen. 'ik vind eigenlijk dat je zo even naar haar toe moet gaan en haar aardig moet verwelkomen' zegt Zayn. ik zucht weer en open me ogen. Zayn heeft eigenlijk wel gelijk. Simon ontving me zo vriendelijk toen ik hier kwam voor de eerste keer. 'waarom heb je toch altijd gelijk' zeg ik en ik geef hem snel een kus. daarna sta ik ook loop naar mijn slaapkamer. vandaag heb ik niks. Miley is ook lekker thuis en ik had bedacht om maar is iets leuks te doen met haar. Zayn heeft vandaag een interview samen met de andere jongens en Lisa, Eleanor en Daan gaan met ze mee. Zayn had ook aan mij gevraagd of ik mee ging maar eerlijk had ik daar echt geen zin in. gelukkig weet hij dat ik dat niet zo leuk vind dus hij doet er dan ook niet moeilijk over. ik trek mijn kleren uit en loop naar de badkamer. ik draai de douche aan en stap eronder. ik ben eigenlijk nog super moe maar slapen kan ik nu toch niet meer. ik zie nog steeds voor me hoe Lindsey naar Zayn keek. die bruine ogen die hem zo aan staarde en die wangen die rood werden toe ze hem zag. 'schat' hoor ik opeens uit de slaapkamer komen. 'ja' roept ik terug. de badkamer door gaat open en Zayn staat in de deur opening. 'Simon belde net en zei dat ik eerder moest komen hij moest nog iets met ons bespreken ofzo' zegt hij. ik knik en draai de douche uit. ik stap de cabine uit en draai een handdoek om me heen. Zayn komt op me afgelopen en geeft me een kusje op mijn wang. 'ik weet niet hoe laat ik thuis ben maar als het te laat word ga ik wel naar mijn eigenhuis anders maak ik je nog wakker, je moest vandaag ook al zo vroeg op staan' zegt Zayn en hij grijnst. ik lach ook en geef hem een kus. 'is goed, ik ga iets met Miley doen maar ik weet nog niet wat' zeg ik en ik loop langs hem de slaapkamer weer in. hij volgt me en geeft me nog een laatste kus en loopt dan de slaapkamer uit. ik hoor de deur van Miley kamer open gaan en even later ook weer dicht. 'ga je nog wel even langs Lindsey schat' roept Zayn nog. ik lach en steek mijn hoofd om de deur. 'doe ik' zeg ik. hij lacht en wenkt me nog een lucht kus. daarna loopt hij appartement uit en doet de deur achter hem dicht. ik loop naar mijn kast en haal er een simpele zwarte skinny jeans uit en een wit blouseje. ik trek het aan en stop mijn haar in een knot boven op mijn hoofd. daarna loop ik naar Miley kamer om te kijken of ze al wakker is maar die licht nog lekker te slapen. ik kijk er even naar en loop dan naar de keuken om voor haar pancakes te maken.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...