Hoofdstuk 18

717 19 3
                                    

ik kijk voor me uit en voel dan mijn broekzak trillen. ik haal mijn mobiel uit mijn zak die ik er net 2 seconde geleden weer in hat gestopt en zie dat ik een berichtje heb. 'max' fluister ik zacht. als ik zie dat el met me mee kijkt. ze grijpt gelijk mijn mobiel uit me hand en opent het berichtje. haar ogen worden groot en ik zie de woede in haar ogen nog erger worden. 'waar slaat dit op' roept ze boos. ik pak mijn mobiel uit haar handen en lees het berichtje ook. 'omdat je niet reageert heb ik besloten om jou probleem op te lossen' lees ik zacht. ik kijk met grote ogen naar het scherm en mijn mond valt een beetje open. wacht, hij is toch niks van plan met Zayn.

Zayn pov

Backstage voor dat je op moet is denk het zenuwslopendst dat er op de wereld bestaat. de zenuwen gieren door mijn lijf en naast me zie ik dat alle andere jongens ook best wel zenuwachtig zijn. op Louis na dan maar die is echt nooit zenuwachtig, alleen als we terug komen van een lange tour. dan staat hij helemaal te springen Van de zenuwen want dan kan hij Eleanor weer zien. Ik lach van binnen en dan sluit ik mijn ogen. hier heb je het allemaal voor gedaan Zayn. je hebt je droom waar gemaakt. optreden voor 1000de fans en al de dingen er om heen. 'Nog 1 minuut' klinkt een stem. ik heb geen idee van wie maar dat bomt me nu ook niet zo veel. Dit is alweer het 3e concert van ons tourtje en ik ben echt aan het genieten. 'oké NU' schreeuwt een stem. ik open mijn ogen en zie dat de grote schuif deuren langzaam open schuiven. Heel langzaam komen al onze fantastische fans in beeld. ze beginnen nog harder te gillen en mijn glimlach word alleen nog maar breder. '5,4,3,2,1' word er weer geschreeuw en nu rent Louis gevolgd door Liam het podium op. Nu ben ik aan de beurt. ik begin met rennen en als ik op het prachtige reusachtige podium sta, verdwijnen mijn zenuwen gelijk. overal zijn fans. Ik kijk naar de eerste rij en zie gillende fans helemaal los gaan. ik lach en dan hoor ik de eerste klanken van 'what makes you beautiful' door de enorme arena.

Ik weet zeker dat er iets aan de hand was. jade was zo stil. meestal babbelt ze aan stuk door maar nu beantwoorde ze alleen mijn vragen. ik klap mijn macbook dicht en zet hem op me nacht kastje. wat zou er aan de hand zijn. ik kan er niet tegen als ik jade zo verdrietig zie. het leek wel alsof ze bang was ofzo. ik heb wel 20 keer gevraagd of er iets was maar ze zei alleen maar dat ze me gewoon miste. Ik mis haar ook heel erg. Het liefst zou ik nu in slaap vallen met haar in me armen. het is leeg nu. Ontzettend leeg. ik draai me op me zei en kijk naar een lege plek. We hebben allemaal een eigen hotel kamer maar het voelt zo ontzettend leeg. Meestal vind ik het wel fijn om na een concert even alleen te zijn maar nu heb ik er echt geen zin in. het concert was wel echt amazing. al die geweldige fans en het zingen ging zo goed. We hebben altijd zo'n lol als we op het podium staan en dat hebben we na afloop nog steeds maar als we dan allemaal weer even op ons zelf zijn dan komt het gemis weer terug. morgen rijden we verder naar new York. pip is daar ook en ik heb best wel zin om haar te zien. pip en ik zijn hele goede vrienden geworden. Ik vond het ook echt ontzettend jammer dat zij en Harry uit elkaar gingen. Jade zit daar ook nog steeds mee. ze mist pip ontzettend maar ze kan ook niet weg. ze krijgt binnen kort te horen of ze toch nog examen mag doen dit jaar. ik hoop zo dat ze mag. Volgens mij heeft ze er wel genoeg van telkens weer naar haar studie te gaan en ze is de enige van ons allemaal. Eleanor is laatst afgestudeerd, Danielle is 4 jaar ouder dus die heeft haar studie ook al 2 jaar geleden afgemaakt, lisa is 2 jaar ouder dus die heeft haar studie ook allang gedaan en pip heeft nooit een studie gedaan net zoals ik en de jongens. Ik sluit mijn ogen en probeer in slaap te komen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ik ga op mijn rug liggen en open mijn ogen weer. het plafon is wit en er hangt een grote turquoise kroonluchter. eigenlijk zou ik even moeten genieten van deze nacht hier. vanaf morgen slapen we alleen nog maar in onze tour bus. omdat we dan elke avond een concert hebben en ik kan je vertellen die bus ligt niet echt heel lekker. we hebben nu 3 dagen er op zitten dus we moeten dan nog meer dan 2 weken dus slapen zit er denk ik niet heel veel in. Ik sluit mijn ogen weer en gelukkig val ik al snel in slaap.

from till i wake upWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu