heey lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve lezers. echt bedankt voor alles. ik weet dat ik dit al heel vaak gezegt heb maar. pech. ik ga het vast nog veel vaker doen. MAAR what's next. ik weet het niet. ik ga zeker weten nog steeds schrijven maar welk boek. jullie kunnen kiezen. ik kan verder gaan aan sydney love. of, ik kan nog een soort vervolg op dit boek gaan schrijven. opzich wil ik het ook nog wel allebei doen.......... nee toch niet sorry. mijn school gaat er dan echt onder lijden. ik schrijf namelijk iets te graag. als ik dan 2 boeken ga schrijven gaat het mis. dat weet ik zeker. ik moet echt ff aan mijn school gaan denken. :( maarja 1 boek schrijven kan niet kwaad. jullie moeten maar kiezen. ik vind sydney love zelf erg leuk maar ik heb ook al zo veel ideen voor het soort van vervolg op from till i wake up.
hier een kleine promoot op het vervolg. het kan zijn dat die nog veranderd word. maar zo kunnen jullie een beetje zien wat ik in gedachten had.
'A trip to remember'
New York, Amsterdam, Sydney, Miami, los Angeles, Rio, al die landen, ik ga ze zien, samen met mijn vader, nog 1 world tour, de allerlaatste tour van de beroemdste boyband op deze wereld. en ik, Miley Malik mag mee, samen met Zayn Malik, Mijn vader. reizen over de hele wereld. mensen ontmoeten, en dat allemaal met 1 doel, mezelf vinden, er achter komen wie ik ben, er achter komen wie ik wil worden. nou eigenlijk dat was het plan, totdat "hij" Kwam. ik kan hem toch niet laten gaan, ik kan hem toch niet hier zomaar achter laten, die prachtige ogen en die betoverende lach.
Miley Malik, dochter van de beroemde Zayn Malik en Jade Malik, iemand die niet meer weet wie ze is, iemand die zichzelf zo graag wil vinden, maar niet weet waar ze moet beginnen, iemand die op een dag beslist dat ze mee gaat, haar moeder en broertjes achter laat en in het vliegtuig stapt om een nieuw avontuur tegemoet te gaan,
Het wordt een reis om nooit meer te vergeten.
"A trip to remember"
ja dat was het. ;D dit boek gaat dus eigenlijk over miley. zayn en jade komen er natuurlijk nog wel in voor maar miley is de hoofdpersoon.
maar het is dus aan jullie.
1. 'sydney love'
2 'A trip to remember
xlol
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...