Luke eğer bir oda ile evlenilebiliyorsa kendi odasıyla hemen evlenmek istiyordu.
Mavinin tonları ile süslenmiş odada sıradan bir çocuğun sahip olduğu her şey vardı; rahat bir yatak, dar pantolon, gömlek, tişörtler ve şortlarla dolu bir gardolap, iç çamaşırı ve çorap ile doldurulmuş çekmeceler, bir çalışma masası, masaüstü bilgisayar ve bilgisayar oyunları, henüz doldurulmamış bir kitaplık gibi.
Luke odasının keyfini çıkarmaya zamanı olmadığını biliyordu. Michael kıyafetlerini değiştirip gelmesini, yemek yemeleri gerektiğini söylemişti ve mutfaktaki şu büyük masaya gitmesi gerekiyordu, on dakika içerisinde. Bu yüzden pantolonunu çıkardı ve eline geçen ilk pantolonu üzerine geçirdi. Diz kısmı yırtık olan türden bir pantolondu; Luke umursamadan dolaptan desensiz, siyah bir tişört aldı ve kendi tişörtünü çıkarıp onu üzerine geçirdikten sonra kıyafetlerini yatağın üzerinde bırakarak odadan çıktı. Merdivenin trabzanları fazla genişti, Luke sırıtarak oraya oturdu ve kendisini aşağı doğru itti. Dudakları arasından kaçan sevinç ve heyecan karışımı bir çığlık kesinlikle umurunda değildi ama bir sorun vardı, kalçası ağrıyacaktı.
Trabzanlar sonlanıp Luke'un kıçı zemin ile buluştuğunda çocuğun ağzından bir inleme çıktı ve yerde biraz sürtünüp sonra durdu. Orada öylece oturup kalçasını ovalarken bir boğaz temizleme sesiyle kafasını kaldırmış, kaşları çatık bir Michael ile karşılaşmıştı.
"Burası lunapark değil, Luke" dedi Michael.
"Hadi ama!" Luke kalçasını tutarak ayağa kalktı. "O geniş trabzanlar birinin kayması için bekliyor gibiydi." Luke gülümsedi. "Beni bekliyorlar."
"Tanrım, ilk günden ceza vermeyeceğim."
"Verebilirsin, babacığım."
Michael, önce Luke'a öfkeli bir bakış atsa da ardından gözlerini kapattı, birkaç derin nefes aldı ve bu Luke'un hoşuna gitti. Havanın geçip gittiği aralanmış dudakları fazla öpülesi gözüküyordu. Sarışın çocuk ona doğru yaklaştı, parmak uçlarında kalktı ve dudaklarını bastıracakken Michael gözlerini açıp Luke'un ne yaptığını gördüğünde öfkeyle geri çekildi. "Tanrım, Luke, ne yapıyorsun?"
Luke geri çekilirken masum bir şekilde "Babamı öpüyorum" dedi ve Michael öfkeyle elini alnına vurdu. "Sikeyim, seninle çok işimiz var."
"Her türlü işe varım."
luke'u asi bir orsp yaptığım doğrudur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."