/18

1.7K 150 82
                                    

Ashton, eğer Luke olmasaydı Michael'ın onu öldüreceğinden emindi.

Michael, eğer Luke olmasaydı Ashton'ı öldüreceğinden emindi.

Luke ise ikisi arasında geçen bakışmaları izleyerek gülmemek için dişleriyle dudaklarını parçalıyordu. Ashton'ın çekingen bakışları ve Michael'ın tehdit dolu gözlerini izlemek eğlenceliydi ama acıkmıştı ve sabahtan beri tek lokma bir şey bile yemediği göz önünde bulundurulduğunda daha fazla dayanamayacağı kesindi.

"Bu kadar yeter" diyerek ayağa kalktı. İkisinin bakışları ona dönmüştü. "Sizin şu halinizi izlemek çok eğlenceli ama yemek yemem gerekiyor. Hey, Ashton, yemeğe kalır mısın?"

"Ben aslında-"

"Hayır" dedi Michael da ayağa kalkarken. "Bugün dışarı çıkacağız, Luke."

"Aynen" diye mırıldandı Ashton. "Evet, ben gideyim."

"Dışarı mı çıkacağız?" Luke bakışlarını kaşları çatık Michael'a çevirdi. "Bundan haberim yoktu, babacığım." Ayağa kalkan Ashton'a döndü. "O zaman sana kapıya kadar eşlik etmeliyim, değil mi?"

Ashton cevap vermeden kapıya yöneldiğinde Luke da sekerek onun arkasından ilerledi. Michael'ın öfkeli bakışları onları takip ediyordu ve ikisi de bunu hissedebiliyorlardı. Fark şu ki; Luke umursamıyordu, Ashton ise Michael'ın görüş açısından çıkabilmek için her şeyi yapabilirdi.

Luke kapıyı açtı ve Ashton hızla evin dışına çıktığında derin bir nefes aldı. Luke'un gülmemek için kırmızıya dönüşen suratını görüp ona öfkeli bir bakış attıktan sonra yürümeye başladı ve Luke da arkasından "Yarın görüşürüz, Ashy!" diye bağırdı. Ashton elini havaya kaldırıp arkasını dönmeden ona orta parmağını gösterdiğinde kıkırdadı ve onun bahçeden çıkmasını bekledi. Kapıyı kapattığı an Michael'ın dudaklarından çıkan "Luke" kelimesini söylerkenki ses tonu öfkeli olduğunu açıkça belli etmişti. Luke bedenini ona döndürdü ve gülümsedi. "Efendim?"

"Bir daha arkadaşlarını eve çağırmanı istemiyorum, özellikle erkek."

"Ama ben erkeğim, babacığım."

"Evet, ben de öyle." Michael'ın çatık kaşları düzeldi ve yüzünde pis bir gülümseme onun yerini aldı. "Ve eğer bir erkeğe ihtiyacın olursa, o ben olacağım."



günün geri kalanında olmayabilirim

ve yarın geceye kadar

bölüm atmazsam ondandır fwşqömfnbglqişklsjg

he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin