"Mutsuzum."
Luke ayaklarını indirdi.
"La La La La."
Yatağın ucuna doğru ilerledi.
"Babacık gitti."
Kafasını yataktan sarkıttı.
"Beni sikmeden."
Odanın kapısı çalınıp içeri kısa hizmetçi önlüğüyle sarışın bir kadın girdi ve "Efendim, Bay Clifford yarım saat sonra hazır olmanızı istedi" dedi.
"Oh," Luke geri kalkmak yerine kendisini öne doğru itti ve yere düşüp zemin üzerinde kadına döndü. "Babam mı geliyor?"
"Sadece sizi bir arabanın bekleyeceğini söyledi."
Luke somurttu ve kafasını yere koyup kadın ile yaptığı göz temasını sonlandırdı. "Anladım, şimdi siktir git, sürtük."
Kadın dudaklarını aralasa da derin bir nefes alıp odadan çıktı ve Luke arkasından "Aferin" diye mırıldandı yanağını zemine yaslayıp. "Siktir git, Michael'ın ilgisini çekmeye çalışan orospu."
Luke birkaç dakika daha orada kaldı ve bu zeminin bile önceden kaldığı yerdeki yatağından daha rahat olduğunu düşünerek ayağa kalktı, dolabından birkaç kıyafet parçası çıkarıp üzerine geçirdi ve -trabzanlar yerine basamakları kullanarak- aşağı kata indi. Kalan zamanı orada geçirmiş, zil çaldığındaysa hizmetçi kızdan önce davranarak kapıyı açmıştı. Oh, siktir.
Karşısında esmer teni, düzeltilmiş saçları, muhteşem yüz hatları ve siyah takım elbisesiyle yakışıklılığı çoktan geriye atıp seksiliğe adımlayan bir adam duruyordu ve bu, Luke'un onu ikinci görüşüydü. Michael'ın yanındayken yeteri kadar inceleyememişti ama şimdi görüyordu ki bu tanımadığı adam da Michael kadar seksiydi.
"Gidiyoruz" dedi Calum -Luke onun ismini hatırlıyordu- Luke'a bir kez bile bakmadan arkasını dönüp yürümeye başlamadan önce. Luke onun bu hareketini umursamadan kapıyı arkasından kapayıp dışarı, onun yanına doğru ilerledi ve siyah arabaya kadar arkasından takip etti. Calum şoför koltuğuna oturduğunda onun yanındaki koltuğa oturmuş ve "Hadi gidelim!" diye bağırmıştı gülerek.
"Bana bak çocuk," Calum gözlerini yoldan ayırmadan konuştu. "Ne bok yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama senin gibileri biliyorum. Beladan başka bir şey getirmeyen bir para meraklısısın ve Michael bunu anlayamayacak kadar aptal. O yüzden o lanet olası yerde yaptığın hiçbir şeyi burada yapamazsın." Calum kafasını Luke'a çevirdi ve gözlerindeki soğukluk küçük çocuğun bedenini delip geçti. "Aksi takdirde sokağı boylarsın ve bu sefer seni kerhaneye ya da başka bir yere götürecek kimse olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."