/9

2.1K 156 107
                                    

"Bay Clifford uyumanız gerektiğini söylemişti" dedi Luke'un izni ile içeri giren hizmetçi  kadın. Bu evde çalışan iki kişi vardı; biri bu kadındı ve diğeri de Luke'un seksi olarak nitelendirdiği ama Michael'ın el sıkışmasına bile izin vermediği adam. Ve Michael bir işi çıkıp dışarı gitmeden önce bu kadın arayıp ondan eve gelmesini ve Luke'a bakmasını istemişti. Saat belki de gece yarısıydı ama yine de kadın, Michael'ın teklifini kabul etmişti ve Luke onun bir çocuğa bakmaktansa daha farklı bir şey beklediğinden emindi.

"Sikimde değil?" dedi yatakta yatmaya devam ederken. "Şimdi odamdan çık, sürtük."

"Tanrı aşkına, şöyle söylemeyi kes!" Luke, kadının ani bağırmasına karşı kafasını ona doğru çevirdi. "Ben sürtük falan değilim!"

Luke tek hamleyle kendisini yataktan kaldırdı ve kadına doğru ilerleyip karşısında durdu, gülümseyerek onu süzdü. "Uhm, bir bakalım. Fazlasıyla uğraşılmış saç, sade gösterilmeye çalışılan makyaj, göğüs dekoltesi bırakılmış kısa elbise, yürürken sürekli kıvırtılan bir kalça." Kadına baktı. "İç çamaşırının da dantelli olduğundan eminim." 

Kadının yanakları kızarırken yüzü öfkeli bir hal aldı. "Sen nasıl-"

"Bu arada Michael sana fazla gelir, güzelim. Ama kendini geliştirmek istersen benimle başlayabilirsin."

Çok hızlı gelişen olaylar; kadının kaldırdığı eli, parmaklarının ve avucunun bir kısmının sertçe Luke'un sol yanağına çarpması, çıkan ses, çocuğun sağa düşen kafası, yanağında hissettiği yanma ve kadının elini tekrar inmesi.

"Ben sürtük değilim, seni küçük."

"Oh, pekala." Luke anında yanağında oluşan izi umursamadan kafasını kaldırdı ve gülümsedi. "Sen istedin."

Onu omuzlarından tuttuğu gibi duvara itti ve kendisi de peşinden gelip önünde durdu, kadın sırtındaki acıyla inlerken Luke'un eli onun çenesini kavramış, yüzünü yüzüne yaklaştırmıştı ve şimdi kadının korku dolu gözleri görüş açısındaydı.

"Eğer bir daha bana karşı gelirsen seni duvarla bütünleştirmekten fazlasını yaparım" diye mırıldanan çocuğun tehlike dolu sesi kadının tenine işlemişti. Luke onun kulağına yaklaştı, devam etti. "Ve bana el kaldıracak cesareti kendinde bulursan o cesaretini götüne sokarım, sürtük."

Kadının kafası anında yukarı aşağı sallandığında Luke onun çenesini bıraktı ve geri çekilip bileğine yapıştı, kadını odasından çıkarıp yere attı ve hizmetçinin o ayakkabılarla ayakta durması bile bir mucizeydi. Luke yere düşen kadının yüzüne kapıyı kapatmadan önce konuştu. "Siktir git."



luke'u sherlock yaptım ama aslında michael sherlock olmalıydı

luke da john olurdu oh



he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin