Michael öfkeyle Luke'un odasına girdiğinde sarışın çocuk uyumak üzereydi.
"Tanrı aşkına, Luke, ne yaptığını sanıyorsun?"
Luke, onun bağırmasından etkilenmemiş bir halde esnerken yatağından doğruldu ve uykulu uykulu birkaç adım ötesindeki adama baktı. "Ne?"
"Neden o kıza 'sürtük' dediğini soruyorum, küçük bey."
"Küçük bey?" Luke gözlerini kapatırken gülümsedi. "Bu da güzelmiş."
Michael'ın kaşları mümkünmüş gibi daha da çatılırken dudakları düz bir çizgi halini aldı ve öfkeli bir şekilde iç geçirdi. "Şimdi bana nasıl hizmetçi bulacağımı söyler misin?"
"Uhm, o konuda iyi değilim." Luke tekrar gözlerini açtı ve gülümsedi. "Ama babacığımla oynamak isterim."
"Hayır, Luke." Michael öfkeyle Luke'a doğru birkaç adım attı ve karşısında durup bacaklarını kırdı, şimdi yüzleri neredeyse aynı hizadaydı. "Bu sefer değil."
"Ama-"
"Kapa çeneni!" Luke, Michael'ın bağırmasıyla irkildi ve hayır, bu korku değildi; ani ses yükselişi onu şaşırtmıştı. "Bir başka sikik hizmetçiyi nereden bulmamı bekliyorsun?"
"Bir hizmetçi bulmak ne kadar zor olabilir?" diye homurdandı Luke, ayağa kalkan Michael'a karşı. Michael öfke dolu gözlerini tekrar sarışın çocuğa çevirdi ama hayır, bu sefer bir şey dememişti. Sadece Luke'a baktı ve Luke kalbinin kan ile birlikte öfkeyi de tüm bedenine pompaladığını hissetti.
"O kadın bizi dava edebilir, Luke" dedi Michael sessiz bir şekilde. "Boynunda parmaklarının izleri var."
"Onların benim olduğunu kanıtlayamazsın."
"Sen insanları aptal mı sanıyorsun?"
Luke omuz silkti. "Öyle değiller mi?"
Michael öfkeyle elini alnına çarptı. "Tanrım, Calum'a bu kadar çabuk hak vereceğimi düşünmüyordum."
"Hangi konuda?" diye sordu Luke kafasını indirdiği yerden kaldırıp Michael'a çevirirken.
"Kötü bir çocuk olduğun hakkında" dedi Michael dürüst bir şekilde. "Ama bunu halledeceğim, kolay ya da zor yoldan."
biraz fazla olmuş gibiydi luke'un yaptıkları
mr. clifford deyip gideyim o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfictie"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."