/27

1.5K 138 165
                                    

Luke tüm gün hiçbir şey yemeden yatağında uzanmış, Ashton ise onun yanında olmuştu. En azından ailesi akşam yedide arayıp yemeğe gelmesi gerektiğini söyleyene kadar. Gitmeden önce Luke'a herhangi bir şey olursa araması gerektiğinden bahsetti ve Luke onu kafasını sallayarak onayladıktan sonra iyi geceler diledi. Ashton evden çıktıktan bir saate yakın bir sürenin sonunda kapısı çalmış, o cevap veremeden Michael içeri girmişti. Kapıyı kapattığında bir süre orada bekledi ve Luke'un solgun yüzünü inceledi. Gözleri kapalıydı, saçları birbirine karışmıştı ve yatağı üzerinde cenin pozisyonunda yattığı örtünün altındaki varlığından belli oluyordu.

Michael ona doğru ilerledi ve elindeki küçük kutuyu komodinin üzerine koyduktan sonra sarışın oğlana baktı. "Luke?"

"Yemek yemek istemiyorum" dedi Luke kısık sesiyle. "Teşekkürler."

"Biliyorum." Michael derin bir nefes aldı. "Sadece şu kremi sırtına sürmemiz gerekiyor."

Luke bir süre durdu, ardından ellerini yatağın yüzeyine koyup doğrulmaya çalıştı ve Michael da dirseklerinden tutarak ona elinden geldiğince yardımcı oldu. İşleri bittiğinde elleri Luke'un tişörtünün eteklerini kavramıştı. Tişörtü yavaşça yukarı doğru çekerken olabildiğince çocuğun tenine değdirmemeye çalıştı ve siyah kumaş parçasından kurtulduklarında gözleri kendi eseri üzerinde gezindi. Galaksi gibi morarmış yerler, soyulmuş bölümler ve hala kızarıklığını koruyan alanlar vardı ve kötü gözüküyordu, çok fazla. Michael içinden kendine küfürler yağdırarak komodinin üzerindeki kutuyu kavradı, kapağını açtı ve soğuk kremin bir kısmının parmaklarına bulaşmasına izin verdi. İşaret parmağı Luke'un çıplak teni üzerindeki morluklardan biri üzerinde gezmeye başladığında çocuğun gerilen bedenini hissedebiliyordu. Saniyeler sonra sarışının yorgun sesi kulaklarına doldu. "Soğuk."

"Üzgünüm."

Luke gözlerini kapattı ve Michael'ın ürkek dokunuşlarının bir an önce sonlanmasını diledi. Sürdüğü krem fazla soğuktu ki Luke zaten üşüyordu. Çoktan titremeye başlamış olması gerekiyordu.

"Luke?"

Luke, Michael'ın parmakları teni üzerinde dolanırken cevap verdi. "Evet?"

"Sürekli evden gitmemin sebebi annemin hasta olması." Luke bir şey söyleyecekken Michael onun sözünü kesti ve "Gerek yok" dedi. "Bir şey demek zorunda değilsin."

Luke sustuğunda Michael "Öfke problemlerim var" dedi. "İlaçlarımı almadığımda etrafıma zarar veriyorum ve seni öyle görünce... Tanrım, bir daha bunu yapma." Derin bir nefes aldı, parmakları altındaki tenden uzaklaştı ve kremin kapağını kapattı. "Eğer gitmek istersen sana bir ev ayarlayabilirim. Para konusunu da sorun etmene gerek yok."

Luke bir an, sadece birkaç saniyeliğine bu seçeneği düşündü. Bir apartman dairesi, her gün gidip gelinen bir okul, yeteri kadar para ve klasik bir lise hayatı. Sıkıcı.

Omzunun üzerinden Michael'a baktı, gülümsedi ve "Hayır" dedi. "İstemiyorum, babacığım."



ne kadar da michael'ı bırakmayan bir luke

bir texting yayınlamak istiyorum ama bunlar bitmeden yapamam...

he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin