/23

1.6K 134 154
                                    

Önce kapı açılırken çıkan gıcırtı ve sonra odayı aydınlatan ışığa rağmen Luke oturduğu yerde titremeye devam etti. Vücudu kendinden bağımsız bir şekilde sallanıyor, zayıf oğlanı ileri geri sallayarak bir deli gibi gözükmesine sebep oluyordu ve odadaki tüm soğuğa rağmen çocuğun bedeninde ince bir ter tabakası oluşmuştu ve bu, sırtındaki yaraların acımasına sebep oluyordu.  Michael "Tanrım" diye mırıldanarak onun yanına eğildi ve mor örtü ile çocuğu sarmaya çalışırken mırıldanmaya başladı. "Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim."

Luke'un tüm bedeni elektrik çarpmışçasına titrerken Michael onu kucağına aldı ve sarışın oğlanın dudakları arasından acı dolu bir inleme kısa sürede alıştığı oda içerisinde yankılandı. Michael'ın eli sırtındaki yaraları yakmıştı ama Michael elini çekerse Luke'u götüremezdi. "Özür dilerim, Luke."

"Sı-Sırtım ac-acıyor."

"Buradan çıkacağız."

Michael odadan çıkarken Luke'un bedenindeki hiçbir uzvun duvara ya da kapıya değmemesi için ayrı bir çaba sarf ediyordu. Merdivenlerden çıkarken Luke'u sallamamak için kendisini zorladı, onu odasına götürdüğünde her şey bıraktıkları gibiydi. Luke'un giysileri etrafa saçılmıştı ve battaniye de yerdeydi. Michael, Luke'u yatağına oturttuktan sonra kendi düzenlediği odadaki komodine doğru ilerledi ve üst çekmeceden bir boxer çıkarttıktan sonra bunu Luke'un bacaklarından geçirip olması gereken yere götürdü. Bu sırada herhangi bir çekim hissetmemişti, tek amacı Luke'un yatağa yatmasını ve iyi bir uyku çekmesini sağlamaktı. Sonra gidecekti.

Michael, Luke'un üzerine sardığı mor battaniyeden kurtulup onu yatağın yumuşak yüzeyine yaslarken çocuğun dudakları arasından zayıf, kısık bir inleme sesi çıktı. Luke yatakta sol tarafına dönerken Michael da onun yanına uzanmış, üzerlerine Luke'un battaniyesini örtmüştü.

"G-Geldin" dedi Luke çarpmaya devam eden dişleri ile zar zor konuşarak. Gözleri kapalıyken gülümsedi. "S-Sen gelmezsin sanmıştım."

"Özür dilerim" diye mırıldandı Michael. "Her şey için özür dilerim ama bunu halledeceğim, Luke. Söz veriyorum."



uyumalıyım

he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin