/19

1.6K 131 72
                                    

Luke okula gelir gelmez çantasını sınıftaki herhangi bir sıraya atmış ve tuvalete gidip elini yüzünü yıkamıştı. Yarın okulu olmasına rağmen bütün gece uyanıp kalıp Michael'ı beklemesi yapmaması gereken bir şeydi ama Luke'un yapmaması gerektiği halde yaptığı çok fazla şey vardı, umursamıyordu.

Dün, Ashton'ın gitmesinden birkaç dakika sonra dışarı çıkmışlardı. Michael akşam yemeğini evde değil de dışarıdaki bir restoranda yiyeceklerini söyleyerek hizmetçi kadını evine yollamıştı ama yolun henüz yarısını ilerlemişken Michael'ın telefonu çalmış, acil bir işi çıktığından dolayı hemen geri dönüp Luke'u eve bırakmış ve gitmişti. Luke ise normalde onu beklemezdi, sinirlenir ve bir süre kendi kendine öfkesini yatıştırmaya çalıştıktan sonra uyurdu ama bu sefer işler çok daha farklıydı. Michael çok telaşlıydı ve Luke, o telefonda konuşurken diğer taraftaki kişi ne söylediyse bunun Michael'ı ne kadar fazla sarstığını görmüştü. Yüzündeki günlük maske dağılmış, anında endişeli bir hale bürünmüştü.

Luke bütün gece beklese de o gelmedi ve şimdi sarışın oğlanın uyumaması gerekiyordu, hiçbir öğretmen dersteyken onun uyumasına göz yummazdı.

Luke tuvaletten çıktığında cebinden çıkardığı saate baktı ve dersin başlamasına yirmi dakika olduğunu gördüğünde kantine inip bir tost aldı, erken olduğu için fazla dolu olmayan kantindeki masalardan birine yerleşip tostunu yemeye başladı. O yemeğini bitirmek üzereyken Ashton da kantine inmiş, kendisi için bir tost alıp Luke'un olduğu masaya ilerlemişti ve Luke onu gördüğünde uykulu ve şiş gözlerine rağmen gülmeye başladı. "Dün-"

"Kapa çeneni." Ashton tostundan bir ısırık aldıktan sonra konuştu. "Ve gülmeyi kes."

Luke birkaç dakika boyunca gülmeye devam etti. "Tanrım, hayatımda gördüğüm en komik manzara olabilirsiniz."

"Luke, Michael beni öldürecek ve bu ciddi bir şey, seni aptal." Kıvırcık saçlı olan etrafına bakındı. "Sabahtan beri takip ediliyormuşum gibi hissediyorum. Bence baban peşime bir adam taktı ve beni yalnız gördüğü an-"

"Sikecek." Luke tekrar güldü. "Korku filmi falan mı izledin, Ashton?"

Ashton tostunu ısırmadan önce homurdandı. "Babanın en mükemmel korku filmlerini bile sollayacak derecede öldürücü bakışları var."



çok.

fazla.

acıktım.

he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin