/40 |end|

1.8K 127 224
                                    

Ne Michael ne Luke ne de oradaki diğer kişiler olaylar gerçekleşirken buna 'dur' diyebilecek kadar hızlı değildi. Önce Chris'in arkasında kalan kapı birden açıldı ve Luke biri tarafından hızla çekilirken bir başkasının da onu tişörtünden tutup çektiğini hissetti. Parmağı anında tetiğe baskı uygularken kulakları sağır edecek bir ses duyuldu ve o an tüm hareket kesildi. Dünya bir video kasetmiş de dur tuşuna basılmış gibiydi. Herkes şaşkınlıkla hala Chris'in elinde duran silaha bakarken adamın hemen yanında duran Calum bu kadar sessizliğin yeteceğini düşünerek silahı aldı ve kabzasıyla Chris'in kafasına vururken Michael da kendisini tutan iki adamdan birinin bacağına tekme geçirip onu bir adım geri ittirmeyi başardı. Diğer adam Michael'ı tekrar tutmaya çalışırken Ashton, Luke ile birlikte öylece duruyorlardı. Calum silahı kaldıramadan üçüncü adam onun üzerine çullandı ve esmer oğlanın dudakları arasından "Yakala" lafı çıktı. Calum silahı Ashton'a doğru atarken kıvırcık saçlı olan telaşla onu yakalasa da ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Önce elindeki silaha, ardından Luke'a baktı ama Luke bu sırada Michael'ın yumruk attığı adama bakıyordu. Diğer adamın ona doğru ilerlediğini gördüğünde Ashton'ın yanından ayrılıp Michael'a yardım etmeye gitti. Ashton, Calum'a bakıp onun suratına atılan yumrukla kaşlarını çattı ve silahı iki eliyle tutarak pencereye yöneltti. Hiç beklemeden tetiğe basarken dakikalar önce duyulan gürültü tekrar odada çınlamış, buna camın kırılma sesi de eklenmişti. Ashton geri tepen silahtan dolayı bir iki adım gerilerken herkesin duraksadığını gördü. Tüm bakışlar kıvırcık saçlı çocuğa sabitlenirken dışarıdan gelen siren sesi sessizliği yararcasına dalga dalga yayılıyordu. Ashton silahı önce Calum'ı yere yatıran adama çevirdi ve "Kalk" dedi sert bir sesle. "Ölmek istemiyorsan."

Adam yavaşça kalkarken Ashton bu sefer silahı Michael ve Luke'un uğraştığı iki adama çevirdi ve "Siz de" diye ekledi. O sırada dışarıdan yapılan bir anons ve sonra da kapının kırılma sesi duyulmuştu. Polislerin çıkardığı sesler evde yankılanırken Calum yattığı yerden kalktı ve şaşkınca Ashton'a bakanların aksine kapıyı açıp polislere burada olduklarını söyledi. Üniformalı adamlar odaya doluşurken Michael, Luke'u belinden tutarak onlardan uzaklaştırmıştı ve Ashton hala elinde bir silahla orada dikiliyordu. Polislerden biri anında yanına gelip silahı ondan çekti ve çevik bir hareketle Ashton'ı duvara yaslayıp kollarını arkasında birleştirdiğinde Ashton "Ben bir şey yapmadım!" dedi. Calum onu tutan polisin yanına geldiğinde konuştu. "O bizden."

Adam anında Ashton'ı bırakırken kötü olanların odadan çıkarılmasına yardım etmeye başladı. Chris baygın bir şekilde götürülürken ona bağlı olan üç adam da odadan çıkarılmıştı. Michael derin bir nefes alarak yatağına oturduğunda Luke da onun yanına geçti, kafasını babasının omzuna koyduğunda Michael onun saçları üzerine bir öpücük kondurdu ve Calum kaşlarını çatarak onları izledi. "İğrenç."

Ashton önce somurttu, ardından kendi kendine omuz silkti ve parmak uçlarında kalkıp Calum'ın dudaklarına yapışmadan önce mırıldandı. "Siktir et."




sonu biraz garip olmuş olabilir

nasıl bitireceğimi çözemedim

ve başından beri bunu mutsuz son yapmak istemiyordum

bence güzel oldu gqşwlöfmgkewş

artık the hankering ve fight me'ye yoğunlaşabilirim

bir daha daddy yazarsam beni sikin

ve diğer hikayelerime de göz atabilirsiniz bnc atsnz gzl olr

neys;

hepinize çok teşekkürler; oylarınız, yorumlarınız, okumalarınız için

sizi çok seviyorum♥


he is a good boy || muke (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin