Luke masanın üzerinde duran içki şişesine uzandı ve dudaklarına götürerek iğrenç sıvının boğazından geçerken bıraktığı tadı algıladı, yüzünü buruşturdu. Bira gerçekten de berbat bir şeydi ama içiyordunuz işte.
Kafasını duvara çevirip saatte takılı kaldığında gece yarısına daha iki saat olduğunu fark etti. Henüz birkaç yudum almasına rağmen sayılar birbirine karışmıştı ve saatin kaç olduğunu görebilmesi için birkaç dakika gözlerini kısıp bakması gerekmişti. Birinin sertçe kapıya vurmasıyla kaşlarını çatarak ayağa kalktı ve bir anlık baş dönmesiyle yere düşecekken kanepeye tekrar oturdu. Kapı bu sırada tekrar ve tekrar çaldığında masanın üzerindeki şişeyi kafasına dikmiş, öyle ayağa kalkmıştı. Sallana sallana kapıya ulaştı ve ağır hareketlerle kolu indirdiği an kapının itilmesiyle dengesini kaybetti. Bileğini tutan dondurucu parmaklar ve onlardan birkaç saniye sonra belinde hissettiği bir el ile düşmekten kurtuldu. Karşısındaki Michael'a bakarken onun yüzünde garip bir ifade olduğunu fark etmemesi için körkütük sarhoş olması gerekirdi. Michael tek kelime etmeden Luke'u merdivenlere doğru çekiştirdi ve Luke o sırada direnecek gücü kendinde bulamıyordu. Michael'ın arkasından düşe kalka basamakları çıkarken adam bir kez bile duraksamadı ve kısa süre içerisinde Luke'un odasının önüne geldiler. Michael kapıyı açıp Luke'u içeri itti. Sarışın oğlanın başı çok fazla dönmeye başlamıştı ve o itiş de buna hiç iyi gelmedi. Diz kapakları üzerine düşerken adam kapıyı arkasından kapattı, Luke kapıya doğru süründü ama Michael o sırada kapıyı kilitlemişti bile.
"Hey?" Luke yorgun bir ses tonuyla konuştu. "Kapıyı açacak mısın?"
Kapıya vurduğunda Michael'ın "Kes şunu!" diye bağırdığını duymuş, kaşları çatılmıştı. "İçeride kal."
Olay şu ki Luke o gün nedensizce kendisini yorgun hissediyordu, neden eve geldiği an uyumadığı hakkında en ufak bir fikri yoktu ve hangi sebeple içtiğini de bilmiyordu ama bilirsiniz, içkinin yan etkileri vardır. Baş dönmesi, kusmak ve uyuklamak gibi. Luke baş dönmesinden sonra diğer madde olan kusmayı yaşadı, ardındansa yerde öylece uykuya daldı; Michael'ın aşağı katta bir sinir krizi geçirdiğinin farkında olmadan.
korumacı mike hm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."