Luke kulağına dolan gürültülerle rahatsız bir şekilde uyandı. Gözlerini açmadan elini sol tarafına doğru uzatmış ve Michael'ın orada olmadığını bu şekilde anlamıştı. Bir şeyin devrilme sesi evde yankılandığında göz kapakları isteksizce ama hızlı bir şekilde aralandı ve Michael'ın kapının hemen yanında durduğunu gördü. Kaşları çatılıydı ve dikkatini dışarıdaki seslere vermiş gibiydi. Pantolonunu giymişti. Luke bu görüntünün fotoğrafını çekmek istedi çünkü her ne kadar öfkeli gözükse de gerçekten işine odaklanmış birinin dikkatiyle orada dikiliyordu ve bu şekilde fazla seksi görünüyordu.
Luke yataktan doğruldu, gözlerini ovalarken uykulu sesiyle konuştu. "Ne oluyor?"
Michael kafasını koyduğu duvardan çekerken gözleri anında Luke'un mavileriyle buluşmuştu. Oradaki yangın bir anlığına duruldu, öfke kayboldu ve yerini garip, belirsiz bir duygu aldı. Dışarıdan bir ses daha geldiğindeyse tekrar oraya odaklandı. "Üstünü giy, Luke."
Luke kafasını salladı ve dün çıkardığı boxerı ile pantolonunu giydikten sonra tişörtünü de üzerine geçirdi. Ayağa kalkıp Michael'ın yanına geçerken duyduğu ses orada öylece kalmasına ve dudaklarının şaşkınlıkla açılmasına sebep olmuştu.
"Michael, çık dışarı, seni piç kurusu!"
"Ne oluyor?" diye sordu Luke tekrar. Michael ona döndü ve kafasıyla yatağı işaret etti. "Yatağın altına saklan."
"Ne?" Luke kaşlarını çattı. "Neden?"
"Dediğimi yap, Luke."
"Ama neden?"
Michael tüm bedenini Luke'a çevirdi ve Luke o an işinin bittiğini düşündü. Michael zaten uyuşturucuyu bırakmaya çalıştığı için öfkeliydi. Luke ise o sırada onun öfkesini tetiklemekten başka bir şey yapmamıştı.
Ama Michael ona bir şey yapmadı. Bağırmadı, vurmadı, itmedi ya da siktir olup gitmesini söylemedi. Sadece yüzüne bakıp iç geçirdi, tekrar kapıya doğru döndü ve daha kararlı bir sesle konuştu. "Yatağın altına geç."
Luke bu sefer karşı çıkmadı. Michael'ın dediği gibi yatak ile zemin arasındaki geniş boşluğa geçerken tek görebildiği onun ayakkabılarıydı ve kapıyı açtığını fark etmişti.
geçen bölüm calum texting demişim
yanlş olmş
cashton yazacağım ama texting değil
bu gece gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."