Luke iki gün sonra tekrar okula döndüğünde garip olan birkaç kişinin yanına gelip ona "Geldiğine sevindim" ve "Ashton hasta olduğundan bahsetti" gibisinden şeyler söylemesiydi ki bu kişilerin tamamı kızlardan oluşuyordu. Luke onlara gülümseyip teşekkür etmekle yetinmişti ve Angel gelip herhangi bir sorun olup olmadığını sorduğunda da olmadığını söyledi. Her şey mükemmeldi. Öyle gözüküyordu.
"Şimdi bana onu affettiğini mi söylüyorsun?" diye sordu yanında oturan Ashton. Luke onun sesindeki öfke ve şaşkınlığı ayırt edebiliyordu. Omuz silkti. "İlaç konusunu öğrendiğim an affetmiştim."
"Siktiğimin her ilacını almayı unuttuğunda seni dövmesini mi istiyorsun?"
"Öyle bir şey olmayacak, tamam mı?" Luke öfkeyle arkadaşına baktı. "Şimdi kapa çeneni."
"Sırtını yaslayamıyorsun bile, Luke. Ve bunun sorumlusu o herif. Benden susmamı bekleme."
"Konuşarak sadece kafamı sikiyorsun."
"Belki de doğru düzgün düşünebilmen için kafanı sikmem gerekiyordur."
Luke gözlerini devirdi ama ona cevap vermedi. Gözleri karşısındaki masada duran Angel'daydı ve Angel da onu fark etmişti. Gülerek masadan kalktı, bir şeyler söyledi ve sonra kalçalarını kıvırtarak Ashton ile Luke'un masasına doğru ilerledi. İzin almadan masaya oturduğunda iki erkek de gülümsemişti. Angel, Ashton'a baktı ve masanın üzerinden elini uzattı. "Tanışmış mıydık? Ben Angel."
Kıvırcık saçlı çocuk onun elini sıkarken konuştu. "Ashton."
"Nasıl gidiyor çocuklar?" diye sordu Angel, Ashton ile elleri ayrıldığında. Gözleri daha çok Luke'un üzerindeydi. Luke omuz silkti. "Normal. Senden?"
"Bir sorunum var." Yüzü tamamıyla Luke'a döndü. "Geometri sınavı. Aranızda matematiği iyi olan var mı? Bu akşam beni çalıştırabilecek biri gerekiyor."
Ashton hemen yanındaki sarışın çocuğa dönerken Luke da ona bir bakış atarak gülümsemişti. "Ashton bu konuda harikadır."
"Ne?" Ashton'ın kaşları çatılırken Luke ayağa kalktı ve elini arkadaşının omzuna koydu. "Size iyi dersler."
"Luke!" Ashton onun arkasından bağırsa da Luke umursamadan kantinden çıkmıştı. Kıvırcık saçlı çocuk ona bakan Angel'a döndü ve zoraki bir şekilde gülümsedi. "Oh, pekala. Saat kaçta?"
kızı da sepetledi ash'e ama nys
sadık çocuk çnk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."