Luke gözlerini açtığında Michael'ın öfkeli sesini duydu ve kafasını hemen onun olduğu tarafa çevirdiğindeyse perdeyi ve camı açmış, kafasını dışarı çıkaran bir Michael gördü. Gömleğinin beyaz kollarını dirseklerine kadar çekmiş, kolundaki damarlar onun öfkeli olduğunu gösteriyordu. Kırışmış kıyafetleri altından bile belli olan gergin bedeni Luke'u ürküttü ve gözlerini kapamasına sebep oldu.
"Anlamıyorsun" dedi Michael dişleri arasından. "Luke'u öldürüyordum!"
Diğer tarafı dinledi bir süre ve ardından "Tek ihtiyacım olan şey o siktiğimin ilaçları!" diye bağırdı, bu Luke'un kafasını yastığa gömmesine ve Tanrı'ya birkaç dua mırıldanmaya başlamasına neden olmuştu. "O orospu çocuklarının bir bok bildikleri yok!"
Tanrım, lütfen, daha fazla acı istemiyorum.
"Bana o ilaçları getir, Calum!" diye bağırdı Michael ve bu bağırış Luke'un tüm bedenini titretti. Michael'ın aldığı derin nefesi duyabilmişti. "Sadece ilaçları istiyorum, lütfen."
Biraz daha diğer tarafı dinledi ve "Tanrım, bilmiyorum" dedi. Kafasını içeri çekip Luke'a bakarken sarışın oğlanın gözleri sıkıca kapalıydı. "Kabus görüyor sanırım. Çok... kötü görünüyor. Her yerinde kırmızı izler var ve- Tanrı aşkına konumuz Luke'un nasıl göründüğü değil!"
Luke oluşan sessizliğe rağmen Michael'ın tehlikeli varlığını ve camdan geçerek tüm odasını dolduran soğuk rüzgarı hissedebiliyordu.
"Tamam, yarın geleceğim." Birkaç saniye karşı tarafı dinledi. "Evet, onu getirmeyeceğim. O kadar aptal değilim, Calum." Yine sessizlik. "Biliyorum. Ama ona anlatacağım."
Luke neyi anlatacağını merak etti.
"Evet, ondan da bahsedebilirim. Doktoruyla konuşmalıyım."
Bundan sonra bir "Pekala" ve "Yarın görüşürüz" oldu ve Luke telefonun kapandığını bunlar sayesinde anladı. Gözleri hala sıkıca kapalıydı, uykusuna geri dönmek istiyordu. Camın kapanması ve ardından perdenin de kapanma sesi yankılandı, Luke bacaklarını kendisine çekti. Saniyeler sonra yatak sallandığında Michael'ın yanına uzandığını anlamıştı. Gözlerini sıkı tutmaya devam etti. Michael'ın nefesi sarı tutamları arasına karışıyor, Luke her ne kadar bunu hissetmese de hafif dalgalanan tutamlar çok hoş gözüküyordu. Michael yüzünü onun saçları arasına yerleştirdi ve Luke kafa derisinde görünüşte hiçbir etkisi olmayan ama tüm bedenini ısıtan bir sıcaklık hissetti.
inş son paragrafı yanlş anlamamışsnzdr amn
michael...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."