"Luke, beni umursamaya ne dersin, piç kurusu?"
Luke sosisli sandviçten bir parça ağzındayken yanındaki Ashton'a döndü ve konuşmak için ağzını açtığında Ashton kafasını başka tarafa çevirdi. "Tamam. Siktir git. Ağzındakini bitir önce, aptal."
Masaya oturduklarında ve Luke ağzındaki yemeği bitirdiğinde "Calum" diye homurdandı. "İsmi Calum."
"Tanrım, ismi bile fazla seksi."
Ashton, Luke'un garip bakışlarına karşılık kaşlarını çattı ve "Ne?" dedi. "Sen Michael'a seksi dediğinde bir bok olmuyor."
"Ama Michael biseksüel." Luke sandviçinden bir ısırık alırken söyledi. "Ve Calum'ın düz olduğuna eminim."
"Ağzın doluyken konuşmayı kes. Midemi bulandırıyorsun."
"Ağzım doluyken beni konuşturmayı kes. Midem bulanıyor."
Ashton iç geçirirken Luke sosisli sandviçini yemeye devam etti ve birkaç dakika boyunca bir sessizlik oldu. Ardından Ashton yanında son lokmasını ağzına alan Luke'un bacağına kendi bacağıyla vurduğunda Luke kaşlarını çatıp ona döndü. Ashton ise onlara doğru ilerleyen Angel ile yanındaki siyah saçlı kıza bakıyordu. Luke da o tarafa dönüp kendilerine doğru yaklaşan kızları gördüğünde ağzındaki yemeği bitirdi, yüzünde bir gülümseme oluştu. "Sürtük alarmı, Ashy."
Ashton da gülümserken Angel ve siyah saçlı kız masanın diğer tarafında duran mavi sandalyeleri çektiler ve otururlarken Angel "Selam çocuklar" dedi, yanındaki siyah saçlı kızı gösterdi. "Bu Emma."
Emma yüzüne geniş bir gülümseme yerleştirip sırayla Luke ve Ashton'ın ellerini sıktıktan sonra "Nasıl gidiyor?" diye sordu rahat bir şekilde. Ashton omuz silkti, Luke ise "İyi, sizden?" dedi.
"Geçen gece için teşekkür edecektim" dedi Angel, gözlerini Ashton'a dikerek. Ashton'ın dudağının bir tarafı yukarı doğru kıvrıldı. "Benim için zevkti."
O sırada çalan zille Luke ayağa kalkarken Emma ona bakarak yüzünü buruşturdu. "Nereye gidiyorsun?"
Luke tek kaşını kaldırdı. "Derse?"
"Belki biz de benim evime gidebiliriz ve sen de bana fizik öğretebilirsin. Ne dersin?"
Luke ayağa kalkan Emma'nın tüm vücudunu gözleriyle süzdü ve bakışları tekrar onun yüzüne çevrildiğinde masadan uzaklaşmadan önce konuştu. "Yeterince iyi bir fiziğin var. Bence bunu halledebilirsin, güzelim."
evet
luke hala sadık
*şimdilik*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he is a good boy || muke (+)
Fanfiction"O iyi bir çocuk, çünkü kötü bir çocuk olursa neler olacağını biliyor."