6.rész

8.2K 450 14
                                    

-Ajj Sadie, ne ilyen unalmasat!-szidott le Ana, mikor bedugta fejét a próbafülkémbe. Épp shoppingolni voltunk és ha elégedetlen volt, akkor különösen elővette a mexikói akcentusát.

-Ahh Ana, én nem vagyok egy kanárimadár, mint te!-végignéztem magamon és meg voltam elégedve a motoros kinézetemmel. Teljes feketében és szürkében. De Anának ez nem volt elég színes-Ezenkívül, passzolnia kell a ruhámnak a fekete, új, szuper szexi, elegáns motoromhoz!-mondtam fülig érő mosollyal, de Ana csak megrázta a fejét.

Ma délelőtt vettem egy tényleges motort. Természetesen kevesebb sebességgel, mint akartam, de arra a tizennyolcadik szülinapomig várnom kell. 

És hétfőn fogok először ezzel a járgánnyal suliba menni, ezért kell a kinézetemnek is tökéletesnek lenni. Csak hogy én és Ana két különböző dolgot értünk a "tökéletes" szó alatt. 

-Un momento-motyogta, majd eltűnt. Tudtam, hogy egy sárga, narancssárga vagy egy rózsaszín toppal fog felbukkanni és ez miatt már vettem is le a felsőmet. Megnéztem a testemet a tükörben és büszkén vizsgáltam meg a tetkót, amit fél éve csináltattam. Egy virágminta volt, ami a mellem oldalától a csípőmig kígyózott. A tekintetem most a hasamra tévett, amit ugyanúgy megelégedve szemléltem. Könnyű hasizmaim voltak, amik nem a hiúságomnak köszönhető, hanem mert régen másztam. 

Még mindig a tetoválásomat nézegettem, mikor a tükörben megláttam, ahogy Ana a függönyt elhúzta és az orrom alá tartott egy pólót.

Ragyogó szemekkel néztem.

Egyszerűen tökéletes volt.

***

Hétfő reggel. Az olyan reggelek egyike, amiknek olyannyira örültem, hogy az ajkaimra mosoly kúszott, mikor megszólalt az ébresztőm. Az Outfitemet már este kitettem és ez miatt gyorsan kész lettem. Normálisan reggelizni is volt még elég időm és nem csak a szokásos kávémat ittam.

-Itt valaki máris jókedvű-Apám mindentudóan rám vigyorgott és kacsintott. A nagy örömömtől én is csak visszavigyorogtam, mialatt egy nagy nutellás kenyeret nyomtam be. 

Reggeli után felkaptam a bőrdzsekimet és a sisakomat, felültem a motoromra és elszáguldottam onnan. Imádtam azt az érzést, mikor a szél a hajamat fújta és a táj gyorsan tűnt el mellettem. Jó, olyaaan gyorsan még nem ment, de az érzés akkor is leírhatatlan volt.

A járgányomat leparkoltam egy üres helyre, leszartam a kíváncsi, meghökkent és a csodálkozó tekinteteket néhány diáktól és elraktam a bukósisakom az ülés alá. Ana már ott jött velem szembe. 

-Sadie, én rockmenyasszonyom-kuncogott, mikor tetőtől talpig végigmért. Egy játékos áll felhúzással megpördültem a tengelyem körül, hogy minden oldalról megnézhessen, majd egymásra vigyorogtunk, mint két kisgyerek.

Tényleg nem néztem ki rosszul a ruhákban. Egy fekete csizmát és egy fekete nadrágot viseltem, bőr résszel az oldalán. És természetesen a toppot, amit Ana talált nekem. Egy puha, bőr felső volt, aminek az oldalán egy olyan fekete minta van, mint a tetkóm. ezek mellett még egy bőrdzseki, kiengedett haj, napszemüveg és kész.

Mikor elindultam az iskolaépület felé, megláttam Asht, ahogy a falnak dőlve engem figyel. A tekintete félelmet keltett bennem. Hihetetlen, hogy egyszer még ingyen időt töltöttem a sráccal! Reflexszerűen megvontam a vállamat és feltűnően másik irányba néztem. 

Ana belém karolt és együtt mentünk be. Chase jött velünk szemben, aki rögtön észrevett minket. Mikor egymáshoz értünk, a kezemnél fogva magához húzott. A kezemet felemelte úgy, hogy egyszer meg tudjon forgatni és füttyentett egyet. 

Damn Badbabe [Magyar fordítás]Where stories live. Discover now