Egyértelműen a második választás tetszett jobban, de az csak még bonyolultabbá tette volna a dolgot Ash és köztem és ezt a cikksorozatot még be kellett fejeznünk!
-Én szalonnával betekert babot kérek levendulaszósszal, mellé pedig pirított krumplit.
A pincér elment, én pedig újra egyedül maradtam Ashel. Megjátszott mosoly került az arcomra.
-Igazad van, kell egy kis szórakozás. Örülök, hogy ezt megérted-még mindig kifejezéstelen arccal nézett rám-De ennek ellenére ez nem fog többet előfordulni, mivel ez a szórakozás nem kéne, hogy ártson a nővéremnek.
-Erre előbb is gondolhattál volna-mondta egy vállvonás kíséretében és úgy voltam vele, hogy mégis csak a lelépést kellett volna választanom.
A pincérlány visszajött és töltött mindkettőnknek vörösbort, amit valószínűleg Ash rendelt nekünk.
Valamiért elfogyott a levegőm. Fáradtan ittam egy kortyot a boromból és Ashre néztem, aki a kinti tájat bámulta. Oldalról is felismertem a szeme kékjét, ami tegnap még az én szemeim előtt csillogott. Ahogy ezek a kékek engem figyeltek. Ahogy ezek a kékek flörtölést sugároztak. Ahogy ezek a kékek kívánatosan felfaltak.
Ez tényleg csak egy kis szórakozás volt?
-Ez praktikus-szólalt meg halkan-Ha az ember nem tudja, hogy miről beszéljen a randin, akkor megszemlélheti a kilátást és arról beszélhet.
-Milyen mélyenható-ezzel most valami határozottra gondolt?
Csak vállat vont, mire én is a kilátást kezdtem el méregetni. Igazából tényleg klassz volt. Csak hát nem nagyon tudtam erre koncentrálni. A hasamban lévő csomók elnyomtak minden más érzelmemet.
Néhány percnyi kellemetlen csend után már vissza is tért a pincér az ételeinkkel. A rövid várakozás mindenképp egy plusz pont. Ahogy a kajámra pillantottam, megéreztem egy kis éhséget.
-Jó étvágyat-motyogta Ash, majd nekiállt enni. Magamban sóhajtva követtem példáját.
-Mit csinálunk következőnek?-kérdezte hirtelen, mielőtt ivott volna a borából. Tudtam, hogy a cikksorozatra gondolt, mégis éreztem valami jelentősebbet a kérdésében.
-Nem tudom-ezmiatt csak ennyit mondtam. Ash egy meghatározhatatlan tekintettel fordult felém. Mi a kibaszott életért nem tudtam semmit sem kiolvasni a szemeiből?
-Mit szólsz valami egészen újhoz, valami olyanhoz, amit még meg sem említettünk?
Felébresztette a kíváncsiságomat. Felvontam az egyik szemöldököm és vártam, hogy folytassa beszédét.
-The Ink-mondta halkan, miközben határozottan figyelt engem. Rögtön tudtam, mire gondolt. Mindkét tetkómat a "The Ink-ben" csináltattam.
-És valaki közülünk tetováltatja magát?-kérdeztem.
-Mindketten-mondta halkan és éreztem a kihívást a hangjában.
Mindketten? Akartam én már most egy újabb tetoválást? Akartam én egyáltalán még egyet? Volt már egyáltalán ötletem egy tetkóra, ami valamit jelentett is volna?
-Mit szólnál egy piercinghez?-javasoltam. Egy pimasz vigyor került a szájára és mielőtt bármit válaszolhatott volna, gyors megszólaltam-Nem. Nem olyan piercingek!-mondtam határozottan egy fejrázással. Perverz.
Erre még jobban elvigyorodott.
-Meg sem szólaltam.
-Nem is kellett-ettem tovább és be kellett vallanom, hogy valami fantasztikus íze volt. Ezután azon gondolkodtam, hogy hova csináltatnék piercinget. Valószínűleg néhányat a fülembe. Egy köldökpiercinget sosem akartam. Az orr az szóba se jöhet. Nyelvbe még álmomban sem csináltatnék.
YOU ARE READING
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Teen FictionHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...