Úgy száguldottam, mint egy őrült, de természetesen a gyors autók miatt esélyem sem volt a fiúk ellen. Megpróbáltam nőiesen előretolakodni és egy rövidebb úton menni, de az csak azzal járt volna, hogy eltévedtem volna.
Mikor csikorgó gumikkal megálltam kettőjük között, ők már a kocsijukhoz dőlve vártak, mint a kemény fiúk.
Mindketten összefonták a karjaikat a mellkasuk előtt és a napszemüveggel elfedett szemükkel két különböző irányba néztek, míg meg nem érkeztem. Hmm, nem lehetnek legjobb barátok...
A két fiút még jobban megnéztem magamnak, miközben levettem a sisakomat, a hajamat pedig felráztam, mivel már szépen a fejemre volt tapadva. A "szexi kinézet" kategóriában mindketten dobogón voltak. Hogy lehet, hogy én két ilyen őrülten jóképű sráccal voltam?
És mindenek előtt: Egyáltalán mit keresett Ash még itt? Egész nyíltan kimutatta, hogy nem akarta ezt a projektet csinálni. Ezek szerint ő is olyan kevés időt próbált velem lenni, mint én vele.
Mikor kihúztam a kulcsomat és odajöttek a fiúk hozzám, nem vártam meg őket, hanem rögtön bementem és rendelni kezdtem. Eléggé éhes voltam, szóval megrendeltem a fél étlapot és máris hallottam a fiúk nevetéseit, akik időközben mellém értek.
-Már megint éhesebbek a szemek, mint a gyomor?-biccentett Ash.
Rendeltem még egy adag sült krumplit, Asht pedig leszartam. Ezután megfordultam a fiúkhoz.
-És ti mit kértek? Én lettem az utolsó, szóval használjátok ki-mondtam egy mosollyal. Én mindig állom a szavam.
-Ne légy hülye, ezt én állom-ajánlotta fel Chase és az egyik kezét a derekamra helyezte.
-Hagyjátok. Ezt itt mind én állom-megdöbbenve néztem Ashre, aki a menüket bámulta.
Ez meg mi volt? Ez a srác egyre jobban zavart össze. Chase egy tiltakozó hangot adott ki magából, de Ash megelőzte, mielőtt kimondhatott volna egy értelmes szót.
-Én ajánlottam fel, szóval nem gond. Ti addig kereshettek egy helyet, aztán majd megyek a kajával-gyors egy szórakozott pillantást vetett felém, mielőtt folytatta volna-Bár valószínűleg Sadie kajáihoz daru kell.
Mikor Chase elkezdett a napba kihúzni, még gyors kinyújtottam rá a nyelvem. Leültünk egymás mellé és élveztük a jó időt. Alig voltunk két másodpercet kint, Chase máris felhozta azt, amire valamiért egész eddig vártam.
-Sadie, én azt hittem, hogy nem bírod a srácot-fel kellett nevetnem.
-Nem is, de Michael összerakott minket erre a projektre és nekem meg nem volt választásom.
-És viselkedik?-kérdezte aggódó arckifejezéssel.
-Ne aggódj, egész normális...Igazából muszáj viselkednie, mert te is tudod, hogy ha nem, akkor jön a védekezésem és az nem lesz valami jó neki-vigyorogtam magabiztosan.
-Igen, ebben nem kételkedem-nevetett, miközben közelebb jött hozzám. Még egy ilyen intenzív Paintball után is annyira jó illata volt.
-Amúgy mikor jössz újra a mászócsarnokba?-kérdezte, miközben elkezdett játszani az egyik tincsemmel. A mászóegyesületben Chase volt az, aki az utasításokat adta ki és hát engem is edzett néha.
-Tulajdonképpen holnap akartam menni-alig tudtam a beszédre koncentrálni, mert Chase olyan közel volt hozzám-Az utóbbi időkben elhanyagoltam a mászást...-suttogtam, mert nem voltam biztos abban, hogy hogy fog csengeni a hangom. Nagyon valószínű, hogy szarul.
-Sadie, az imént az erdőben...-közeledett megint, mire én is izgatottan közelebb mentem hozzá, várva a mondata végét-Ott...
-Voalá, meg is hoztam a rendelést!-hallottuk meg Asht mögülünk, aki lerakott két, kajákkal teli tálcát az asztalunkra. Rögtön összefutott a nyál a számban és már el is feledkeztem Chaseről. Most csak a zsíros ételeimre figyeltem. Miközben egy sült krumplit nyomtam a számba, nyúltam is a csirkeszárnyas dobozért. Beleharaptam egybe, a villámmal pedig a savanyú káposztának lenni akaró valamibe lapátoltam.
-Úristen, de finom!-jegyeztem meg és ittam egy kortyot a kólámból. Aztán feltűnt, hogy a fiúk meg sem szólaltak. Felváltva néztem őket, ők pedig engem.
-Minden oké?-kérdeztem óvatosan, mikor Chase és Ash elkezdtek nevetni.
-Igen, igen, egyél csak!-vigyorgott Ash és elvette a csirkés tortilla-tekercsét. Zavarodottan követtem példáját és folytattam az evést. Mindent megzabáltam. Még egy morzsa sem maradt. Mikor mindent elpusztítottam, a hasamra tettem egyik kezemet és elégedetten sóhajtottam.
-Puh, tele vagyok! Azt hiszem én hazagurulok-mondtam nagy vigyorgás közben.
-Holnap dupla edzés kell neked, ha ezt megint mind el akarod égetni-mondta Chase mosolyogva. Ekkor jött egy ötletem.
-A mászócsarnok!-mondtam határozottan és Ashre mutattam. Látszólag nem értett semmit-A következő tervem az újságsorozathoz?-próbáltam segíteni neki.
-Jaaa, értem-erre elgondolkozott-Szar ötlet-szólalt meg hidegen és arrogánsan nézett rám. Válaszként csak felhúztam az egyik szemöldökömet.
-Hogy hangzik egy borkóstolás a régi várromnál?
Nem rossz. Egyáltalán nem rossz. Ott van egy kellemes kis étterem, ezer kis fellógatott lámpákkal. Tök romantikus a kivilágított várromnál, ami nemsokára teljesen el lesz fedve borostyánnal. A bor pedig elsőosztályú. Az ötlet hatalmas volt.
De ezt természetesen nem mondtam meg neki.
-Pff. Inkább megyek sörfesztre!-mondtam makacsul és összefontam kezeimet a mellkasom előtt. A következőre viszont nem voltam felkészülve.
-Gyerekosztály a kórházban.
Csend.
-Ezt most komolyan gondolod?
-Öö, persze, különben nem mondtam volna!-mondta szarkasztikus felhanggal és megforgatta a szemeit.
-És mit akarsz ott?-kérdeztem szkeptikusan, mire csak megrántotta a vállát.
-Nem tudom...Megkérdezhetnénk, hogy meginterjúvolhatnánk-e néhány gyereket, például olyanokat, akik betegek, rákjuk van vagy meg fogják műteni őket stb. Elmesélhetnék a történetüket. Ilyesmit.
Meglepődtem.
Nem, teljesen le voltam döbbenve.
Ezt SOHA nem gondoltam Ashről.
-Szóval...öhm...ez tényleg...-gyorsan össze kellett magam szednem, hogy végre ki tudjak mondani egy egész mondatot-Ezt megcsinálhatjuk.
YOU ARE READING
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Teen FictionHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...