Mikor kiértem az ajtón, felhívtam Chaset, még akkor is, ha rossz előérzetem volt. Ki tudja miért.
-Szia, most végeztem. Hova menjek?-kérdeztem, mikor felvette.
-Gyere az erdőszéléhez, a parkolóba-igazított el.
-Mi? Hogy egy forgalomtól távoli helyen meg tudj erőszakolni?-vigyorogtam. A sötét erdőkről mindig a legszebb horrorfilm jelenetek jutottak az eszembe.
-Ne aggódj, nem kell miért félned-mondta vidáman.
-Negyed órán belül ott vagyok-mondtam, majd leraktam. Időközben megérkeztem a járművemhez. Óvatosan felvettem a bőrdzsekimet a kötésemre. Egy kicsit fájt, de ezt már megszoktam a többi tetkóm miatt.
Felszálltam, majd végigszáguldottam az utcákon. Mikor megérkeztem, Chase már ott várt rám. Egy óriási hűtőtáska volt nála, amin két pokróc pihent.
-Piknik az erdőben?-kérdeztem vigyorogva.
-Valami olyasmi-válaszolt, majd elindult felém-Szia szépség-motyogta a homlokomnál, miközben átölelt.
Megfogta a kezem és végigballagtunk az erdőúton.
-Milyen volt a tetoválószalonban?-próbált beszélgetést indítani.
-Minden jól ment, remekül néz ki!-áradoztam.
-Megnézhetem?
-Még nem, mert pillanatnyilag rajta van a kötés, de pár nap múlva meg tudom mutatni neked.
-Hova csináltattad?-kérdezte huncutul, mire beleütöttem a vállába.
-Az alkaromra, szóval figyelj oda!-egy ideig megint csak csendben mendegéltünk-Tulajdonképpen hova is megyünk?
-Mindjárt meglátod-felelte, mire sóhajtottam. Valamiért szerettem a meglepetéseket, de közben túlságosan kíváncsi is voltam.
Tényleg nem kellett sok idő, míg meg nem láttunk egy vadlest, ami felé Chase irányt vett.
-Ladies First-mondta egy meghajlás közben, mikor odaértünk. Felmásztam a falétrán. A kilátás tényleg szép volt. Nem sokára be fog hajnalodni, azután pedig minden ködbe fog borulni és olyan hatásuk lesz, mintha egy másik világból lettek volna. Szerettem ezt a hangulatot. Mögöttem hallottam Chaset felmászni a létrán, mikor eszembe jutott, hogy nála van az óriási táska.
-Basszus, miért nem szólsz?-rohantam hozzá, hogy elvegyem a táskát és a pokrócokat tőle.
-Semmi baj. Ha leestem volna, akkor ápolnod kellett volna.
Minden fiú ilyen mókamester volt?
-Akkor még szerencse, hogy nem történt meg-ugrattam, majd az egyik pokrócot leterítettem a földre. Chase leült mellém, közelebb húzzta a hűtőtáskát magához és kivett belőle egy pezsgőt meg két poharat.
-Uuu, ilyen királyiak vagyunk ma?-kérdeztem szemtelenül mosolyogva.
-Mint mindig, őfelsége!-erre csinált egy nyomorék meghajlást és kinyitotta a pezsgőt egy nagy durranással. Megtöltötte a poharainkat az aranyszínű folyadékkal, majd koccintottunk.
-Szóval, egy háromnegyed óra múlva le kell mennie a napnak és ha esetleg szerencsénk van, meg fog jelenni pár szarvas itt-mosolygott rám, miközben egy kicsit közelebb húzott magához.
-Az klassz lenne!-kezdtem el álmodozni és ittam egy kortyot a kedvenc italomból. Chase megint a kedvencem lett és sejtettem, hogy ma nem fogja tudni visszatartani a flörtölést. Viszont én nem tudtam, hogy majd hogyan is kéne reagálnom rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Ficção AdolescenteHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...