-Minden tiszteletem, de nem hiszem, hogy Sadie bármit is tanítani tudna nekem.
MI VAN?!
-Elolvastam a mai cikkét és...Na ja...-sokatmondóan nézte Michaelt, aki összezavarodva figyelt kettőnket.
-Öhm...azt még nem olvastam, nem?-kérdezte tőlem, mire én csak megráztam a fejem. Ash pimaszsága miatt nem tudtam megszólalni. Nagyobb disznó volt, mint azt én valaha elképzelhettem volna. Az, hogy a képességeimet így megkérdőjelezte, megbocsáthatatlan volt! És, hogy ilyen hihetetlenül megalázott! Csak úgy forrt bennem a düh.
Michael szokatlanul túlterheltnek tűnt a szituációval.-Akkor kivel akarsz dolgozni?-kérdezte Asht, aki már hosszú ideje Mattet bámulta. Oh, ne. A könyökömmel meglöktem a haverom bordáit, figyelmeztetve, hogy ne hibázzon.
-Szóval-kezdte Matt dadogva és kérdőn rám nézett-Szóval, ha Sadie nem tudna neki semmit tanítani, akkor én végképp-emelte fel védekezően a kezét, én pedig rá vigyorogtam. Kiváló.
Michael érthetetlenül megrázta a fejét és Ashre tekintett-Akkor marad Alice. Ezzel lezárom az ügyet!-Ash nem tűnt valami elégedettnek és én nem hagyhattam ki egy vigyort, ami idegesítette. Alice még újonc volt a szerkesztőségnél, nagyon félénk és...egyszerűen unalmas.
-És Sadie?-hallottam Michaelt és kérdőn néztem rá-Átküldöd a cikkedet?
-Ezer örömmel!-válaszoltam magabiztosan és adtam egy jelet Daynának, aki rögtön a laptopján kezdett el gépelni. A cikkem kitűnő volt, mindegy mit mondott Ash!
Ash időközben leült Alice mellé, aki halálsápadt volt és valószínűleg majdnem szívinfarktust kapott. Körbenéztem a többieken és azt vettem észre, hogy a szobában szokatlanul csend volt és senki meg sem mukkant. Ez mind Ash miatt volt, mert különben itt mindig (vidám) hangzavar szokott uralkodni. A srác mindent tönkretett!
Michael újabb feladatokat osztott ki és néhány projekteket vitattunk meg, amiket még a nyári szünet előtt be akartunk fejezni, de alig tudtam koncentrálni. Túlságosan zavart Ash jelenléte. Mindig, mikor gyors felé néztem, láttam, hogy odafigyeléssel hallgatta Michaelt vagy a többieket. Sőt, előjött néhány nem is buta ötlettel. De ennek ellenére is idegessé tett a jelenléte. Miért is volt itt? Erősen kételkedtem abban, hogy író akart volna lenni.
Mikor a gyűlésnek végre vége lett, nagyon sok időt töltöttem el a cuccaim összepakolásával, mivel el akartam kerülni Asht.
Matt amilyen gyorsan csak tudott, eltűnt, mert dolgoznia kellett. A belvárosban volt munkája egy kávézóban.
Utolsóként hagytam el a termet, aztán becsuktam magam mögött az ajtót és azonnal megragadott valaki hátulról, majd a falnak nyomott.
-Ne szórakozz velem-sziszegte Ash rekedt hangon. Ijedten néztem kék szemeibe és jellegzetes illata ködöt borított körém, de hamar összeszedtem magam. Erősen ellöktem magamtól és mérgesen néztem rá.
-Tartsd magad távol tőlem, Arsch vagy még megbánhatod!
-Fenyegetni próbálsz engem?-kérdezte szórakozottan, de csodálkozva.
-Nem próbálom, hanem teszem! Halvány sejtelmem sincs, hogy miről beszélsz, de hagyj békén, különben megbánod, azt megígérhetem!-préseltem ki összezárt fogakkal és amilyen erősen csak tudtam, ellöktem a mellkasánál fogva. Villámgyorsan megint közel préselte magát hozzám.
-Ne érezd magad túl biztosnak, Babe-suttogta és épp meg akarta simogatni az arcomat, mikor Chase kiáltását hallottam meg. Fél percen belül a térdemmel Ash gyenge pontjába rúgtam és eltoltam magamtól. Nyögve a padlóra esett, én pedig Chasehez futottam, aki csak néhány méterre ált tőlünk és meglepődve figyelt minket.
STAI LEGGENDO
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Teen FictionHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...