- Ez meg mi volt? - talán még ish megtudom. Komolyan meg akarta magyarázni, mi volt ez a szemkontaktusflört? - Miért kezdtél el úgy toporzékolni? - vagy úgy. Szóval erre volt kíváncsi.
- A hajamban volt egy óriási, dagadt, undorító pók. - Ashnek először csak leesett az álla, mielőtt elkezdett volna nevetni.
- Hihetetlen vagy! Gyere, szárítsuk meg magunkat. - úgy tűnt nem volt mérges, mert mikor kiszállt a medencéből, kezet nyújtott nekem, hogy kisegítsen. - Legalább a színes golyókon túljutottál.
- A vízen is túljutottam volna, ha nem lett volna ott az a pók! - védtem meg magam.
- Mhm. - vigyorgott. - És most hol is van a pók? - kérdezte, mintha bizonyítékra lett volna szüksége ahhoz, hogy elhiggye, tényleg volt ott egy pók.
- Remélhetőleg megfulladt és a medence mélyén fekszik valahol! - nem hagytam, hogy elrontsa a kedvem, ezért csak odamentem a túlméretezett szárítókhoz. Mikor mindketten beléptünk a szélbe, meglepődtünk az erejétől.
A hajam az arcom körül repkedett, így alig láttam valamit. Hirtelen Ash megfogta a kezem.
- Nyújtsd ki a kezeidet! Olyan, mintha repülnénk! - kiabálta, én pedig szót fogadtam. Egy pillanatra súlytalannak éreztem magam.
Ashre kandikált a szemem, aki csukott szemmel csak állt ott és élvezte a szelet. A nedves pólója a mellkasára tapadt és nem tudtam levenni róla a szemem. Csak bámultam őt. Au elégedett arckifejezését, a... Mellbimbóját?!
A pólója pont a jó, vagyis a rossz helyen volt átlátszó.
- Kellett volna egy mellbimbópiercinget csináltatnom? - kérdezte hirtelen és sokat tudóan vigyorgott rám.
Basszus, mennyi ideig bámulhattam a melkasát?
Kínosan visszafordultam a szárító felé úgy, hogy a hajam hátra legyen fújva. Váratlanul megint megfogta a kezem és összekulcsolta az ujjainkat. Rá néztem, ő pedig rám mosolygott.
Minden jó volt köztünk.
Több mint jó.
De most, csak pár percig meg akartam engedni magamnak, hogy élvezzem.
***
Körülbelül tíz perc elteltével újra szárazak voltunk és mosolyogva hagytuk el a terepet.
- Idenézzetek kedves gyerekek! - szólalt meg egy hang, mire egy majomjelmezben lévő férfi felé fordultam. A kabala. Egy kamerát tartott felénk, amire kíváncsian bámultunk. Csinált rólunk egy képet, ahogyan "repülve" álltunk a szélben. Ashel egymásra néztünk és vigyorogva bólintottunk egyet. Ez tökéletes volt az iskolaújságnak. Ezt mindenképp meg kellett vennünk.
Megvártuk, míg kinyomtatták a képünket, majd céltalanul sétáltunk tovább.
- Várj csak! - szólt Ash hirtelen. A zsebébe nyúlt és kivette a fülbevalót. - Még el kell mennünk a talált tárgyakhoz. - egy pillanatra rám mosolygott, majd körülnézett és elindult az ellenkező irányba.
Szóval egy nagy gyerek, egy nagy szívvel.
Követtem Asht, aki egy idősebb nővel beszélt a talált tárgyaknál, majd átadta az ékszert neki úgy, mintha valami szent dolog lett volna az. Nem bírtam visszatartani egy vigyort. Mikor újra felém fordult, egy elégedett kifejezés volt az arcán.
- A nap jó tette. - dörzsölte meg a kezeit.
- Neked valószínűleg az életed jó tette. - idegesítettem.
YOU ARE READING
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Teen FictionHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...