Szombat volt. És ez mászást jelentett.
Harcra készen álltam a mászócsarnok előtt és megszorítottam a copfomat. A testem még mindig kibaszottul fájt a Paintball miatt, de nem mondhattam le megint az edzésem. Három hét a sportom nélkül egyértelműen túl sok lett volna.
A mászófal ott magasodott előttem. Gyors megvizsgáltam a biztonsági kötelemet.
-Na, felkészültél mára?-hallottam meg hirtelen egy hangot elég közel hozzám, mire vigyorogva megfordultam. Chase olyan közel állt hozzám, hogy a csábító illata idegessé tett.
-Hey-ez volt az egyetlen szó, ami kijött belőlem. Megbámulta a fekete tanktopomat, majd kérdőn nézett rám.
-Szabad?
Általában csak egy sportmelltartóban és egy sortban szoktam mászni, de a kék folt a hasamon és a derekamon olyan feltűnő volt, hogy inkább felvettem egy topot fölé. Chase óvatosan felhúzta a fekete anyagot és aggódva figyelte a sebemet.
-Áú áú áú-mondta halkan, majd újra rám nézett-Most komolyan, hogy képzeltél Paintballt játszani?-Erre elvigyorodtam.
-Most miért? Jó móka volt.
-Hey Chase, szükségünk van rád itt!-csendült fel valahonnan, mire odafordítottam a fejemet abba az irányba, ahonnan jött.
-Akkor asszem nekem...-mondta elégedetlenül-De később visszajövök hozzád, oké?-mosolygott rám és ki tudott volna visszatartani egy mosolyt a helyemben? Így hát visszamosolyogtam rá. Chase gyorsan elment, én pedig visszafordultam a mászófalhoz. Lassan és koncentrálva elkezdtem mászni. Ma megpróbáltam egy másik utat találni és nem a megszokottakon mászni. Szükségem volt egy kis kihívásra.
-Formás fenék-kiáltott hirtelen valaki, mire én annyira megijedtem, hogy kicsúszott a lábam és két és fél métert, amennyit megmásztam, visszazuhantam. Még pont sikerült nem a "formás fenekemre" esnem és idegesen megfordultam a hibáshoz.
-Hülye va...Ash? Persze, hogy te!-erre furcsán néztem rá. Mi a szart keresett már megint itt? Mellkasa előtt összefonva karjait állt előttem és alaposan végigmért engem. Pont olyan alaposan, mint én a tetkóit a kezén. Egyszerűen TÚL szexik voltak. Akarom mondani TÚL...érdekesek.
-Tulajdonképpen mióta mászol te? Gyerekkorodban még tériszonyod volt-Hogyhogy emlékezett még erre? Erre egyáltalán nem kellett volna.
-Akkor kezdtem el, mikor te elköltöztél.
-Mert hiányoztam neked és valamivel el kellett hessegetned a gondolataidat rólam?
-Mit keresel itt Ash? Amennyire tudom TE nem mászol.
-Beszélni akartam veled.
-Pont most? Pont itt?
-Elvégre a számod nincs meg és Brooke mondta, hogy itt vagy.
-Tényleg megengedte, hogy elgyere tőle?
-Nem is voltam nála.
-Mit akarsz?
-Először is a telefonszámodat. Úgy legalább nem lesznek ilyen helyzetek szükségesek.
-Felejtsd el.
-Akkor megkaphatod az én számomat?
-Bocsi, annak nincs tárolóhelyem.
-Hogy fogjuk akkor a cikksorozatunkat befejezni?
-Én írom a cikket, elfelejtetted? Szóval a találkáink után már nem kell együtt lennünk.
-Együtt dolgozunk, elfelejtetted? Nem vagyok olyan hülye, hogy átadjam neked az írást.
-Ja, mert neked olyan sok tapasztalatod van!
-Nem is hinnéd.
Ingerülten megráncoltam a homlokom és épp megint egy erre vonatkozó kérdést akartam feltenni, de Ash már megint megelőzött.
-Add oda végre a számodat. Attól nem kell félned, hogy többször írnék rád a szükségesnél-Unottan nézett rám és nyújtotta a telóját. Egy fújtatás után elvettem a telefonját és gyors beleírtam a számomat.
-Elégedett vagy? Most már mászhatok végre?
-Persze, én innen lentről figyellek majd. A kilátás tényleg nem rossz-válaszolt az ő undorító fajtájával.
-Csak tűnj el innen és hagyj békén engem-megint visszafordultam a mászófalhoz és felraktam egyik lábam, mikor egy másik hang állított le.
-Minden oké itt?-mikor megfordultam Chaset láttam mögöttem állni. Ash már nem volt sehol.
-Persze, minden jó. Nem sokára kész leszek ezzel-vontam meg a vállam. Nem hazudtam. Tudom, hogy Ashel probléma nélkül megleszek. Végül is eddig egész jól ment.
Na ja, többé-kevésbé.
-Mászol velem?-kérdeztem Chaset mosolyogva.
-Még meghúzom a biztonsági köteled és utána már olyan magasra is felmászhatsz, hogy nem kell félnem, hogy kitöröd a nyakadat-válaszolt ő is mosolyogva.
Még mindig mosolyogva, a mászófalhoz fordultam.
Chasere rábízhattam magam. Ebben biztos voltam.
ESTÁS LEYENDO
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Novela JuvenilHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...