Az összes pozitív érzés, amit Ash felé kezdtem táplálni, három másodperc alatt változott át dühbe, csalódottságba és még több dühbe.
Egész éjszaka nem tudtam lehunyni a szemem, mert ANNYIRA dühös voltam.
Ash, ez a kibaszott disznó! Természetesen megértettem az érzéseit valamennyire. De ENNYIRE bezárkózni, bekattani és így a hátam mögött kijátszani... Meg tudtam volna fojtani!
Teljesen kivoltam, mikor következő nap beléptem a suliba. Kész voltam mindegyik tökfejre, aki az útamba lépett, egyet ráverni.
- Rossz napod van ma? - köszöntött Ana egy méter távolságot tartva tőlem.
- Csak egyet mondok: Utálom Asht! - sziszegtem és a szekrényemhez mentem.
- Jó regggelt szépség! - jött oda kényelmesen Matt, de rögtön Ana mögé bújt, mikor meglátta az arckifejezésemet.
- Azta! Veled meg mi van?
- Ash van. Már megint. Esküszom, ha ma hülyét csinál belőlem, levágom a fejét. Kétszer. - kivágtam a szekrényem ajtaját, majd erőszakosan kivettem a könyveim belőle.
- Mit csinált? - kérdezte óvatosan Matt.
- Mit nem csinált? - kérdeztem vissza és olyan erősen becsaptam a szekrényem, hogy majdnem elferdült az ajtaja.
- Oké, neked szükséged van egy kávéra! Mindjárt visszajövök! - ment el Matt a kávézó irányába, Ana pedig kissé feszülten velem maradt.
- Mit csinált ezúttal? - kérdezte.
- Láthatólag annyira ideges volt, amiért péntek este óta nem jelentkeztem nála, hogy egyedül megírta a cikket, amit Michael másfél órán belül meg akar kapni. Akkora egy seggfej! - éreztem, ahogy a düh megint forrni kezd bennem.
Mikor megfordultam, hogy Matt után menjek, éppen akkor fordult be a folyosóra Ash és indult meg felénk.
- Ana, tartsd távol tőlem. - indultam el morogva. Mikor Ash észrevett engem, úgy tűnt szívesen mondana nekem valamit, de én ignoráltam őt és elviharzottam mellette anélkül, hogy rá néztem volna.
- Sadie várj! - Ash hirtelen mellém termedt, de én felgyorsítottam a lépteim. Már egyszer az igazgatónál landoltam, mikor megfényeztem a pofáját és ez még egyszer nem fog megtörténni. De ehhez el kellett tűnnie a szemem elől, mert így nem garantálhattam semmit.
- Sadie, a picsába is, állj már meg! - fogta meg a könyököm, mire megálltam.
- Vedd. Le. A. Koszos. Ujjaidat. Rólam. - néztem rá olyan fenyegetően, ahogy csak tudtam.
- Nem félek tőled, picúr. És most hallgass végig gyors. Vagy nem akarod átnézni a cikket, mielőtt Michaelnél landolna? - csalogatott. Francba. Most megfogott. Természetes, hogy látni akartam a cikket, mert ha Michael valamit mondott volna hozzá, nem akartam úgy állni előtte, mint egy utolsó tökfilkó. Egy pillanatra átnéztem a válla fölött, ahol megláttam Anat és Mattet, akik olyan megbabonázva bámultak minket, mintha egy film lettünk volna a mozivásznon. Valószínűleg Mattnek nem sokára ki fog hullani a kezéből a kávé.
- Ja, hogy most hirtelen megint a csapat tagja vagyok? - nem adtam magam könnyen.
Erre provokatívan csak megrázta a vállát. Egyértelműen nem látta a veszélyt.
- Mutasd, mielőtt meggondolnám magam. - morogtam, miközben kivettem a kezem fogásából.
- Könyvtár? - indult meg felé, de én nem mozdultam.
DU LIEST GERADE
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
JugendliteraturHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...