Sadie szemszöge:
Ash után botladoztam, a galériából kifelé. Lehet, hogy nem kellett volna ebbe belemennem, de nem tudtam parancsolni az érzéseimnek.
Brooke járt az eszemben. Tudtam, ha egyszer a fülébe jut, hogy megtetszett nekem Ash, akkor nagyon meg lesz bántódva.
De Chase szavai sem mentek ki a fejemből.
Az embernek néha a saját boldogságára kell gondolnia.
Hát most azt tettem. Őrült akartam lenni és csak azt csinálni, amihez éppen kedvem volt. De Brookenak arról nem kell tudnia, ha lesz köztünk valami Ashel.
A "titkos" kapcsolat gondolatánál hirtelen minden megremegett bennem. Ez kurvára izgató volt!
Még mindig fogta a kezem, én pedig próbáltam összekulcsolni ujjainkat. És mivel "azt teszem amihez csak kedvem van" módban voltam, ezért engedtem az akaratomnak.
Mikor ujjaink összekulcsolódtak, felgyorsult a szívverésem, mert kíváncsi voltam Ash reakciójára.
A tekintete az ujjainkra, majd rám terelődött. Mosolygott.
Egy jó esett le a szívemről. Úgy éreztem, hogy gyorsabb lett és én alig tudtam utolérni ezekben a magas cipőkben.
- Ash ne ilyen gyorsan! A világ összes ideje a miénk. - szóltam neki nevetve. Olyan édes volt, hogy ilyen jókedve volt.
- Csak te vagy túl lassú. - mondta és egy szempillantás alatt felkapott, majd a motorjához rohant velem. Nem bírtam visszatartani egy sikítást, mért annyira megijedtem.
- Ash baszki tegyél le! - de mivel ezt én magam sem akartam, ezért nem nyűgöztem le ezzel a mondattal, mert tovább futott, míg a motorja előtt le nem rakott.
Mivel a kiállítás nem messze a házunktól volt, gyalog jöttem.
- Nincs sisakom. - szólaltam meg, de ez Ashnek nem volt akadály.
- Megkapod az enyémet. - adta fel rám óvatosan. Gyengéden bekapcsolta, nehogy megbántson és még egy tincsemet is betűrte a sisak mögé, hogy ne csusszon az arcomba. Minden érintése égetett és nem bírtam abbahagyni a mosolygást. De Ashel ugyanez volt, mert egy pillanatra mozgástalan maradt és csak bámult rám, mielőtt felpattant volna a motorra. Arra várt, hogy én is felüljek.
Elhelyezkedtem, majd átkaroltam a derekát.
- Kapaszkodj erősen Babe. - mondta csíntalanul, mielőtt elindult volna.
Igen bevallom. Már többször is álmodtam róla, hogy együtt motorozzunk, hogy átkarolhassam, hogy rá bízzam magam.
Más szavakkal: Minden percét élveztem.
Elsuhant mellettünk a belváros. A tömbházak, a neon fények, az emberek, akik örültek ennek a péntek estének. Én is örültem. Nem tudtam pontosan minek, de örültem.
Ash hirtelen lefordult egy utcába, elkígyózott az ott parkoló autók mellett és egy hátsó kertbe vezetett tovább, ahol leállította a motort. Leszálltam, levettem a sisakot és megráztam a hajamat. Ash rám vigyorgott, miközben ő is leszállt, elvette tőlem a sisakot és az ülése alá helyezte. Ezután odajött hozzám, a kezeit a derekamra helyezte és magához húzott. Sokáig néztük egymást, majd mindketten bólintottunk egyet. Ash elengedett és megfogta a kezem és a következő sarok felé húzott.
A bőröm égett, ahol még az előbb a kezei pihentek. A mosolyt, ami a kiállítás elhagyása óta a számon van, nem bírtam lemosni az arcomról. A szívem pedig úgy vert, mint még soha.
STAI LEGGENDO
Damn Badbabe [Magyar fordítás]
Teen FictionHárom éve Sadie visszautasította Asht, aki bevallotta neki az iránta való érzéseit. Ezután Ash elköltözött és többé nem hallott felőle senki semmit. Most viszont visszajött az iskolába. Szemüvegét és pattanásait tetoválások és izmok váltották fe...