Temsili resimlerin üzerinde yazan numaralar bölümlere göre değildir. Benim ayarladığım zaman sıraya giren resmidir. Siz numaralara takılmayın. Sadece temsili olduğunu bilin yeter.
BetlAr1 Oylarını aslaa esirgemeden yanımda olan minik korecanıma ♡
Keyifli saatler ...
▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
5. BÖLÜM : YENİ BİR ÖLÜM
Genç kadın son işlerini de yerine yerleştirdikten sonra "İşte bitti" dedi ve geri çekilerek arkadaşlarının yanına gitti. Askerler ile birlikte hepsi birlik olarak küçük hastanelerini düzenlemişlerdi. Neriman' ın sevinç çığlığı ile birlikte herkes sesli gülmeye ve birbirlerine sarılmaya başladı.
Erva heyecanını alamazken yanlışlıkla yanında duran Saltuk' a sarılmıştı. Saltuk bu anî sarılmayla bir anda donarken Erva olayı çok geç kavramıştı. Geri çekilirken eli titriyordu. "Şey...ben bir anda şey olunca şey oldu. Yani şey olduğu için yoksa ben sana şey yapmak istemedim" Dediği sözleri bile kendisi anlayamazken aptallığına bir kere daha lanet okudu.
Saltuk transtan çıkmış, kârşısında ki genç doktorun utançtan saçmalamasına gülmüştü. Kaç yaşında olursa olsun Erva şuan bir çocuk gibi göründüğünü biliyordu. Saltuk' un ise bu durum hoşuna gittiği güldüğünden belliydi. Erva sinirle önüne döndü ve Neriman' ın yanına gitti.
Neriman tam Baturhan' a sarılarakken yaptığı yanlışlığın farkına vardı. Erva gibi hataya düşmeden kendisini kurtarmıştı. Geri çekilip yanına gelen arkadaşının koluna girmişti. Baturhan sinirle yüzünü başka yere çevirirken Saltuk' un ona güldüğünü gördü. Saltuk Baturhan' ın komutanı bile olsa onun kendisine gülmesi sonucu o da dalga geçerek Saltuk' un gülüşünü taklit etti.
"Yarın buranın açılışı için güzel bir kutlama yapalım. Ondan sonra muayeneye başlarız. Ancak şimdi etrafı gezelim" Hemşire Sude ellerini çırparak konuşurken komutandan izin almayı aklına getirmişti. Saltuk' un yanına gelen kız "Gezebiliriz değil mi komutan ?" sorduğunda Saltuk onu onayladı.
İlk gün yemek ve ant içme töreni derken saat baya geçmiş, hava yavaştan kararmaya başarmıştı. "Gidebilirsiniz ancak yanınıza koruma amaçlı askerler bulunsun. Hava kararıyor ve siz buraları bilmediğiniz için yiğitlerim size öncelik olacaktır" Gülümseyerek elinde tuttuğu siyah bereye kafasına geçirdi genç komutan. İşini severek yaptığı belliydi zira kimsenin gözünden kaçmamıştı bereyi tutuşu.
Herkes onu onaylarken Erva üstünü değiştirme gereği duydu. Yolculuktan beri aynı kıyafetle duruyordu. Neriman da aynı fikirde olunca iki kız kol kola küçük evlerinin yolunu tuttu.
Neriman yazlık askılı bir elbise giyerken yine açık ve şık giyinmişti. Güzelce saçlarını topuz yapan kadın düz taban spor ayakkabılarını giymek istemişti.
Erva ise yazın keyfini mini kot şortları ile geçiriyordu. Üstüne ise yarım bir bluz giymişti ve her ihtimale karşı akşam soğuğu için yanına hırka almıştı. Beline bağlayarak elinde ki yükten kurtulmak istedi.
Onlar yaşını göstermiyor olabilirdi fakat Neriman yirmi sekiz, Erva ise yirmi yedi yaşındaydı. Ancak iki kadın genç giyinmeyi seviyordu. Dışarıdan birisi onların doktor olduğunu değilde üniversite öğrencisi sanırdı.
Avantajları: Ruhları gibi bedenlerinin de dinç, çocuksu ruhlu olmasıyla birlikte minyon tipli olmasıydı.
Aynı anda odadan çıkan kadınlar birbirlerini gülümseyerek süzdüler. Erva "Harika" derken Neriman "Güzel" diye mırıldanmıştı. İki kız kahkaha attıktan sonra yine kol kola yürümeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Yareni Hikayesi
HumorDünyayı sarsan bir virüs, iki ülke arasında çıkacak olan savaşa katılan dünya, kötü şartlara maruz kalan bir ülke ve bu ülkeyi kurtaracak iki kişi. Bir doktor. Bir asker. Ve o asker ölü bilinen bir asker, o asker kimselerin bilmediği bir komutan...