Madem uzun zamandır yazmıyorum. Hızla arka arkaya bölüm yayınlayayım dedim. Peki kötü mü ettim? Onu da siz söyleyin.
*İlk yorum yapan, ithafı kapar ;)*
vatandelisi37 Bu bölümü arkadaşıma ithaf ediyorum. Ayrıca güzel sözleri için de teşekkür ediyorum 😗
▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
16. BÖLÜM : TEŞHİSE ALINAN HASTALAR
Az önce ki rehine olayı değil de, rehinelikten kurtulduktan sonra ki olaydı Erva' yı tedirgin edip utandıran. Boğazına dayalı olan bıçaktan kurtulur kurtulmaz Saltuk' a sımsıkı sarılmış olmasının idrakını geç fark etse de fark edip hemen ayrılmıştı. Saltuk ise içten içe gülüyordu. Yaşadığı gerginlikten sonra sevdiği kadının kendine sımsıkı sarılması bambaşkaydı onun için.
Daha sonra da kardeşine ve Neriman' a sarılmıştı ama onların gözlerinde ki o hain bakışlar Erva' nın utanmasını sağlıyordu.
Yol boyunca suskunluğunu koruması elbette ki Saltuk' un ve diğerlerinin gözünden kaçmamıştı. Ama kimse bir şey demedi zira az önce ki olay dillendirilirse Erva' nın yüzünün pancar gibi olacağını o ortamda ki herkes biliyordu.
Araba durduğunda etrafına bakan Erva, küçük hastanenin önüne geldiklerini gördü ve hızla indi. Onları kapıda Turhan Hoca karşılamıştı. ''Efrumej elbetyt'' *Hoşgeldin* Ramjani' ye bakıp gülümseyerek konuşan hoca, daha sonra öğrencilerine dönerek ''Siz içeri girin biz hemen geliyoruz'' devam etti.
Erva ve Neriman kafalarını sallayarak içeri geçerken Turhan Hoca hala kendisine bakmakta olan adama döndü. ''Kulufeyt Ramjani. Bema usfeamn şieyt guastre. Teams gyuf bema Turhan. Uydeftrc seamft? '' *Merhaba Ramjani. Ben seninle konuşan doktorum. İsmim Turhan. Hatırladın değil mi?* Ramjani tedirgin bir şekilde kafasını salladı. Stresten dolayı anlında oluşan terleri Turhan Hoca da fark etmişti ve bu yüzden onunla ilk başta iyi bir iletişim kurarak kendisine -ve diğerlerine- güvenmesini istiyordu.
Iykfentu syften olmefi pliem ceuf se bmai. Gnajle yeugtr rvlaynt? Eyfu ıykfentu sefpiem!. Gıje aftle aimetf'' *Karımı götürürken sizi görmüşler. Onu neden götürdünüz? Ve şuan nerede?*
Reuf jiembety be etrafmj kelisf Türkiye eghety inecty, Ramjani. Jaszmg vegismht piesmnts klies?'' *Ben sizi iyileştirmek için Türkiye' den gönderilen doktorum olduğumu söylemiştim, Ramjani. Seninle açık konuşacağım bu yüzden beni iyi denle tamam mı?*
Bunun üzerine Ramjani sadece kafasını salladı. ''Leitme se magnfur labed ıykfentu plmbfe in me beygft. Bei haldf celammebeyt kelud. Vcleyna ema be gestign. Jiembety be etrafmj oalmryn. Leuf senahg 6 *tegur* zaişmeyt. Piqmonfgetd şieytr mena be esmayf zaişmeyt, Roxsey zaişmeyt. Neuf seci ıykfentu Pomon, uytfe beasmne beyfieyn zaişmeyt ane manebt ceamni jileyt. Glienfur 5*teng* zaişmeyt geifn veufls sieygt cemanel leaisme zayi ene maeldft pies Roxsey. *İlk önce kardeşin daha sonra da karın hayati önem taşıyan bir salgına yakalanmış. Tek onlar değil, birçok kişi daha beter durumda. Biz bu yüzden görevlendirildik. Size yardım etmek için buradayız. Bu civarda 6 *altı* kasaba olduğunu biliyoruz. Gözlemlediklerimize göre ilk hastalığın çıktığı kasaba, Roxsey kasabası. Yani kardeşinin olduğu kasaba. Pomon, yani senin ve eşinin yaşadığı kasaba ise buraya en yakın kasaba olmakla birlikte tek hastalığın yayılmadığı kasaba. Korkarım ki 5 *beş* kasabada da durum böyle ancak en çok zor olan da Roxsey.
Turhan hoca uzun bir anlatışın sonunda uzun bir soluk verip aldı. Bu esnada Ramjani için de durum kötüydü çünkü bir takım şeyleri kardeşinin hastalığından anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Yareni Hikayesi
HumorDünyayı sarsan bir virüs, iki ülke arasında çıkacak olan savaşa katılan dünya, kötü şartlara maruz kalan bir ülke ve bu ülkeyi kurtaracak iki kişi. Bir doktor. Bir asker. Ve o asker ölü bilinen bir asker, o asker kimselerin bilmediği bir komutan...