10K olduğumuz için seviniyorum. Bir Asker Yareni Hikayesi' ne verilen bu değer cidden gurur verici. Beni ne kadar mutlu ettiğinizi bilemezsiniz. Ayrıca yaptığınız o güzel yorumlar haricinde özelden bana mesaj atarak yeni bölümü merakla beklediğini söyleyenler sizi mıncırmak istiyorum. Ne tatlısınız siz öyle <3
Bu bölümü kime ithaf edeceğimi bulamadım. Bunu siz kendiniz karar vereceksiniz.
Bu bölümü vote eksik etmeyen arkadaşıma gönderiyorum. otlak_bayan15 canımsın ♡
Keyifli okumalar !
¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
11. BÖLÜM : KİMLİĞİ BELİRLENEMEYEN HASTALIK
''Kahretsin!'' Etrafta bir o yana bir bu yana dönen kadın, sinirden kudurmak üzereydi. Son bir ayda yaşadığı şeylerin getirdiği duygular hep üzgün ve sinirden ibaretti. Kendisi doktor olduğu halde sinirin ve stresin insan vücuduna ne kadar zararlı olduğunu biliyordu ancak yine de kendine engel olamıyordu.
Neriman ise, elinde ki telefon sağa sola yürüyen arkadaşına bakmakla meşguldü. Birşey derse Erva' nın kendisine sinirden kızacağını biliyordu o yüzden bu savaşta sessiz kalmayı seçti.
Bir defa daha stajer Murat' ı aradığında yine bu girişimi şebekenin çekmemesi yüzünden olumsuz sonuçlanmıştı. ''O Saltuk denen siyah bereliyi bulursam öldüreceğim!'' Yerinde tepindiğinde küçük bir kız çocuğundan farksızdı.
Diğer askerler ise kadının bu çocuksuluğuna gülmemek için ya etrafa bakıyor ya da dudaklarını birbirine bastırıyorlardı.
Askeriyede ki herkes Saltuk komutanın bu kadınla ilgilendiğini biliyordu. Kaldı ki bilmeseler bile Saruhan her şekilde askerlerinden kaçamıyor, Erva' yı her gördüğü yerde yanında bitiyordu. Bu da çoğu kişinin gözünden kaçmamıştı.
Erva, tim komutanı yüzünden arabaya hızla bindiğinden ve hırkasını çıkarıp kendisine veren komutan yüzünden utandığından hızlıca buraya gelmek istemişti. Oysa daha arabasına uğramadan birkaç malzeme alması gerekiyordu ancak Saltuk, kadının kafasını karıştırmıştı. Şimdi ise tim komutanına lanetler yağdırırken stajer doktor Murat' ı arayacak ve istediği malzemeleri getirmesini söyleyecekti. Malesef bunu da yapma girişimi son bulmuştu çünkü şebeke çekmiyordu. Bu duruma da ayrı bir lanet etmişti.
Lanet şebeke kötü haber vermek istediği zaman düşüyor ama Erva' nın ihtiyacı olduğunu zaman çekmiyordu.
Sinirle telefonu Neriman' a verdiğinde, süslü doktor sessizce telefonu almıştı. Uzun bir soluk alıp etrafında kendisine bakan insanlara döndü. Öyle ki sabahtan beri yaptığı hareketleri izleyen askerleri daha yeni fark etmişti.
Neriman, Erva' nın bu hallerine alışkın olabilirdi ancak bu askerler kadının çocuksu halini bilmiyordu. Ancak dudaklarını birbirine bastıran ve kendisi haricinde etrafa bakan yaklaşık yedi askerin, sabahtan beri yaptığı hareketleri gördüğüne işaretti.
Bir anda dik bir konuma gelip, boğazını temizledi. ''Madem ihtiyacımız olan malzemeler buraya gelmiyor, o zaman başka bir yol buluruz'' Sinsice konuştuğunda herkesin dikkatini çekmişti. Neriman ise şimdi gülümsemeye başlamıştı. Böyle baktığında kesinlikle arkadaşının aklına bir şeyler geliyordu. Gözlerini diktiği yerde askerler olunca süslü doktor arkadaşının düşündüğü şeyi anlamakta zorlanmamıştı.
Erva işret parmağını askerlere tuttu. ''Siz..'' dediğinde siyah bereli askerler hafif tedirgin olmuştu. Genç kadının bakışlarında haylazlık akıyordu resmen. ''...Saruhan' ın birliğinde ki askerlersiniz değil mi?'' sorusu üzerine bir soluk benizli olan asker ''Evet'' diyerek kadını onaylamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Yareni Hikayesi
HumorDünyayı sarsan bir virüs, iki ülke arasında çıkacak olan savaşa katılan dünya, kötü şartlara maruz kalan bir ülke ve bu ülkeyi kurtaracak iki kişi. Bir doktor. Bir asker. Ve o asker ölü bilinen bir asker, o asker kimselerin bilmediği bir komutan...