Uzun zamandır sizlere geri dönmek isteyip dönememek zor oluyordu ama şükür kendimi tamamen toparladım. Bu kitabı yazarken üniversiteye yeni hazırlanıyordum oysa şimdi ilk yılımı bitiriyorum.
Araya giren zaman sizin için zor, benim için ise tamamen kafa toplama oldu. Yeni fikirler ve yeni olaylar ile geri döndüm. Beklettim biliyorum ama bunun çabasını en derli toplu şekilde göstereceğim
Bu bölümü sana ithaf ediyorum...🌹
▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
20. Bölüm : SEZGİ' NİN GELİŞİ
''Komutanım, helikopterler alana indi. Karşılama için emrinizi bekliyoruz''
İçeride Zeynel Çevik ve askerleri ile bekleyen sağlık görevlileri, bunlara ek olarak Saltuk ve Baturhan' ın birliği askerin söylediği söz ile ayaklandılar. Virüs için hazırlanan onca şey tamamlanmıştı. Geriye bir tek, Sezgi Ünsoy' un gelişi kalmıştı ve o da uzun bekleyişler sonunda gelmişti.
Erva kesik, heyecanlı ve bir o kadar da meraklı bir soluk aldı. Türkiye' yi birbirine katan, Turhan Hoca'sını kendine aşık eden kadını çok merak ediyordu. Belki Sezgi Ünsoy kötülük adına bir şeyler yapmış olabilirdi ancak kadın kimsenin kendisini küçümseyemeyeceği kadar güçlü bir insandı. Aynı zamanda Sezgi' nin tarafından bakan Erva, onun kendince sebepleri yüzünden haklı olduğunu bile düşüyordu.
Neriman da aynı Erva gibi sert bir soluk alıp diğerleri gibi o da ayaklandı. Askerlerine emir veren Zeynel Çevik' in önderliğinde Sezgi Ünsoy' u karşılayacakları alana doğru yol alırken elleri nedensizce terliyordu Erva' nın. Ve onda ki bu tedirginliği de stresi de tek fark eden elbette ki Saltuk' tu. Çünkü Neriman da öyleydi ve kendisinin stresi ile kendisi boğuşurken Erva' ya bile bakamıyordu.
Saltuk kendi askerleri için önde yürümek zorundaydı ama aklına gelen fikir ile hafifçe yürümesini yavaşlattı ve Erva' nın kendisine yetişmesini bekledi. Kadın o kadar dalgındı ki Saltuk' un kendisi için yavaşladığını fark etmedi. Sevdiği kadın yanına gelince kimseye fark ettirmeden kadının serçe parmağını kavradı ve kendi serçe parmağı ile birleştirdi.
Bu ona güç verecekti, biliyordu. Erva bu küçük teması fark ettiğinde irkilerek eline, sonra da elini tutan adama baktı. Çenesinde ki o çukur belli olana kadar gülümseyen ela gözlü adama içi ereyerek bakarken nedensizce bir rahatlama hissetti ve yürümeye daha rahat başladı.
Sonunda alana geldiklerinde Zeynel Çevik' in durması ile arkasında yürüyenlerin hepsi durdu. Genel Kurmay Başkanı' nın karşısında duran siviller merakla bakarken; Sezgi Ünsoy' u getirmekle görevlendirilen onca uzman asker kendisine çoktan asker selamı vermişti.
''Rahat ol!'' Gür sesi ile bağıran yaşlı adam, daha sonra yeni gelen sağlık görevlilerine baktı ''Hoş geldiniz'' demeyi de ihmal etmedi.
Karşı kişilerden bir ''Hoş bulduk'' şeklinde cevap aldıktan sonra yine o gür sesi ile bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Yareni Hikayesi
فكاهةDünyayı sarsan bir virüs, iki ülke arasında çıkacak olan savaşa katılan dünya, kötü şartlara maruz kalan bir ülke ve bu ülkeyi kurtaracak iki kişi. Bir doktor. Bir asker. Ve o asker ölü bilinen bir asker, o asker kimselerin bilmediği bir komutan...