Sezgi ÜNSOY' u merak eden var mı? Aklımda bir şema oluştu ve yakında onu sizinle tanıştırmayı planlıyorum. Sadece biraz daha araştırmam gerekecek. Bu arada geçen bölümde gözümden kaçan iki kişi vardı. Onlara bu bölümü ithaf etmek istiyorum.
DamlaComba ve asyayldsud3449 tatliş yorumlarınız ve duygularınızı yansıttığınız için teşekkür ederim. Poncik okuyucularım I love you <3
▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
19. Bölüm : TURHAN HOCANIN SIRRI
''İsteyeceklerimiz bununla sınırlı değil. Yaptığımız hastane pek de büyük değil ve onca insanı almaz. Geniş bir hastaneye ihtiyacımız var. Ayrıca çok az kişi olarak buraya geldik, çoğu insanı hastanemizde misafir edeceğimize göre İstanbul ile irtibata geçip sağlık personelleri temin etmem lazım. Tabi bir de yığınla malzeme. Ekipmanlarımız sayılı ve sınırlı olduğu için onlara da ihtiyacımız olacak'' Yorgunca nefesini verdi Turhan GÜNDÜZ. ''Bundan sonra her şey ciddi bir hal alıyor. Herkesin her adımda desteği ve yardımı lazım olacak''
Zeynel Çevik kafası kazan gibi olsa da onayladı. Elinden geleni yapacak ve kendi halkından birinin yaptığı bu iğrenç olayı düzeltmek için uğraşacaktı.
Herkes iş dağılıma gitmeye başladı. Zeynel Çevik, Sezgi' nin bulunduğu hapishane ile irtibata geçerken, Zeynel' in isteği üzerine Baturhan da bu birlikten asker grubu seçti. Geçici süreliğine burada ki birliğin askerleri yardım amaçlı onlarla kalacaktı. Ayrıca güvenlik artacaktı. Saltuk' a düşen görev de Zeynel Çevik ve kendi birliği arasında ki yolu düzenlemek, iletişim ağlarını yaptırmak ve artık bir yer arandığında ulaşılabilirliği yükseltmekti.
Turhan Bey ise o esnada İstanbul' un mavi kod alarmını çalıştırması için talimat vermişti. Görüntülü ekrandan Nihat Bölükbaş' ın kendisi de dahil odasını görüyordu. ''Nihat Bey, sizden bir şey isteyeceğim.'' Tedirginlikle kafasını salladı genç başkan. ''Buyurun efendim. Sizi dinliyorum'' dedi.
''Bana Orhan Arrat lazım. Onun bilgisi çok fazla olur ve kesinlikle yardımına ihtiyacım olacak. Ona rica ettiğimi ve gelmesi gerektiğini söyle. Zaten ismimi duyduğu anda gelecektir. Çamlıca Hastanesi' nde bulabilirsin onu.''
Nihat Bölükbaş onaylayınca rahat bir nefes aldı. Orhan bilgili bir insandı ve bunda onun da yardımına ihtiyacı olacağını biliyordu. Bilgili insanlar topluluğu olunca her şeyin üstesinden gelirlerdi. Hem Orhan gençti. Turhan Hoca' da genç insanlara daha çok önem verirdi. Beyinlerinin tam da zehir gibi çalıştığı zamanlardı çünkü.
Erva ve Neriman ise direkt olarak Selda' yı başka bir televizyondan görüntülü aramıştı. Ekran açıldığı anda bütün personelleri Selda ve kocasının arkasında görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Asker Yareni Hikayesi
HumorDünyayı sarsan bir virüs, iki ülke arasında çıkacak olan savaşa katılan dünya, kötü şartlara maruz kalan bir ülke ve bu ülkeyi kurtaracak iki kişi. Bir doktor. Bir asker. Ve o asker ölü bilinen bir asker, o asker kimselerin bilmediği bir komutan...