Večer jsem přemýšlela, jestli Harryho taky miluju. Došla jsem k závěru, že to s ním zkusím dát dohromady a prostě se uvidí, jestli to bude klapat nebo ne. I když v mém srdci má furt nějakou část Niall a asi jí tam furt mít bude. Ale usoudila jsem, že mě a Niallovi prostě není souzeno být spolu a tento fakt, prostě musím přijmout.
___________________"Víš Harry, přemýšlela jsem nad tím, co si mi včera říkal, tedy jestli si to myslel vážně. Chtěla by jsem to s tebou zkusit, přinejhorším to hold nevyjde no."
"Vážně?" Vykřikl radostně
"Ano tedy pokud to teda furt platí, co si říkal včera" řekla jsem i když jsem věděla, že ano.
Místo odpovědi mě dlouze políbil a řekl:
" Co myslíš?" A šibalsky se usmál.Pohled Harryho
Seděli jsme na gauči a užívali si jeden druhého. Z ničeho nic se mě Beth zeptala:"Harry vím, že se teď o Niallovi určitě bavit nechceš, ale musím se tě na to zeptat, chceš to před ním tajit a nebo ne?"
"Beth, to je na tobě, vím, že mě teď bude nenávidět, ale ty mi za to stojíš puso!"
"Dobře, já bych chvilku počkala, jak se to mezi námi vyvine. Řekla bych mu to tak za dva týdny" řekla a já s tím naprosto souhlasil, na souhlas jsem si ji jen chytl za boky, přitáhl k sobě a políbil.
__________________"Tak co si dáte?" Zeptala se mě a Nell číšnice ve Starbucksu, s Nell jsme se, už dlouho neviděli a já ji potřebovala říct vše o Niallovi a Harrym.
"Jedno karamelové latté, prosím" objednala si Nelly.
"Dvakrát, prosím" řekla jsem.
"Tak co Niall, nebo snad Harry? I ty ďablice" chytli jsme obě záchvat smíchu, tohle jsem na Nell milovala. Vždy, když mi nebylo, až tak do smíchu, Nell mě vždy dokázala rozesmát.
"Niall mi furt neodepisuje, a proto jsem se rozhodla minulý týden za ním zajet do jejich vily a promluvit si s ním. Niall mě úplně odbyl a trochu jsme se pohádali, řekla jsem mu, že pro mě to psaní a tak, něco znamenalo, on řekl, že pro něj taky, že mě miloval a furt miluje."
"Ou.. to je drsný a pak?" Bylo vidět, že Nelly to skutečně zajímá a, že to se mnou prožívá.
"No a pak mi řekl Harry, že mě miluje, a že by se mnou chtěl být, další den jsme se domluvili, že to spolu zkusíme, přestože vím, že Nialla furt miluju, nechci kvůli něho celý zbytek života strávit sama. Niall měl na výběr mohl se mnou chodit, ale vzdal se mě. Kvůli jediné chybě, při které jsem navíc nebyla při smyslech jelikož jsem byla opilá. Na jednu stranu chápu, že se naštval, ale na druhou to asi trochu přehnal." Odpověděla jsem Nelly tuto storku se slzami v očích. Nell mě objala a šeptala mi slova, které mě dokázali, alespoň v rámci možností uklidnit. Odvedla me domů, přestože jsem jí říkala, že to zvládnu sama, nedala si říct a furt tvrdila, že by se mi něco stalo protože jsem unavená že všech těch věcí, které se c poslední době v mém životě staly.****
Ahojte,
Je tady další díl, opět celkem krátký, ale snad to přežijete.
Komentář i votes potěší.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...