56.part

126 12 3
                                    

Zrovna když jsem začala připravovat vše na večer, volal mi Niall, že mám přijít večer já k nim, alespoň jim to budeme všem moci s Niallem říct. Na jednu stranu jsem ráda, nebudeme to už muset tajit. Alespoň před nimi ne. Ale na druhou stranu se docela bojím. Nevím čeho, nebo tak, ale bojím se. Radši jsem nad tím nechtěla přemýšlet a šla jsem do vany, aby jsem se uklidnila.

Relaxovala jsem tam asi hodinu. Když jsem se konečně rozhodla vylézt, bylo to proto, že voda byla už studená. Rychle jsem na sebe hodila župan a vlasy si smotala do ručníku a utíkala do pokoje, kde jsem se zabalila do peřiny.

Když byly mé vlasy téměř suché, rozčesala jsem si je, vyfénovala a nakonec je nakulmovala. Vlasy jsem měla hotové, pustila jsem se proto na meka-up. Jelikož má pleť je vcelku dobrá, tak jsem zvolila jen korektor, natřela jsem ho na kruhy pod očima a nějaké nedostatky a vše jsem zapudrovala. Pokračovala jsem tvářenkou a bronzrem. Poté jsem se pustila na oční stíny, zvolila jsem tmavě hnědé stíny, které nešli ani tolik vidět. Řasy přejela řasenkou a udělala na očích tenkou linku a vše bylo hotovo.

Vybrala jsem si šaty, které byly těsně nad kolena a záda měly vykrojené. Jednou už jsem je měla, Niallovi připadali hrozně sexy, mně vlastně taky.
___________

"Ahoj, hrozně moc ti to sluší" řekl Niall hned když mě uviděl a políbil mě.

"Wow" řekl jen Loui a objal mě.

"Tak můžeme jet ne?" Zeptala jsem se a užívala si to, že na mě s obdivem koukají. Taky aby ne, většinou chodím v legínách, ale Niall mi říká, že i tak jsem ta nejkrásnější na světě, ať mám na sobě cokoliv.

Kluci mlčky nastoupili do auta a já hned za nimi. Po chvilce jsem promluvila a tím prolomila to ticho, které se pak, už neopakovalo. Celou dobu jsme něco probírali, byla jsem jim za to vděčná, alespoň jsem nemusela myslet na to, že za chvíli to nejspíš oznámíme klukům, respektivě Liamovi a Harrymu, Louis už to ví, Niall nečekaně taky, když on je ten, s kterým chodím. Wow Beth, jasně, že to ví. Fakt mi z toho hrabe.
________

"Ahoj kluci" řekla jsem.

"Ahoj" ozvalo se dvojhlasně.

Chytla jsem Nialla, který stál vedle mě za ruku, on se na mě podíval a ruku zmáčkl. Kluci se přiřítili ze schodů. Nechápavě se na tu ruku podívali, Harry to dál asi nehodlal řešit, ale Liam se zeptal:

"To se kamarádi s výhodami, už i drží za ruce?" Zeptal se, bylo vidět, že už mu to vše asi došlo. Ale Harrymu zřejmě ne, pořád se na nás nechápavě díval. Pak najednou se široce usmál, vše mu asi došlo.

"Takže vy dva.....?" Zeptal se Harry, ale ne úplně celou větou.

"Ano, my dva" řekl Niall a na důkaz mě před nimi políbil. Jen jsem slyšela něco jako obdivné písknutí, sice nevím od koho bylo, ale v tu chvíli to bylo to poslední, co mě zajímalo.

Kluci to vzali v pohodě. Proto jsme se šli navečeřet, kvůli čemu jsem tady vlastně byla, kvůli přátelské večeři. Vařil Liam, jak nečekané! Měli jsme špagety s boloňskou omáčkou, bylo to o pravdu výborné. Celá přecpaná jsem se dobelhala do taxíku, který mě odvezl domů. Musím totiž zítra brzo ráno do cukrárny, proto tu nespím.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat