13.part

213 24 0
                                    

Bethinka: Nell hádej, co se stalo? :****
Nellinka: Nenapínej mě, říkej, říkej :*
Bethinka: Jsem zase s Harrym, chce to se mnou zkusit znovu a hlavně... Usmířili jsme se zase s Niallem. Aaaaaa, já mám tak boží náladu
Nellinka: No vidíš, já ti říkala, že všechno bude zase super, jsem za tebe šťastná :**
Bethinka: Směju se těm bulvárům, jak říkají, že Harry je volný a hned o tři hodiny později, že jsme zase spolu, se v tom trošku zamotaly :D
Nellinka: Jo, no :D máš fakt nějakou dobrou náladu puso
Nellinka: Promiň, ale musím jít, mám rande :3 pá :**
Bethinka: Ooo, to mi pak povykládáš o něm, tak ať se vydaří, pá :*
____________________

Když jsme se procházeli s Niallem po Londýně, cítila jsem ten neskutečný pocit bezpečí, štěstí a .... no prostě, pocit lásky, ten který jsem s Harrym nezažívala. Procházeli jsme se, bylo to opravdu krásné, noční Londýn je ještě hezčí, než ten ve dne, ale ještě hezčí je s osobou, kterou milujete. Avšak nejhezčí je s osobou, která miluje vás a vy ji, nic vám nebrání být spolu a nic vám nebrání být spolu navždy. Mohla by jsem tady o svých pocitech mluvit další stovky hodin. Ale mluvím o nich furt. Nedají se nijak potlačit, říkám si, proč nemiluju Harryho, on si to zaslouží, on mě miluje, on mi to dokazuje. Zatímco Niall furt říká, že mě miluje, ale nic víc. Furt říká, že jsem si vybrala Harryho, ale já mu furt dokola říkám, že mi na vybranou nedal.
______________________

"Tak co Nelly? Jaké bylo rande?"
Zeptala jsem se jí.

"No... moje první rande naslepo, ale asi i poslední".

"Vítej v klubu smolařů" řekla jsem se smíchem.

"Ale, stalo se něco zlato?" Zeptala se, jako by nechápala, že jsem to nemyslela vážně.

"Nic nového."

"Aha a jak sis užila tu večerní procházku s Niallem?"

"Jo úžasný, počkat, vždyť já ti o ní neříkala."

"Ty ne, ale bulvár psal" ach, jo, asi nikdy nebudu mít soukromí, dokud budu vídaná s někým z One Direction.

"Aha" zasmála jsem se.
____________________

Pohled Nialla:
"Ahoj Harry."

"Ahoj Nialle, ty něco potřebuješ?"
Říkal s tím svým arogantním tónem v hlase.

"Ne, nemůžu si ani popovídat se svým kamarádem?" Řekl jsem a ignoroval jsem jeho sarkastickou poznámku, která hned poté, vyšla z jeho úst.

"My jsme kamarádi?"

"No, byly jsme, než si se vyspal s Beth a začal s ní chodit, ale to teď neřešme." Řekl jsem, se stejně arogantim tónem, kterým ke mě před chvílí mluvil Harry.

"Vybrala si hold lepšího, tak to už v životě bývá." Měl jsem sto chutí, dát mu jednu výchovnou!

"Řekneš, už mi proč jste se s Beth rozešli?"

"Já věděl, že něco potřebuješ, když si sa mnou sám od sebe přišel!" Bože, jak může být tak.... tak, ani na to není vhodné slovo!.

"Jo, Harry tak teď sis nahonil svoje EGO, tak mi teď můžeš odpovědět?" Zeptal jsem se ho.

"Jen menší nedorozumění, už jsme zase spolu. Což už ti asi včera říkala, že?" Ano, říkala, řekl jsem si sám pro sebe a radši odešel z místnosti, ve které byl on. Nehodlám vdechovat stejný kyslík, který on vydechuje.



Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat