66.part

118 14 6
                                    

Pohled Liama:
Asi před třemi dny mi Harry řekl, že furt něco cítí k Beth. Upřímně? Naštval mě tím, Beth je šťastná s Niallem. Když s ní chodil Harry, podvedl ji, to přece láska není. Trochu se bojím, že Harry bude něco zkoušet na Beth, nebo tak. Nebo jí to řekne, ona by mu určitě neřekla to samé, ale hlavu by jí to jistě zomotalo. Nebo to řekne Niallovi, je dost možné, že Niall by se s Beth kvůli Harrymu rozešel, protože Niall by si určitě myslel, že pokud by to neudělal, narušilo by to jejich přátelství, nebo tak něco. Kdybych věděl, že ji opravdu miluje, dobře, chápal bych to a určitě bych ho neposlal tam, kam jsem ho poslal, ale já vím, že ji nemiluje. Je to jako, když vám sourozenec na hřišti vezme hračku, vy ji nechcete, ale jakmile si ji vezme on, chcete si s ní okamžitě hrát. Tak jako Harry, nevážil si ji, nehýčkal ji, Beth chtěla cítit, že ji někdo miluje, proto je s Niallem, ale najednou ji Harry chce.

****

Jelikož byla, už neděle dopoledne, musela jsem zase odejít zpět domů. Zítra budu muset jít opět do cukrárny, docela se toho bojím. Upřímně, uvažovala jsem, že bych svůj podíl prodala, ale přece jen, je to můj sen a nechci se vzdát, jen kvůli ní.

Niall mě odvezl domů, ještě před tím jsme se šli projít. Dneska je nějaký divný, už od včerejšího večera. Opravdu nevím, co s ním je.

"Ni?" Oslovila jsem ho.

"Ano?" Vyzval mě k dokončení věty.

"Je ti něco?"

"Ne." Řekl a usmál se.

Ale nebyl to upřímný úsměv. Byl to takový ten úsměv, který zakrýval realitu. Byl křečovitý a bylo vidět, že o něčem při tom přemýšlí. Uvažovala jsem, co jsem tak mohla udělat špatně. Ale nic mě nenapadalo.

"Beth já už musím jet, tak já ti doma napíšu, zatím pá."

"Dobře, pá, miluju tě!" Řekla jsem mu. Čekala jsem na pusu, ale té jsem se nedočkala, dokonce mi ani neřekl, že mě miluje. Co když právě to je ten důvod, proč je takový, jaký je? Co když mě, už nemiluje.

Přišla jsem domů a začala jsem nekontrolovaně brečet, ale taky, jak jsem si mohla myslet, že by někdo jako je Niall, člen snad nejslavnější boybandy, mohl chodit s někým, jako jsem já, holka, která kromě toho, že zvládla chodit s dvěma kluky zmiňované boybandy, nic nedokázala. Asi hodně naivní, co? Ale když jste zamilovaní, takovéto věci neřešíte, nebo jasně, řešíte, ale nenapadne vás přemýšlet o tom, že je na tom něco špatně.

Určitě se se mnou rozejde. Byla jsem tak vyčerpaná z pláče, že jsem poté usla. Vzbudila jsem se, až ráno, kdy mě vzbudil budík. Ani si nepamatuji, že jsem si ho natahovala, ale tak dobře, že jsem nezaspala.

****

Ahojte,
Vítám vás u nového dílu, tentokrát zase o ničem. Poslední díly jsou takové nezábavné. Mám plno nápadů, ale neumím je dát do takové formy, aby vás bavila.

Komentář i vote potěší💜💕.

Věnováno jjandaa15 a kthxx7.💜.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat