61.part

119 13 7
                                    

Niall se na ni nechápavě podíval, pak se podíval na mě, a pak řekl.

"No já nevím, ale myslím, že se jí to naopak líbí." Řekl a podíval se s nevinným úsměv na Nelly.

"Co? Komu by se líbilo, že se její kluk cumlá s nějakou jinou?" Zeptala se rozzuřeně.

"Beth, líbí se ti to?" Zeptal se mě.

"Ano, moc" řekla jsem a políbila ho.

"Nelly, to Beth je ta holka, už chápeš?" Řekl a začal se smát. Ačkoli to ode mě bylo hnusné, musela jsem se smát taky.

Nelly se na mě podívala, pak na Nialla, zřejmě ji to vše došlo, proto si jen odfrkla 'tss', práskla dveřmi od cukrárny a nechala nás tu stát.

"Myslím Nialle, že dneska půjdu s tebou." Řekla jsem a zasmála se.

"Tak co s tebou mám dělat." Zakroutil hlavou a zasmál se.

Bouchla jsem ho za to do ramene a Niall dělal, že ho to hrozně bolí. Potom mě chytl za ruku a odvedl do svého auta, kterým jsme odjeli ke mně. Přemluvila jsem ho, že dnes budeme u mě.

"Ale zlato, já tu přece nemám žádné věci a přestože jsou tvoje tanga strašně sexy, já bych v nich asi tak hezky nevypadal." Řekl a zaculil se.

"Tak můžeš si je vyzkoušet." Zasmála jsem se.

"Hah, někdy příště. A protože tu nemám oblečení, nemůžu tu spát a musíme jít spát k nám." Řekl rádoby smutně.

"To Teda ne, z toho se nevyvlíkneš. Dneska spíš u mě, slíbil jsi to. K tobě zajdeme akorát pro oblečení a pak se vrátíme." Řekla jsem a vítězně se na něj zašklebila.

"Fajn no." Řekl poraženě.

Nechápu proč chce furt chodit k němu, můžeme přeci někdy chodit i k nám. Tak uvažuji, že o našem vztahu, už ví docela dost lidí. Jej čekám, až přijdu na internet a uvidím tam článek 'Niall Horan a Beth, bývalka od Harryho jsou spolu, už je to potvrzené od jejich blízkého přítele' , samozřejmě tím 'přítelem' by byla Nelly. O našem vztahu je na internetu opravdu hodně článků a každým dnem jich přibývá, ale zatím všude jen spekulují. Ale vlastně, by mi to ani nevadilo, kdyby se to svět dozvěděl. Ale spíš se bojím jejich reakcí, přece jen, jsem bývalka od Harryho, vlastně ani veřejnost neví, jak jsme se rozešli. Samozřejmě si všichni myslí, že kvůli mně, Harry jim sice říkal, že nám to prostě neklapalo, ale oni tomu nevěří. Sice mají pravdu, bylo to kvůli mě, ale to jen poprvé, o tom prvním rozchodu, ani nevěděli, o tom druhém ano, to bylo tehdy, když mě Harry podvedl. Všichni ví , že mě podvedl, ale stejně je to má chyba.

"Zlato? Hej?" Volal na mě Niall.

"Ano?" Řekla jsem, když jsem se konečně vrátila zpět do reality.

"Děje se něco?" Zeptal se starostlivě Niall.

"Ne, jen jsem přemýšlela." Odpověděla jsem.

"Aha", řekl Niall a obejmul mě.

Skovala jsem se do jeho náruče, ve které jsem se cítila tak bezpečně, cítila jsem se milována, prostě mi v ní bylo dobře.

****

Ahojte,
Tak co, zajímá vás, jak to teď bude mezi Beth a Nelly?
Názory můžete psát do komentářů💜.

Komentář i votes potěší💞.

Díl věnovaný kthxx7 a jjandaa15. Moc vám děkuju za podporu holky💜. Jste prostě úžasné!💞💕

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat