26.part

141 15 0
                                    

Ráno jsem se probudila. Poznala jsem, že jsem u Luiho. Spala jsem na gauči, kde jsem předešlý den usla. Úplně mi to připomnělo, jak jsem se tehdy poprvé viděla s Harrym. Viděla jsme se s ním dříve než s Niallem, ten mi to tehdy hrozně vyčítal. Ale zpátky k příběhu, připomnělo mi to, jak jsem se u něj v ložnici vzbudila nahatá, vedle nahatého Harryho. Docela jsem se té představy zděsila. Akorát tehdy jsem se s Harrym vyspala, ale s Louim ne, je to nejlepší kamarád, ale rozhodně ne s výhodami ani nic takového.

"Ahoj ospalče" skočila jsem Loimu na záda, hned co vylezl s ložnice.

"Ahoj" zasmál se a ja s ním.

"Tak co, jak se spí na mém gauči?" Zeptal se se smíchem, dneska má nějakou dobrou náladu, pomyslela jsem si.

"Dobře" odpověděla jsem.

"Já myslela, že to že tolik vrže ti bude vadit." Řekl.

"Ne, ani nevrže, proč by měl?" Zeptala jsem se nechápavě.

"No tak dělám na něm různé věci, ale rozhodně na něm nespím, teda jedině s někým, to ano, tím "spím", nemyslím spánek, ale asi víš co, že?" Řekl a začal se smát.

"Louisi! Ty seš fakt prase. Příště u tebe spát nebudu!" Zasmála jsem se.

"Chtěla jsi říct, že nebudeš spát na gauči, takže budeš spát se mnou v posteli."

"To si nech jen zdát." Řekla jsem a pomalu dostávala záchvat.
___________________

Dobrá nálada mi vydržela. Do práce jsem přišla dokonce o něco dříve. Rozhodla jsem se proto uvařit kafe pro mě a Nelly.

"Ahoj Nelly." Pozdravila jsem ji s úsměvem.

"Ahoj Beth, tak co jaká byla noc?" Pozdravila otázkou.

"Co? Normální, jaká by měla být?" Zasmála jsem se.

"Tak určitě ne v tvém bytě, tak co kdo je ten šťastný?" Zeptala se radostně.

"Klid Nelly, byla jsem na pokec u Louiho a usla jsem. Vzbudila jsem se, až ráno."

"U něho v posteli, že bych zrušila akci Beth a Harry a udělala novou akci, Loui a Beth?" Zasmála jsem se jejím úvahám, které vždy směřovali jedním směrem.

"Ne usla jsem na gauči, tam jsem se i probudila. Hele mám skvělý nápad!" Řekla jsem.

"Jaký?" Vykřikla Nelly, jako malé, natěšené dítě.

"Zrušíme akci Harry a Beth a nebudeme začínat žádnou jinou. Co ty na to?" Řekla jsem načež Nelly odešla a hrála další dvě hodiny uraženou.
____________________

Pohled Nialla
"Nialle, víš co mě napadlo?" Zeptala se mě Nelly.

"Nevím, mezi námi nějak nefunguje telepatie víš.." zasmál jsem se a ona se mnou.

"To nevadí, to časem začne. Víš, napadlo mě, že by jsme mohli zařídit, aby se Beth nenápadně sešla s Louisem nebo Harrym. Co ty na to?" Zeptala se mě. S Harrym to mě neudivuje, ale vážně řekla s Louisem?

"S Luisem? Proč zrovna s ním?" Zeptal jsem se.

"Nevím, dneska u něj spala, ale nic nebylo. Prý si povídali a ona usla. Ale nespala s ním, spala na gauči a on v posteli. Ale i tak." Řekla. Vím určitě, že Louis Beth nemiluje, jsou nejlepší kamarádi, ale nic víc.

"Zlato Louis ji nemiluje, jsou jen kamarádi, nejlepší kamarádi, tak jim to nezkažme nějakými pokusy dát je dohromady. Harryho dořešíme zítra, promiň , už musím jít." Řekl jsem, vážně jsem musel odejít, máme jít s klukama nahrávat do studia.



Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat