Než začnete číst, podívejte se prosím na můj nový příběh Some Love.💜💞
Ráno jsem se vzbudila u Nialla v posteli, on ještě spal, ale já, už byla tak akorát vyspaná. Sešla jsem proto dolů a uvařila si čaj. Nikdo tam ještě nebyl, rozhodla jsem se, že půjdu vzbudit Louiho, dlouho, už jsme si nepovídali jen tak sami a navíc tady nechci být sama. Zaklepala jsem na dveře. Nikdo se neozýval, zaklepala jsem, proto ještě jednou, dveře se otevřely a v nich stal rozespalý Loui.
"Dobré ráno" řekla jsem s úsměvem.
"Hrozně dobrý teda." řekl a přitom se na mě usmál.
"Víš, já vstala a dole nikdo není, tak jestli bys nechtěl..." větu jsem ani nedořekla a on mi skočil do věty.
"No toto, já myslel, že máš Nialla ty záletnice." Řekl a smál se, věděla jsem, že to nemyslí vážně.
"Ty jseš blbý!" Zasmála jsem se.
"Oh, díky" zašklebil se a sešel se mnou dolů.
"Tak o čem si chceš povídat?" Zeptala jsem se po chvíli ticha.
"Já? Ty si mě vytáhla z postele tak něco vymysli." Řekl a zasmál se.
"Fajn, tak co holky?"
"A tak jo, jednu mám" řekl a opět se zasmál, na to, že jsem ho vytáhla z postele.
"Já vím, ale tak jak ti to s ní klape a tak."
"Já myslím, že v pohodě." Prohodil a zaculil se na mě.
"Nějaký vtipný po ránu ne?" Zasmála jsme se.
"No jo no..."
"Láska dělá divy co, Loui?"
"To jo, co ty a Niall?" Zeptal se pro změnu on.
"Úplně úžasné!" Zasnila jsem se.
On se rozesmál, nechápala jsem čemu, ale po následující větě jsem to pochopila."Hlavně v posteli co? Soudím podle včerejška" zasmál se.
"Hele! Zase jste odposlouchávali?" Začínala jsem červenat.
"Beth, už minule jsem ti říkal, že není potřeba odposlouchávat, ječíš jak nevím co, ale tak je pravda, že Niall je taky pěkně hlasitý, ale na Harryho nemá!"
"Bože Louisi! Nepotřebuju vědět, jak hlasitý je Harry." Zasmála jsem se a tvářila se při tom znechuceně.
"Promiň, já zapomněl, že jste spolu chodili, takže to znáš." Řekl a zazubil se na mě.
"Louisi! Sklapni!" Křikla jsem a hodila po něm polštář.
****
"Dobré ráno zlato." Pozdravila jsem Nialla a políbila jsem ho, Niall náš polibek prohloubil, ale po chvíli jsme se od sebe odlepili.
"Hele hrdličky, sice jsem rád, že jste se dali dohromady, ale nepřeháňejte to, ještě teď jsem naštvaný, že jsem se kvůli vám nevyspal." Zasmál se Liam a ostatní, kteří tady mezitím přišli se smáli s ním. Niall se na něj nechápavě podíval.
"Proč kvůli nám?" Zeptal se Niall. Ale to asi neměl dělat.
"Chceš menší nápovědu?" Zeptal se ho Liam.
"Och Nialle, ach, och!" Říkal 'mým' hlasem Liam. Harry se do toho přidal.
"Ohh Beth! Beth" přidal se Harry.
Všichni, včetně mě a Nialla jsme chytli snad největší záchvat smíchu, který jsem kdy zažila, ale cítila jsem se přitom hrozně trapně. Cítila jsem, jak jsem zčervenala, ale emoce smíchu byla silnější.
****
Ahojte,
Je tady další část. Komentář i votes potěší💜💜.Díl věnovaný kthxx7 a LucHav za to, že můj příběh čtete. Děkuji moc za úžasné komentáře💕💜.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanficONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...