Když jsme dorazili ke klukům domů, nejprve jsem se se všemi objala a pak jsme s Niallem odešli nahoru. Jen tak jsme leželi vedle sebe na posteli a asi hodinu si jen povídali. Jedním z témat byla cukrárna, jak to s ní teď bude a podobně.
"A co kdyby jsi ji prodala?" Zeptal se Niall.
"To nejde Ni, není jen moje přece." Řekla jsem.
"Já vím, třeba jen svůj podíl."
"To asi ne, nevím, jak jinak by jsem se živila." Odpověděla jsem, teď to znělo jak kdybych chtěla, aby na mě snad Niall platil alimenty, uvědomila jsem si.
"Já přece vydělávám dost, pro nás oba." Řekl.
"Ni, já nechci, aby jsi mě živil, navíc, co kdyby jsme se rozešli? Tak budu moci bydlet tak akorát na ulici."
"Ale Beth, my se nerozejdeme, miluji tě tak, jako nikdy nikoho. Nikdy by jsem se s tebou nerozešel." Řekl.
"Taky tě miluju, ale nikdy nevíš Nialle."
Dořešit jsme to nestihli, jelikož nás Liam volal na večeři. Dnes jsme měli těstoviny se sýrovou omáčkou. Uvědomila jsem si, že jsme furt to samé. Tortilly, salát, lasagne a těstoviny se sýrovou omáčkou. Ale neztěžuju si, lepší, než doma, kde teplé večeře mám jednou za týden maximálně, protože jsem líná vařit. A to jednou za týden je, když je u mě Niall.
"Tak co Beth, spíš tu dneska?" Zeptal se Harry.
"Jo, proč?" Zeptala jsem se mezitím co jsem si dávala sousto do úst.
"Sakra, to se zas nevyspím." Řekl Harry a kluci se začali smát.
"Haha, Harry, je mi opravdu líto, že jsi sám, ale svoje mindráky si řeš sám." Řekla jsem a kluci se tomu začali znovu smát.
"Však chci po tobě, aby jsi mi je pomáhala řešit?" Zeptal se Harry.
"Ano, není to tak dlouho, co jsi po mně chtěl, aby jsem tě uspokojila, pamatuješ?" Kluci opět chytli záchvat smíchu, mě to ani tak vtipné nepřišlo.
"Ty jseš blbá, prostě se ztište ať se vyspím a to bude stačit, když jsi chodila se mnou, rozhodně jsi tak hlasitá nebyla" řekl Harry.
"Tak ono to je taky podle toho, jak to komu jde, že Beth?" Řekl Louis, čemuž jsme se všichni smáli, kromě Harryho, ale viděla jsem, že iu cukaly koutky. Samozřejmě zčervenání jsem se neubránila.
"Jasně Louisi" řekla jsem se smíchem.
"Tsss" ohradil se Harry.
Když jsme dovečeřeli, seděli jsme ještě chvíli u stolu a povídali si.
"Zlato, nechceš jít ještě večer na procházku?" Zeptala jsem se Nialla.
"Chci a moc!" Řekl Louis.
"Louisi né ty, ale já" zasmál se Nuall.
"Počkat Beth, takže já nejsem tvé zlato?" Zeptal se Louis a dělal, že je naštvaný.
"Jasně že jseš Loui, tak půjdeme ve třech, nebo chce se přidat ještě někdo?" Zasmála jsem se.
Niall očividně nebyl moc nadšený, že jde Louis s námi.
Proto jsme uklidili nádobí ze stolu a já se šla jen převléct do něčeho teplého.
Když jsem se převlékala, Niall se na mě přilepil.
"Chci tě" řekl Niall.
"Ni, teď ne, vždyť na nás čeká Louis." Řekla jsem a vysmekla jsem se mu.
"Tak tu procházku odložíme" řekl nadějně.
V tu chvíli se za dveřmi ozval.hlas Louiho.
"Jdete, nebo si to tam ještě rozdáváte, nebo co?" Zeptal se.
"On nás snad odposlouchává" řekl Niall naštvaně.
****
*Pokračování příště*
****
Ahojte,
Vítám vás u dalšího dílu. Snad se vám bude líbit💜. Komentář i votes potěší.💞
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...