12.part

205 24 0
                                    

"Harry, prosím, dej mi jen šanci vysvětlit ti všechno, dej mi šanci, prosím!" Naříkala jsem do telefonu.

"Dobře, v pět u mě, vyzvednu tě."

"Dobře." Jeho odpověď mě překvapila, myslela jsem si, že ani neodpoví, nebo když ano, budou to jen nějaké nadávky nebo tak něco.

Ale já vážně nevím co mu řeknu. Vím co mu neřeknu, pravdu, že stále miluju Nialla.
__________________

Niall: Ahoj
Beth: Ahoj
Niall: Taky sis teď úplně vzpomněla na to, jak jsi mi poprvé napsala?
Beth: Ano Nialle, je mi opravdu moc líto, jak to mezi námi nakonec dopadlo
Niall: To nic, oba jsme udělali chyby
Beth: Asi ano
Niall: Furt tě miluju Beth
Beth: Já tebe taky, ale nemůžeme být spolu, neustále mi dáváš falešné naděje a pak to dopadá jako například teď
Niall: Řekneš už mi, co se stalo mezi tebou a Harrym?
Beth: Ni, promiň, ale nějak se o tom bavit nechci
Niall: Chápu..
Beth: Je to hrozné, byla jsem s ním šťastná, neříkám, že zamilovaná, to ne, ale místo toho aby jsem si toho vážila, všechno jsem zase zkazila. Ano ZASE. I mezi mnou a tebou jsem to zkazila. A nejspíš už navždy.
Niall: Beth to neříkej
Beth: Tehdy, jak jsme si psali a já ještě nevěděla kdo jsi, vysnívala jsem si tě přesně takového, jaký jsi
Niall: Já tebe ne :(
Niall: Jsi ještě dokonalejší, než jsem si tě vysnil
Beth: <3
Niall: Kamarádi?
Beth: Nejlepší?
Niall: Chyběla jsi mi
Beth: Ty mně :*
____________________

Hned se mi udělalo líp,jak jsme se s Niallem usmířili. Ale i přesto jsem se rozhodla jít za Harrym a vše si ujasnit. Ujasnit si to, že s ním chci být. Mám ho opravdu moc ráda, asi ho nikdy nebudu milovat, ale mít ráda, mi docela stačí. Lepší než být opuštěná.

Pohled Harryho:
S Beth jsme se domluvili, že to spolu ještě jednou zkusíme. Vím, že miluje Nialla, ale já miluju ji a chci s ní být. Vím, že toho co jsem udělal, budu později litovat, ale láska je hold mocná čarodějnice, jak se říká. Beth taky říkala, že s Niallem už jsou v pohodě, tak už můžeme aspoň chodit, kde chceme a kdy chceme.
___________________

"Harry, je tady opravdu nádherný výhled, moc ti děkuju že jsi mě sem vzal." Řekla jsem, když mě Harry vzal na místo, z kama je vidět celý Londýn, a jak mi říkal, chodí se sem prý uklidnit, ani se mu nedivím, je tady opravdu nádherně!

"Jsi první člověk, kterého jsem sem kdy vzal". Řekl, bylo to od něj opravu hezké, stává se z něj fakt romantik.
"Ooo, čím jsem si to zasloužila?"
Zeptala jsem se a dlouze ho políbila.

"Jsi první holka, kterou opravdu miluju." Řekl a za boky si mě přitáhl zpět do polibku.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat