14.part

209 24 0
                                    

Pohled Harryho:
Nevím proč, ale cítím se jako hrozný hajzl. Vlastně vím proč, kvůli včerejšímu rozhovoru s Niallem. Řekl jsem mu, že si Beth vybrala mě, ale ve skutečnosti si vybrala jeho, ale já jsem zbyl. Řekl jsem, že jsme se rozešli jen kvůli nedorozumění, ve skutečnosti kvůli němu. Vyčítá mi, že jsem se s Beth vyspal, ale ji miluje a mě nesnáší, jasně, je to něco jiného, ale i tak. Chápu, že mě nesnáší, chovám se jako idiot. Ale asi se mi ani nebudete divit, chodím s holkou, která ho miluje. I kdybych chtěl, nedokázal bych s ním vycházet. Asi stejně jednou přijde ten čas, kdy se se mnou Beth rozejde, protože pocit "mít ráda", už ji stačit nebude. Bude chtít milovat, milovat osobu pro ni nejdokonalejší, což je pro ni Niall. Nevím proč, já se snažím, nikdy jsem ji slovy neublížil, ani nic. Zatímco Niall, kvůli kterému probrečí i celou noc, nic dělat nemusí a stejně ho miluje. To, už asi, ale nezměním. Já ani nikdo jiný, asi, ani ona.
__________________

Pohled Beth:
Už asi po padesáté jsem si prohlížela chat s Niallem. Prohlížím si to často, připomíná mi to ten čas, kdy jsem věřila, že spolu budeme navždy. Kdy jsem ještě, ani nevěděla, že je to Niall Horan. Kdy jsem neznala Harryho. Kdy jsem si Nialla mohla jen představovat. Představovala jsem si ho přesně takového, jaký je. Až na to že v mých představách jsem s ním chodila, zatímco v realitě jsem s Harrym. Jen kvůli strachu z opuštění a samoty.
_________________

S Nelly jsme se zase po dlouhé době rozhodly jít tam, kde jsme trávily naše teenagerské roky. K jednomu menšímu jezírku, kde jsme nikdy nikoho nepotkali. Byl tam klid a pohoda. Připomnělo mi to ty časy, kdy jsme tady proplakali naše první lásky, kdy jsme tady probírali naše "tajnosti" a tak.

"Nelly, slib mi, že ať se stane cokoliv, nikdy mě neopustíš"

"Beth slibuju, ale slíbila jsem ti to, už asi před deseti minutami"

"To nevadí, chci se ujistit"

"Ale před těmi deseti minutami ses už ujišťovala, ptala ses mě na to i před patnácti a dvaceti minutami." Zasmála se.

"To je možné, ale člověk nikdy neví. Nechci být opuštěná bez přátel."

"Beth co se stalo? Vždyť nikdy nebudeš sama, vždycky tu budu já, ty můj hlupáčku." Řekla a líbla mě na tvář.

"Děkuju Nelly, taky tu vždycky budu pro tebe."

"Já vím zlato. A teď mi řekni co se stalo."

"Dobře, bojím se, že zůstanu opuštěná, že se se mnou Harry rozejde, protože zjistí, že ho nemiluju a nikdy jsem ho nemilovala, rozejde se se mnou a bude mě nesnášet. Bojím se, že mě Niall začne jednoho dne taky nesnášet a ty pak taky. Zůstanu sama na tomhle světě, opuštěná a co je nejhorší, budu si za to moct sama." Řekla jsem a u toho se rozbrečela.

Nell mě objala a já se pomalu začala uklidňovat.

"Nikdy nebudeš opuštěná, nedovolím to, vždycky budeš mít mě."

"Ani si tak úžasnou kamarádku nezasloužím".

"Máš pravdu, zasloužíš si ji mnohem lepší."

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat