Když jsem přišla do cukrárny, Nelly vypadala nějak moc šťastně, že mě vidí. Hned se ke mně vrhla a začala si se mnou až přemile povídat.
"Ahoj" řekla vysmátě. Je možný, že bere drogy? Ne, to je blbost.
"Ahoj?" Řekla jsem a pro jistotu se taky usmála.
"Už se na tebe nezlobím za toho Nialla." Řekla.
"Aha, bála jsem se, že na mě budeš naštvaná, až to zjistíš." Usmála jsem se nervózně.
"Ale proč bych na tebe měla být naštvaná? Co s tím máš ty společného?" Zeptala se nechápavě.
"Počkat a co jsi vlastně zjistila?" Zeptala jsem se neurčitě.
"No, že má Niall holku, och ty to nevíš? Promiň" řekla ironicky, ale kdyby jen věděla kdo je ta holka, ironická bych byla já. Měla jsem držet jazyk za zuby, ještě že jí to nedošlo, pomyslela jsem si.
"Oh, to nic" řekla jsem stejně ironickým tónem a šla dozadu do kuchyně, podívat se, co je třeba dodělat a dopéct.
Převlékla jsem se do pracovního a začala připravovat těsto vafle.
Nelly tu byla chvilku se mnou, pak jsem odešla obsluhovat a ona tady něco zdobila, myslím, že to byl nějaký zmrzlinový pohár. Když jsem se chystala projít kolem kasy, na baru stála váza s puketem růží. Podívala jsem se proto, jestli tam nebude nějaký vzkaz. Bylo tam jen "Beth, dneska v 19:00 si pro tebe přijedu", papírek byl celý vyzdoben srdíčky. Ani jsem neuvažovala, od koho to je. Samozřejmě to bylo od Nialla.
Nelly po chvilce přicupitala ke mně a když viděla růže, které jsem držela v ruce, začala se hned vyptávat. Bylo vidět, že žárlí. Neodpustila si rýpanec, který jsem naprosto ignorovala, protože, jak už jsem několikrát zmiňovala, ona neví, kdo je ta holka.
"Tak Niall tě odkopl a ty už máš dalšího, jo?"
"Nežárli puso" řekla jsem a myslím, že to znělo arogantně, ale bylo mi to úplně jedno.
"To by se mu to nelíbilo, kdybych mu to řekla, že?" Ušklíbla se a odešla.
Když mi směna konečně skončila, šla jsem domů. Bylo už půl sedmé, proto jsem se sebou nic nedělala a jen se převlékla do legín. Niall za chvilku přijel.
"Ahoj lásko" řekl a políbil mě.
"Ahoj, moc děkuji za růže, miluji tě!" Řekla jsem mezi polibky.
"Nelly říkala, že sis našel holku, jako jsem naštvaná, že jsi mi to neřekl." Neodpustila jsem si ironický rýpanec.
"Tak Nelly už bonzovala jo?" Zasmál se.
"Jo, promiň, ale někdo mi poslal růže, takže asi jsem ti nevěrná" zasmála jsem se, oba jsme chytali záchvat smíchu.
"Ach to snad ne! Beth!" Teď už nám oboum tekly slzy smíchu z očí.
"Ahoj kluci" řekla jsem, když jsme dojeli do jejich vili.
"Ahoj, tak co? Dneska budete zas tak hlasití jak minule, nebo ještě více?" Zasmál se Liam.
"Hele, Liame, to že máš nedostatek sexu, za to já nemůžu, jdi se uspokojit a pak přijď." Řekla jsem a ostatní se začali smát.
"Haha, když mě uspokojíš ty?" Řekl, ale Nialla to zřejmě rozčílilo. Chytl mě za pás a odvedl do kuchyně.
"Liame?" Křikla jsem po něm.
"No?" Zeptal se s nadějí v hlase, asi fakt čekal, že ho uspokojím.
"Řekni si Harrymu" řekla jsem a ostatní chytli totální záchvat smíchu, včetně Harryho, později se začal smát i Liam.
Odešli jsme do kuchyně a Liam začal něco vařit.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...