Vzbudila jsem se v noci, mohlo být tak kolem půlnoci. Niall už spal, chvíli jsem ho pozorovala, je tak roztomilý, když spí. On je vlastně roztomilý furt, uvědomila jsem si. Ještě chvíli jsem ho pozorovala a pak zase usla.
Pohled Nialla:
Když jsme se večer koukali všichni na film, Beth usla. Proto jsem ji odnesl nahoru ke mně do pokoje a rozhodl se, že už si půjdu taky lehnout. Šel jsem si dát sprchu a potom si oblékl jen boxerky a lehl si k Beth na druhou půlku postele. Snažil jsem se usnout, ale připadalo mi, že mě někdo pozoruje. Pootevřel jsem proto jedno oko a uviděl, že na mě Beth kouká. Rozhodl jsem jí to neříkat a dělal, že spím. Když jsem po chvíli znovu otevřel oči, Beth už se na mě nekoukala, ale spala. Přemýšlel jsem, kdy klukům řeknu, že s Beth chodím. Mají ji rádi, stejně to tuší, už jen čekají, až jim to jeden z nás potvrdí. Mé přemýšlení mě unavilo natolik, že jsem za chvíli usl.Když jsem se probudil, ta nádherná osůbka, neboli Beth, ještě spala. Chtěl jsem ji nějak udělat radost. Proto jsem sešel dolů do kuchyně a začal jí připravovat snídani. Rozhodl jsem se, že ji udělám lívance, dělám je pokaždé, protože nic jiného ani snad neznám. Ano, lívance znám, ale to neznamená, že je umím. Našel jsem si na internetu nějaký recept a začal připravovat. Do připravené misky jsem dal vajíčka, mléko a tak dále. Háček nastal, když jsem tam chtěl dát mouku, zjistil jsem, že ta která vždy bývá připravena v dóze, byla prázdná, musel jsem proto najít novou. V kuchyni se nejlépe vyzná Liam, vlastně každý z kluků se tam vyzná lépe než já, přestože nejvíce jím já. Nakonec jsem mouku našel, těsto jsem dodělal a začal smažit. Nějak jsem to neodhadl a hned první várka se mi připálila. Liam to zřejmě ucítil, protože se celý rozespalý objevil v kuchyni. Jak však viděl můj výtvor, oči se mu hned otevřeli a on se vrhnul k plotně spravit mé 'lívance', které tak už nevypadají, a asi ani nechutnají. Pánev dal do dřezu a vyndal si další. Vše udělal a dokonce je i nazdobil. Já je jen odnesl Beth. Byla nadšená, ale hned poznala, že já je nedělal.
_____________Pohled Beth
"Nialle! Přestaň mě lechtat!" Řekla jsem se smíchem a utíkala dolů ze schodů jen v županu, pod kterým jsem měla jen spodní prádlo.Doběhla jsem do pokoje a než jsem stihla zavřít dveře, byl už tu Niall. Když jsem vbíhala do dveří, Niall mě chtěl chytit, ale místo toho mi omylem, věřme že omylem zatáhl za zavazovaní od županu, který mu zůstal v rukou. Stála jsem tam jen ve spodním prádle a cítila jsem, jak začínám červenat. Niall mě sjel pohledem a zkousl si spodní ret. Přiblížil se mně a začal mě vášnivě líbat. Polibky jsem mu oplácela. Cítila jsem bouli, která mu pomalu rostla v rozkroku. Schválně jsem ho dráždila. Začal mi pomalu rozepínat podprsenku. Když v tom někdo zaklepal na dveře. Naštěstí nešel dovnitř, protože jsme neměli ani zamčené.
"Lidi za deset minut jedeme na jídlo, chcete jít taky?" Zeptal se, podle hlasu, který se ozýval jsem poznala, že to říká Liam.
"Ne" řekl Niall. Ale já byla rychlejší a proto jsem pohotově řekla:
"Jasně, půjdeme." Řekla jsem otřela se naposledy o Nialla, který lehce zavzdychal a šla se rychle obléct.
ČTEŠ
Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.
FanfictionONA Obyčejná holka, která vůbec netuší, že si píše s TÍM Niallem Horanem. On známý a všemi milovaný Niall, může se vůbec zamilovat do obyčejné Beth? A jestli ano, nezkazí jim to zamilovaný Harry, nebo nepřející Nelly? Crazy.B: Ahoj Ni_Love_Food: My...