19.part

181 19 0
                                    

Mé city teď zažili přímo tsunami emocí. Byla jsem naštvaná, že jsem ho zase potkala, byla jsem smutná, že mi všechno ještě více připomněl, tím všechno myslím to, jak se nám to nevydařilo, ale taky jsem byla ráda, že mi řekl, že mě miluje. Ale hlavně jsem si uvědomila jak moc ho furt i přesto všechno, co se mezi námi stalo, nebo naopak nestalo, miluju.

Ani si nešlo nevšimnout, jak se Nelly líbí Louimu, zdálo se mi, že, ani on jí není lhostejný. Hrozně by se k sobě hodili, byli by úplně roztomilý pár. Asi je zkusím dát nějak dohromady. Ale nejsem si jistá, jestli to je úplně dobrý nápad, přece jen Loui je na dlouhé vztahy a Nelly, její nejdelší vztah trval dva měsíce. Všechno, teda spíše všichni, ji rychle omrzí a ona se ve vztahu prostě začne nudit. A nejsem si jistá, že by to nějak Loui změnil. Je to něco jako já a Harry. Taky jsem nevěřila, že by se z toho vyhlášeného, no jak to říct, prostě se nerad váže a taky není na dlouhé vztahy, tak jsem taky nevěřila, že zrovna já bych ho mohla změnit. Když jsem tomu, už konečně začala věřit, podvedl mě. Takový lidé se asi nemění. Teď mi došlo, že Nelly je vlastně povahově hrozně podobná jako Harry. Že bych je dala dohromady? Omrzeli by se navzájem a pak by, ani jeden vlastně nebyl nijak zklamaný. Ale pochybuji, že by Nelly stala o Harryho. Bože, co to tady plácám. Uvažovala jsem nad Niallem a mnou a skončila jsem u Harryho, Louiho a Nelly. Asi to s tím sladkým fakt přehráním.
_____________________

Další den přišli kluci zase k nám do cukrárny. Byli tady asi tři hodiny, jaktože jsou furt tak hubení, když jí tolik nezdravého jídla? No jo, to je tím, že jsou to kluci, ti nepřebírají nikdy. Bože, už zase řěším něco jiného, než co jsem chtěla. Fajn od dneška zkouší naše výtvory jen Nelly, jinak se fakt asi úplně zblázním.
__________________

"Ahoj Beth."

"Ahoj Harry" řekla jsem a usmála se na něj.

"Víš, chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem ti tehdy ublížil."

"Harry, to nic, opravdu, oba jsme v tom vztahu dělali chyby a asi víš, že jsem v něm nebyla šťastná." Řekla jsem a myslela to vážně.

"Já vím Beth, nemilovala jsi mě, ale Nialla, nevyčítám ti to, neboj."

"Asi máš pravdu, děkuju."

"V pohodě." Usmál se.

"Dobře, takže kamarádi, že?" Řekla jsem s úsměvem.

"Ano, víš, Niall tě furt miluje, ty ho taky, tak proč nejste spolu, alespoň to spolu zkuste."

"Já vím Harry, že mě miluje, ale já vím, že by nám to spolu neklapalo, nechci aby mi zlomil srdce, radši budu takhle litovat samu sebe, že s ním nejsem, ale kdyby se se mnou rozešel, nezvládla bych to." Řekla jsem, vlastně sama nevím proč s ním nejsem, teda vím, ale nejde to říct slovy.

Wrong Choice *texting* //N.H. a H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat